Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс химия және биологиядан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Ғ Мұратбаев атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылармен атқарылатын жұмыстар
Пәні: Химия және биология
Сыныптар: 5-10
Пән мұғалімі: Б Уалихан
2018 - 2019 оқу жылы
МАЗМҰНЫ
1. Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылармен атқарылатын жұмыстардың жылдық іс-жоспары
2. Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушыларға түзілген оқу жоспары
3. Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылардың тізімі
4. Қосымша сабақтар кестесі
5. Оқушыны бағалау журналы
6. Жазба жұмыстарының қорытындысы
7. Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылар
8. Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылармен жүргізілетін жұмыстардың мақсаттары мен міндеттері
9. Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушыларға арналған ереже
10. Мұғалімнің іскерлігіне қойылатын талаптар
11. Соңғы нәтиже қандай болуы керек ?
12. Оқушылардың орындаған жұмыстарының жинақталуы
13. Жүргізілген жұмыстардың тексерілу нәтижесі
«Бекітемін» « Келісемін» ӘБ отырысында қаралды: Мектеп директоры: Директордың оқу істері жөніндегі орынбасары: ӘБ жетекшісі:
______________________________________________________________________________________
Ж Тамен Ғ Жолболды Б Уалихан
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылармен атқарылатын жұмыстардың жылдық іс-жоспары
№ |
Атқарылатын жұмыстар |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылармен атқарылатын жұмыстардың жылдық іс-жоспарын түзіп, бекітуге ұсыну |
Қыркүйек |
Пән мұғалімі |
2 |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылармен жұмыс жүргізу папкасын туралау |
Қыркүйек |
Пән мұғалімі |
3 |
Оқу мотивациясын анықтау мақсатында оқушылардан сауалнамалар алып, зерттеу жұмыстарын жүргізу |
Қыркүйек |
Пән мұғалімі |
4 |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушыларды анықтап, тізімін алу |
Қыркүйек |
Пән мұғалімі |
5 |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушыларға қосымша сабақтар ұйымдастыру |
Жыл бойы |
Пән мұғалімі |
6 |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушыларға арнайы оқу жоспарын түзіп, қосымша сабақтар өту |
Жыл бойы |
Пән мұғалімі |
7 |
Оқушылардың сабақтарға қызығушылығын ояту, ынталандыру, мадақтап, марапаттап отыру |
Жыл бойы |
Пән мұғалімі |
8 |
Қосымша сабақтарды әртүрлі деңгейде өткізу: - ойын түрінде - жарыс түрінде - деңгейлік тапсырмалар - топтық жұмыстар - ауызша, жазбаша жұмыстар - жеке, өзіндік жұмыстар |
Жыл бойы |
Пән мұғалімі |
9 |
Оқушының орындаған жұмыстарын жинақтап отыру, қорытындысын шығарып ата-аналарға хабардар ету |
Әр тоқсанда |
Пән мұғалімі |
10 |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылардың ата-аналарынан сауалнамалар алу |
І ж.ж. ІІ ж.ж |
Пән мұғалімі |
11 |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылардың қосымша сабақтардағы білім деңгейінің рейтингісін шығару |
Әр тоқсанда |
Пән мұғалімі |
12 |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушыларға «Портфолио» дайындау, бағалау күнделігін арнату |
Жыл бойы |
Пән мұғалімі |
13 |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушыларды мультимедиа, информатика кабинеттерінде, интерактивті тақтамен, электронды оқулықтармен жұмыс жасауға үйрету, баулу |
Жыл бойы |
Пән мұғалімі |
14 |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушыларды ғылыми,саяси жаңалықт. хабардар етіп отыру |
Жыл бойы |
Пән мұғалімі |
15 |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушыларға әдістемелік көмектер беріп отыру, оқулықтармен қамт-з ету |
І ж.ж. ІІ ж.ж |
Пән мұғалімі Кітапханашы |
16 |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылардың әлеуметтік жағдайларын жан-жақты зерттеп, қолдап, қуаттап отыру |
І ж.ж. ІІ ж.ж |
Пән мұғалімі Әлеум. педагог |
17 |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылар арасында түрлі психологиялық тренингтер өткізу |
І ж.ж. |
Пән мұғалімі Психолог |
18 |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылардың ата-аналарымен тығыз байланыста болу, еңбектерінің нәтижелерімен таныстырып отыру |
І ж.ж. |
Пән мұғалімі Сын. жетекші |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушыларға түзілген оқу жоспары . БИОЛОГИЯ пәні 5-10 сыныптар
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 |
Биология пәніне жалпы сипаттама |
2 |
|
2 |
Жасушаның шығу тарихы, құрылысы. |
2 |
|
3 |
Жасушаның органикалық және бейорганикалық құрамы. |
2 |
|
4 |
Өсімдік жасушасы мен жануарлар жасушасын салыстыру. |
2 |
|
5 |
Тірі ағзалардың асқорытуы мен қоректенуі. |
2 |
|
6 |
Зәр шығаруы мен көбеюі. |
2 |
|
7 |
Тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастар. |
2 |
|
8 |
Эволюция, Ч Дарвиннің теориялары. |
2 |
|
9 |
Генетика мен өзгергіштік. |
2 |
|
10 |
Экология ғылымы |
2 |
|
11 |
Биосфера туралы сипаттама. |
2 |
|
12 |
Бактериялар мен вирустар. |
2 |
|
13 |
Саңырауқұлақтар. |
2 |
|
14 |
Өсімдіктің құрылысы тамыры, сабағы жапырағы. |
2 |
|
15 |
Жануарлардың құрылысы. |
2 |
|
16 |
Адамның дене құрылысы, сүйек, қан, асқорыту жүйесі. |
2 |
|
17 |
Тестпен жұмыс |
2 |
|
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылар тізімі
№ |
Оқушылардың аты-жөні |
Сыныбы |
Сынып жетекшісі |
1 |
Жумадилла Дулат |
7 |
|
2 |
Тастан Ерасыл |
7 |
|
3 |
Жасұзақ Ерасыл |
7 |
|
4 |
Байзақ Әділбек |
7 |
|
5 |
Абуов Мейрамбек |
7 |
|
6 |
Бейсенәлі Мейірхан |
7 |
|
7 |
Тұрлыбек Дулат |
8 |
|
8 |
Әлішер Әділет |
8 |
|
9 |
Өтебек Мұхаммед |
8 |
|
10 |
Өтебек Айша |
8 |
|
11 |
Тәжібай Айнаш |
8 |
|
12 |
Тұрлыбек Ақжол |
9 |
|
13 |
Бейсенәлі Әбілхайыр |
9 |
|
Қосымша сабақтар кестесі
№ |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
Сенбі |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
Оқу мотивациясы баяу,үлгерімі орта деңгейдегі оқушылардың қосымша сабақтардағы жазба жұмыстарынан алған бағаларының қорытындысы мен білім деңгейінің РЕЙТИНГІСІ
№ |
Сын. |
Оқушылардың аты-жөні |
I тоқ. |
II тоқ. |
III тоқ. |
IV тоқ. |
|
7 |
Жумадилла Дулат |
|
|
|
|
|
7 |
Тастан Ерасыл |
|
|
|
|
|
7 |
Жасұзақ Ерасыл |
|
|
|
|
|
7 |
Байзақ Әділбек |
|
|
|
|
|
7 |
Абуов Мейрамбек |
|
|
|
|
|
7 |
Бейсенәлі Мейірхан |
|
|
|
|
|
8 |
Тұрлыбек Дулат |
|
|
|
|
|
8 |
Әлішер Әділет |
|
|
|
|
|
8 |
Өтебек Мұхаммед |
|
|
|
|
|
8 |
Өтебек Айша |
|
|
|
|
|
8 |
Тәжібай Айнаш |
|
|
|
|
|
9 |
Тұрлыбек Ақжол |
|
|
|
|
|
9 |
Бейсенәлі Әбілхайыр |
|
|
|
|
I тоқсан
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
II тоқсан
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
III тоқсан
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
IV тоқсан
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылар
Оқу мотивациясы төмен оқушыларда дамудың жеке варианттарының көп түрлілігі бар.Олар таным компоненттерінің қалыптасуының әр түрлі деңгейіне байланысты, яғни бұл артта қалудың әр түрлі себептері бар екенін көрсетеді. Оқушылардың негізінен білімді меңгеру үрдісі мына компоненттерден тұрады: Қабылдау, түсіну, есте сақтау,қорыту және жүйелеу.Оқу үрдісінде бұл компоненттер өте тығыз байланысты. Білімді меңгеру компоненттері баяу болғандықтан нашар оқушы шығады.Оқу жылдамдығы баяу болғандықтан және есеп мәтінін қате оқығандықтан оның мазмұнын түсінбейді, есте сақтауы да төмен болады. Үлгерімі төмен оқушылардың ақыл- ой параметрі және жағымды ақыл сапалары қалыптаспаған ,білім қоры аз болады. Үлгермеушілік – жалпыға бірдей білім берудегі мектеп бағдарламасын және тусіндіріліп бағыт берілген сабақты қанағаттанарлық деңгейде игере алмау. Нашар оқудың алдын алу үшін артта қалу мен үлгерімнің төмендеуінің себептерін анықтау керек. Оқу мотивациясына сәйкес топтарға бөлу критерийлері:
-
топ. Нашар оқитын оқушылар. Олар баяу әрекет етеді, сыныпқа ілесе алмайды. Егер осыларды есепке алмасақ, оқуға деген қызығушылықтары төмендейді , сыныптастарынан қалып қояды. Бұл оқушылар үшін өткен материалдардан тапсырмалар берілуі керек және тапсырмалардың көлемі шағын болуы тиіс;
2-топ. Бұл топтың оқушыларына материалды естеріне сақтау үшін көп рет қайталау қажет. Сырттай олардың психологиялық ерекшеліктері асықпайтындығынан, жоғары эмоционалдығынан,зейінінің төмендегінен және жинақы еместігінен байқалады.Олар үшін жинақтауға берілген тапсырмалар қиын. Бұл оқушыларға берілген жұмыс алгоритмін қолданған пайдалы. Теорияны жақсы игере отырып, олар практикада қате жіберуі мүмкін.Мұндай оқушыларға әр –әрекетті ауызша түсіндіруді талап ететін тапсырмалар ұсыну маңызды;
3-топ. Бұл топқа тұрақты зейіні бар, жинақтау үрдісін жақсы игерген, мол сөздік қоры бар оқушылар кіреді; Оқыту барынша тиімді болу үшін мұғалім әр оқушының әлсіз және күшті жақтарын, кемшілігі мен қол жеткізген табыстарын жақсы білуі қажет.
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылармен жүргізілетін жұмыстардың мақсаттары мен міндеттері
- Оқу мотивациясы төмен оқушының бойына сенім мен үміт ұялату арқылы алға жетелеу. Жетілдірілген ғылыми ізденістер мен озық технологияларды тиімді пайдаланып, мотивациясы төмен оқушыны тұлға санатына қосу;
- Мектеп бағдарламасын қосымша сабақтар көмегімен психолог ғалым Н.Ф. Шемякиннің «Ұғым-түсінік қалыптастыру ерекшеліктері» еңбегі негізінде меңгерту;
- Жазу көркемдігі мен ойлау жүйесіне баса назар аудару;
- Оқушының ынтасын сабаққа аудару мақсатында интерактивті әдістерді алмастыра пайдалану;
- Ынталануын, жалықпауын қадағалау,оқушының сабақта өзін сергек сезінуіне жағдай тудыру;
- Ата-ана, пән мұғалімі, психолог, сынып жетекшісінің өзара іскерлік қарым-қатынасының тығыздығын орнату;
- Жеке-бағыттық жұмысымен, жеке жетістіктерін анықтау жүйесін жасау;
- Әр сабақ сайын білімін жаңғыртып, тілдесім әрекетіне баулу;
- Оқушыларды сыныптан тыс шараларға
қатыстыру;
- Сабақта жаңа әдіс - тәсілдерді, сызбалар мен көрнекіліктерді
пайдалану;
- Оқушылардың қисынды ойлау қабілеттерін
дамыту;
- Өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру;
- Оқушының ойын арқылы пәнге деген қызығушылығын арттыру;
Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушыларға арналған ереже
-
Оқу мотивациясы баяу үлгерімі орта деңгейдегі оқушыларға бірден жағдаятты сұрақ қойып, тез жауабын талап етуге болмайды;
2. Оқушының ойлану мен дайындалуына жеткілікті уақыт беру;
3. Міндетті түрде жауап жазбаша болғаны жақсы;
4. Аз уақыт ішінде үлкен материалды меңгеріп алулары мүмкін емес, . сондықтан қиын материалды шама шарқынша бөлімдерге бөліп беру . керек;
5. Жаңа өтілген тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап берулерін талап . етпеу керек, келесі сабаққа қалдыру керек
6. Оқу қызметінің жетістігін қамтамасыз ету үшін мұғалім жұмыс жүйесін . ойластыру керек
7. Оқу мотивациясы баяу, үлгерімі орта деңгейдегі оқушылардың өзіне деген, біліміне, күшіне деген сенімділігін қалыптастыру
Мұғалімнің іскерлігіне қойылатын талаптар
- Бала отыратын бөлменің таза, ыңғайлы,тыныш,болуын қамтамасыз ету;
- Жекелеген оқушы қабілетіне орай жоспардың жеңілдетілген үлгісін жасап алу;
- Жақсы оқитын жақын құрбысының көмекке келуін ұйымдастырғаны жөн;
- Балаға индивидуальді қарым-қатынас жасауы, қамқор тілмен сөйлеуі;
- Мұғалім өзі ғылыми жаңалықтармен озық тәжірибені жетік меңгерген болуы;
- Аз ғана жетістігінің өзін көпке жария етіп отыруы, тәжірибе алмасуы ;
- Әр түрлі жағдайларға сәйкес мұғалім өзінің жеке ережесін қолдануы керек;
- Мұғалім сынып тазалығын бақылауы керек;
- Мұғалім тәртіпті қадағалауы керек;
- Сыныпта мұғалім үнемі қозғалыста болуы керек;
- Мұғалім ашық және эмоционалды түрде жанжал жағдаяттарын сабақта шешпеуі керек (нұсқау: Көзбе-көз сөйлесу);
- Мұғалім оқушымен жеке жұмыс жүргізген кезде,берген тапсырмасы оқушыны қызықтырды ма , соған көңіл бөлу керек;
- Мұғалім көбіне оқушыларға тапсырма берген кезде, белгілі бір ережелерге сәйкес , оқушыларға үнемі көмек бермеуі керек;
- Оқушының жіберген қателігі үшін қатты сөкпеуі керек;
- Сұраққа жауап беру кезінде оқушыға
қателігін өзі дұрыстауы үшін уақыт беруі
керек;
Соңғы нәтиже қандай болуы керек?
-
Теорияны меңгерген, сауатты жазатын шығармашылық қабілеті бар оқушы;
-
Өз бетінше оқуға ынталы, ізденімпаз, шығармашылық еңбекке икемді тұлға деңгейіне көтерілген оқушы;
-
Оқу бағдарламасының міндетті деңгейін орындай алатын, ынта жігері,танымдық қабілеті қалыптасқан, ішкі жан дүниесін тани алатын, өзін өзгелермен салыстыра алатын тұлға;
-
Нақты нәрселер мен құбылыстар жайында ғылыми ұстанымдары қалыптасқан оқушы;
-
Оқушының оқу мотивациясы көтеріледі, пән бойынша білімі,оқу техникасы жетіледі, сурет бойынша сөйлем, мәтін құрастырады; өз бетімен жұмыс істеуді үйренеді; оқу бағдарламасына сәйкес қосымша сабақ алады;
Жүргізілген жұмыстардың тексерілу нәтижесі
Мерзімі |
Тексерушінің ескертулері мен ұсыныстары |
Орындалу белгілері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қосымша сабақтардағы оқушыларды бағалау журналы
------- сыныптар
№ |
Айы , күні Аты-жөні |
|
Күні |
Сабақтың тақырыбы |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|