Үлгерімі төмен оқушылармен
жұмыс жоспары

Бастауыш сынып мұғалімі: Шамаахай Дарья
Сыныбы: 3 «а»
2024 – 2025 ж
Мақсаты:
Үлгерімі төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік білім стандартын меңгерту.
Міндеттері:
1. Әр сыныптағы үлгерімі төмен оқушыларды анықтау.
2. Мемлекеттік білім стандартын меңгерте отырып, жыл бойы жұмыс жүргізу арқылы үлгерімін көтеру.
3.Үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
Негізгі принцип:
Нақты баламен жеке сыйластық және сенімді қарым- қатынас орнату.
Болжамдап отырған нәтиже:
Оқу бағдарламасына сай білімді өз дәрежесінде меңгерген, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыруға мүмкіндігі қалыптасқан тұлға.
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстың жалпы мақсаты
1.Оқу материалдарының мазмұны таным-түсінігіне сәйкес болуы.
2.Ең оңай, қызықты материалды ұсыну.
3.Өзіне, өз күшіне сенуге үгіттеу.
4.Мұғалім және ұжым мейірбандылық көрсету.
5.Оқушының көңіл-күйін қадағалау,үнемі бақылауда ұстау.
6.Ұжым болып көмектесу.
7.Ұжым-пән-мұғалім-оқушы-ата-ана арасында тығыз байланыс болу керек.
8.Үлгерімі нашар оқушыларға көмек көрсету.
9.Оқушының жұмыс кезіндегі азғантай табысын мадақтау.
10.Өз ойын, пікірін еркін айтуға тәрбиелеу.
11.Оқушы еңбегін әділ бағалау.
12.Қатемен жұмысты жиі жүргізу.
13.Сыныпта достық қарым-қатынас орнату.
14.Тақта алдында немесе жауап беру кезінде оқушыға көмекші құралдар.
15.Оқушының жауабын көтермелеу.
16. Жаңа тақырып бойынша оқушыны әңгімеге тарту.
17. Оқушының жұмыс жылдамдығын ескерту.
18. Өзін - өзі тексеруге, бағалауға мүмкіндік беру.
19. Үлгерімі төмен оқушыларға жеке тапсырмалар даярлау, ұсыну.
20. Бақылау картасын жасау.
21. Тірек конспектілерін, карточкаларын пайдалану.
22. Жеке және топтық кеңестер беру.
23. Үй тапсырмасын орындауға көмектесу.
24. Үйірмелерге шығармашылық жұмыстарға тарту.
25. Ата – анасына талаптарды түсіндіру, педагогикалық сауаттандыру.
Оқушылардың мінез – құлқы туралы мінездеме
1. Ата- ананың қарым-қатынасы.
2. Оқу материалдарын игере алмауы.
3. Жазу мәдениетінің қалыптаспағандығы.
4. Оқушы дамуының артта қалуы.
5. Ерекше тежелуі.
6. Нерв жүйесінің бостығы.
7. Психикалық міндетінің өз бетінше жеткіліксіздігі.
8. Оқуға ынтасының нашарлығының себебі.
9. Дене құрылысы туралы синдром.
10. Интеллектуалды іс-әрекетінің бұзылуы.
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс
|
Жұмыс түрлері |
Қашан? |
Не үшін? |
Не жүргізеді? |
Қалай? |
|
Сабақ үстіндегі жұмыс |
Оқушының даму деңгейін әрі қарай дамуының жақын аймағын анықтау. Үнемі оқушының пәндерді меңгеруін, нәтежиелерін есепке алып отыру, диагностикалау. |
Ақыл ой дамуының артта қалмауы үшін, пәнді мезгілінде оқып отыру үшін. |
Сыныпта микроклимат жасау. Іс - әрекетті алгоритмдеу. Сабақтан қалуға байланысты білімдегі олқылықтарды болдырмау. Қызығуды арттыру. Оқытудың мотивтерін қалыптастыру |
Бақылау картасы. Жұмысқа жаппай сұрауды қосу. Топтарда жұмыс істеу, дайындық кеңестері, білімді түзету сабақтары, тірек конспектілері, пәндер бойынша жадынамалар, карточкалар. |
|
Сабақтан тыс жұмыс |
Қиындықтар туған кезде: 1. жаңа материалды меңгеру кезінде; 2. білімдегі олқылықтады анықтаған кезде. |
1. Үлгермеушілікті болдырмау. 2. Білімдегі олқылықтарды жою. 3. Оқу мотивтерін, қызығушылықтарын қалыптастыру. |
Нашар үлгерушілермен жұмыстағы жеке тұлғалық әдіс. |
1. Жеке және топтық кеңестер. 2. Үй тапсырмасын орындауға көмектесу. 3. Үйірмелерге қатысу, шығармашылық тапсырмалар. |
|
Тәрбие жұмысы |
Пән мұғалімдерінің бақылауына үнемі сүйене отырып |
1. Оқушының жеке тұлғасын қалыптастыру. 2. Оқу мативтерін, қызығуын қалыптастыру. |
1. Жеке - тұлғалық әдіс. 2. Мәдениетті орта туғызу. |
1. Үйірмелерге жорықтарға, өзін - өзі басқаруға тарту. 2. Сынып сағаттарын өткізу. 3. Қызығуына сүйену. |
|
Ата – аналармен жұмыс |
Үй тапсырмасын орындамағанда, сабақтан қалғанда, т.б. Жұмыс үздіксіз жүреді. |
Ата – аналарға педагогикалық көмек көрсету. Үлгермеушіліктің себептерін анықтау. Балалардың біліміне деген бірыңғай талаптардың сақталынуы. |
Оқушылардың түрін және үлгермеу себептерін анықтау. Үлгермеулілікті болдырмау жөніндегі ата – аналарға кеңес. |
Ата – аналарға талаптарды түсіндіру. Ата – аналарды педагогикалық сауаттандыру. Түзету жұмыстары. Жеке жұмыстар. |
Үлгерімі төмен оқушылар туралы мәлімет
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Қиындық түрі |
|
1 |
Ертай Айсұлтан Мейрамбекұлы |
Жазылым оқылым. |
|
2 |
Түгел Әмір |
Жазылым,оқылым |
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
|
№ |
Жүргізілетін жұмыс |
Күні |
Жауапты |
|
1 |
Үлгерімі төмен оқушы туралы мәлімет |
06.09.2024 |
Шамаахай Д. |
|
2 |
Ата-анасымен пікірлесу |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
3 |
Ата-анасының сабаққа қатысуын қадағалау |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
4 |
Үйірмелерге тарту |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
5 |
Жеке тапсырмалар беріп, орындалуын қадағалау, нәтижесін саралау |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
6 |
Сынып белсенділерінің қатарына қосу |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
7 |
Бос уақытында немен шұғылданатынын бақылау |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
8 |
Бірге жүрген достарынының пікірін тыңдау |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
9 |
Қай пәнге ықыласты, ықылассыз екенін бақылау |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
10 |
Оқушының ықыласын ояту арқылы табиғи дарынын анықтау, дамыту |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
2024-2025 оқу жылына арналған оқушының үлгермеушілігінің алдын алу шаралары.
|
№ |
Іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауапты |
|
1 |
Ата-аналарымен пікірлесу, «Оқушы үлгермеушілігінің себептері". |
Қыркүйек |
Шамаахай Д. |
|
2 |
Үлгермеушіліктің себептерін анықтау үшін оқушылармен пікірлесу "Маған оқуға не кедергі келтіреді? " |
Қазан |
Шамаахай Д. |
|
3 |
Оқушылармен жеке жұмыстарды бастау. |
Қараша |
Шамаахай Д. |
|
4 |
Сабақтан соң оқушымен қосымша сабақ өткізу (жүйелі түрде) |
Жыл бойы |
Шамаахай Д. |
|
5 |
Оқушымен қосымша жұмыс: "Ауызша жауаптың жоспарын түзу ережелері" "Үй тапсырмасымен қалай дұрыс жұмыс жасау керек?" |
Желтоқсан |
Шамаахай Д. |
|
6 |
Оқу ісіне ынталандыру (қолпаштау, табыс сәтін тудыру, белсенді еңбекке итермелеу). Танымдық түрдегі тапсырмалар, жекелеген өзіндік жұмыстар, сыныптан тыс шығармашылық іс-шараларға тарту. |
Жыл бойы |
Шамаахай Д. |
|
7 |
Оқушыдан сабақ сұрау : ауызша (бірізді жауап немесе орнында отырып бірнеше жауап айтуы) немесе жеке тапсырма карточкасымен жазбаша сұрау. |
Жыл бойы әр сабақта |
Шамаахай Д. |
|
8 |
Сабақта оқушымен бақылау жұмыс процесінде: қолайлы атмосфера тудыру, сұраудың жиілігін азайту, жауаптың шамамен жоспарын ұсыну, көрнекі құралды қолдануға рұқсат ету, бағаны көтермелеу немесе мақтау. |
Жыл бойы әр сабақта |
Шамаахай Д. |
|
9 |
Сабақта өзіндік жұмысты ұйымдастыру: тапсырманы бөліктерге бөлу, ұқсас тапсырманы нұсқау, (алдында орындалған), шешу жолдарының әдістерін еске түсіру ережелер мен қасиеттеріне сүйену, қатесін көрсете отырып толық бақылау жасау, өзіндік жұмысты ұйымдастыру кезінде: ұтымдырақ жаттығуларды көбірек ұсыну, жаттығу санын механикалық көбейтпеу, тапсырма орындалуының реттілігін толық түсіндіру, кездесуі мүмкін қиындықтар жайлы ескерту, көмекші карточкаларын қолдану, іс-әрекеттің жоспарын бағыттайтын тапсырмалар, карточкалар қолдану. |
Жыл бойы әр сабақта |
Шамаахай Д. |
|
10 |
Барлық үй жұмысын тексеру. Сабақтан соң орындалуын бақылау (жоқ болған жағдайда) |
Жыл бойы әр сабақта |
Шамаахай Д. |
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілген 2023-2024оқу жылғы жұмыстарының сараптамасы
Мақсаты: балалардың артта қалуы мен нашар оқуын болдырмау және алдын алу жұмыстары көп уақытты,ынта-жігерді қажет етеді. Осы қиыншылықтардың себебі-баланың ақыл-ой ерекшеліктерінің,ақыл сапаларының қалыптаспағаны. Кей оқушылардың оқу техникасы нашар оқыған мәтіндерін жүйелі түрде айта алмайды. Шығарма, мазмұндама жазуға қабілеттері төмен. Сөздерді буындап оқиды, бірақ жай оқиды. Осы оқушылардың оқу сапасын көтеру пәнге деген қызығушылығын арттыру, әріптердің дұрыс оқылуын қалыптастыру мақсатында төмендегі жоспар бойынша жұмыс жүргізіліп отырамын. 2«А» сынып оқушылары Ертай Айсұлтан,Түгел Әмір,УнатбекБекарыс,Рахимбек Архат математика, қазақ тілі,әдебиет пәндерінен үлгерімі төмен оқушылар. Жекелеген оқушылардың ата-аналарымен жұмыс жүргізілді.
Үлгермеуші оқушылармен жұмыс істеу жоспары құрылып, олармен қосымша сабақтар өткізілді. Қосымша сабақтар әр оқушының біліміндегі кемістіктерді дер кезінде анықтап,олармен жүргізілетін жұмыс түрлерін оқушы деңгейіне қарай таңдауға мүмкіндік берді.Үлгерімі төмен оқушылармен сабақ үстінде және сабақтан тыс уақыттарында келесі тақырыптар бойынша тапсырмалар орындалды. Жыл бойы математика пәнінен қосымша сабақтар жүргізіледі. Кейбір оқушылар әлі де болса жазу үлгісі мен сауаттылығын дамытуда көптеген жұмыстар, жеке тапсырмалар күнделікті бақылауларды қажет етеді. Ал Рахимбек Архат, Түгел Әмір ой-өрісін, сөйлеу сауаттылығы мен тіл байлықтары жағынан қанағаттанарлық деңгейде.Әдебиет пәнінен оқу нормасына жетпейді, түсінікті және өзінің ойын жеткізу орташа деңгейде. Осы оқушылармен әдеби кітаптар оқып, кішкене де болса сөйлеу сауаттылығы мен ой-өрісі дамыды. Жылдың соңында Бекарыс өзінің білімін көрсете білді. Ол сауатты көшіріп жазады,жазу үлгісі қалпына келді. Математика пәнінен өзінің қабілеті орташа дегендей екенін көрсетті. Есептерді түсінеді, көбейтуде қиналады. Жазулары да орфографиялық талаптарға сай емес болатын. Сөйлемдегі сөздердің байланысын айырып оқи алмайтын. Қосымша сабақтарға шақырып, нәтижесінде: сөздерді қосып сөздерді оқып, оқуға деген қызығушылығын байқап, жақсы оқитын оқушылардың қатарына қосылуға ұмтылады.
Ертай Айсұлтан үлгерімі төмен. Әсіресе қазақ тілі пәнінен әріптерді таниды, қолтаңбасы орташа, сауатты жаза алмайды. Сөйлемдерді жазуда бас әріппен басталып және соңында нүкте қойылатынын білмейді. Оқу техникасы бойынша нормаға жетпейді. Қолтаңбасы орташа, көшіріп жазып біледі. Математика пәнінен сандарды таниды, екі таңбалы сандарды қосу және азайту тәсілдерін игерту үшін сабақтан кейін қосымша жұмыстар жүргіздім Нәтижесінде: екі таңбалы сандарды үйретіп, азайту және қосып үйретіп есепті шығара бастады.Қыркүйек айында 5 сөз, жылдың соңында 30сөздер оқитын болды.
Ұсыныс: 1.Жаңа оқу жылында осы оқушылармен қосымша жұмыстар жүргізіп, ата-анасымен қарым--қатынас күшейтіп оқуға деген қызығушылықтарын арттыруда жоспар құрылатын болады.
Үлгерімі төмен оқушыларға анықтама
3 «а» сынып
Оқушылардың аты –жөні: Ертай Айсұлтан Мейрамбекұлы
Пәндері: қазақ тілі, әдебиеттік оқу.
Үлгермеушілік себептері: Оқуға ынтасы аз, өз ойларын жеткізе толық алмайды,
|
Пәндер |
|
|
|
Қазақ тілі |
Тапсырмаларды орындай алмайды, ереже жаттамайды |
Мәтінді кітаптан көшіре алады,диктантты өте нашар жазады.Үйде диктант жазбайды. Ата ана тарапынан көмек аз |
|
Әдебиеттік оқу |
мүлдем нашар оқиды. Минутқа жетпейді. |
Екі буыннан тұратын сөздерді оқиды, ұзақ сөздер келсе қиналады, ата-аналар үйде мүлдем оқытпайды. |
|
|
Күнделік, дәптермен жұмыс |
Дәптерлері мүлдем нашар. Қалай болса солай жаза салады. Сыныпта бірыңғай тәртіппен жазып отырып, келесі сабақта дәптері жоқ болады. Күнделігі қадағалаумен толтырылып отырады. |
|
|
|
|
|
|
Ата –аналарға кеңес Ата-аналармен кездескенде үйде қадағалайтынын айтты |
Бейсенбі сәрсенбі, күндері оқушылармен жеке жұмыс жүргізіледі. Ата-аналар өздерінің жеке қадағалауларына алатынын айтты. |
Қорытынды: Ата-аналар өз міндеттеріне алды: Сабаққа кешіктірмеуді, күнделікті үй тапсырмасының орындалуын қадағалауды. Осы талаптарды орындамаған жағдайда ата-ана мектепке келіп, баланың қосымша сабағына қатысады. Балалармен бірге орындайды.
Сынып жетекші: Шамаахай Д.
Үлгерімі төмен оқушыларға анықтама
3 «а» сынып
Оқушылардың аты –жөні:Түгел Әмір
____________________
Пәндері: қазақ тілі, әдебиеттік оқу, математика
Үлгермеушілік себептері: Оқуға ынтасы аз, өз ойларын жеткізе толық алмайды,
|
Пәндер |
|
|
|
Қазақ тілі |
Тапсырмаларды орындай алмайды,үй тапсырмасын орындайды, ереже жаттамайды |
Мәтінді кітаптан көшіре алады,диктантты өте нашар жазады.Үйде диктант жазбайды. Ата анна тарапынан көмек аз |
|
Математика |
Бір амалмен орындалатын есептерді өз бетінше шығара алмайды. Тақтадан көшіріп отырып қате жазады |
Жеңілдетілген тапсырмаларды орындайды, теңдеулерді шығара алмайды. Есептің шартын құра алмайды. Үйде есептер шығармайды. |
|
Әдебиеттік оқу |
нашар оқиды. Минутқа жетпейді. |
Екі буыннан тұратын сөздерді оқиды, ұзақ сөздер келсе қиналады,. |
|
|
Күнделік, дәптермен жұмыс |
Дәптерлері мүлдем нашар. Қалай болса солай жаза салады. Сыныпта бірыңғай тәртіппен жазып отырады.Күнделігі қадағалаумен толтырылып отырады. |
|
|
Ата –аналарға кеңес Ата-аналармен кездескенде үйде қадағалайтынын айтты |
Бейсенбі сәрсенбі, күндері оқушылармен жеке жұмыс жүргізіледі. Ата-аналар өздерінің жеке қадағалауларына алатынын айтты. |
Қорытынды: Ата-аналар өз міндеттеріне алды: Сабаққа кешіктірмеуді, күнделікті үй тапсырмасының орындалуын қадағалауды. Осы талаптарды орындамаған жағдайда ата-ана мектепке келіп, баланың қосымша сабағына қатысады. Балалармен бірге орындайды.
Сынып жетекші: Шамаахай Д.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үлгермеуші оқушымен жұмыс жоспары
Үлгермеуші оқушымен жұмыс жоспары
Үлгерімі төмен оқушылармен
жұмыс жоспары

Бастауыш сынып мұғалімі: Шамаахай Дарья
Сыныбы: 3 «а»
2024 – 2025 ж
Мақсаты:
Үлгерімі төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік білім стандартын меңгерту.
Міндеттері:
1. Әр сыныптағы үлгерімі төмен оқушыларды анықтау.
2. Мемлекеттік білім стандартын меңгерте отырып, жыл бойы жұмыс жүргізу арқылы үлгерімін көтеру.
3.Үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
Негізгі принцип:
Нақты баламен жеке сыйластық және сенімді қарым- қатынас орнату.
Болжамдап отырған нәтиже:
Оқу бағдарламасына сай білімді өз дәрежесінде меңгерген, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыруға мүмкіндігі қалыптасқан тұлға.
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстың жалпы мақсаты
1.Оқу материалдарының мазмұны таным-түсінігіне сәйкес болуы.
2.Ең оңай, қызықты материалды ұсыну.
3.Өзіне, өз күшіне сенуге үгіттеу.
4.Мұғалім және ұжым мейірбандылық көрсету.
5.Оқушының көңіл-күйін қадағалау,үнемі бақылауда ұстау.
6.Ұжым болып көмектесу.
7.Ұжым-пән-мұғалім-оқушы-ата-ана арасында тығыз байланыс болу керек.
8.Үлгерімі нашар оқушыларға көмек көрсету.
9.Оқушының жұмыс кезіндегі азғантай табысын мадақтау.
10.Өз ойын, пікірін еркін айтуға тәрбиелеу.
11.Оқушы еңбегін әділ бағалау.
12.Қатемен жұмысты жиі жүргізу.
13.Сыныпта достық қарым-қатынас орнату.
14.Тақта алдында немесе жауап беру кезінде оқушыға көмекші құралдар.
15.Оқушының жауабын көтермелеу.
16. Жаңа тақырып бойынша оқушыны әңгімеге тарту.
17. Оқушының жұмыс жылдамдығын ескерту.
18. Өзін - өзі тексеруге, бағалауға мүмкіндік беру.
19. Үлгерімі төмен оқушыларға жеке тапсырмалар даярлау, ұсыну.
20. Бақылау картасын жасау.
21. Тірек конспектілерін, карточкаларын пайдалану.
22. Жеке және топтық кеңестер беру.
23. Үй тапсырмасын орындауға көмектесу.
24. Үйірмелерге шығармашылық жұмыстарға тарту.
25. Ата – анасына талаптарды түсіндіру, педагогикалық сауаттандыру.
Оқушылардың мінез – құлқы туралы мінездеме
1. Ата- ананың қарым-қатынасы.
2. Оқу материалдарын игере алмауы.
3. Жазу мәдениетінің қалыптаспағандығы.
4. Оқушы дамуының артта қалуы.
5. Ерекше тежелуі.
6. Нерв жүйесінің бостығы.
7. Психикалық міндетінің өз бетінше жеткіліксіздігі.
8. Оқуға ынтасының нашарлығының себебі.
9. Дене құрылысы туралы синдром.
10. Интеллектуалды іс-әрекетінің бұзылуы.
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс
|
Жұмыс түрлері |
Қашан? |
Не үшін? |
Не жүргізеді? |
Қалай? |
|
Сабақ үстіндегі жұмыс |
Оқушының даму деңгейін әрі қарай дамуының жақын аймағын анықтау. Үнемі оқушының пәндерді меңгеруін, нәтежиелерін есепке алып отыру, диагностикалау. |
Ақыл ой дамуының артта қалмауы үшін, пәнді мезгілінде оқып отыру үшін. |
Сыныпта микроклимат жасау. Іс - әрекетті алгоритмдеу. Сабақтан қалуға байланысты білімдегі олқылықтарды болдырмау. Қызығуды арттыру. Оқытудың мотивтерін қалыптастыру |
Бақылау картасы. Жұмысқа жаппай сұрауды қосу. Топтарда жұмыс істеу, дайындық кеңестері, білімді түзету сабақтары, тірек конспектілері, пәндер бойынша жадынамалар, карточкалар. |
|
Сабақтан тыс жұмыс |
Қиындықтар туған кезде: 1. жаңа материалды меңгеру кезінде; 2. білімдегі олқылықтады анықтаған кезде. |
1. Үлгермеушілікті болдырмау. 2. Білімдегі олқылықтарды жою. 3. Оқу мотивтерін, қызығушылықтарын қалыптастыру. |
Нашар үлгерушілермен жұмыстағы жеке тұлғалық әдіс. |
1. Жеке және топтық кеңестер. 2. Үй тапсырмасын орындауға көмектесу. 3. Үйірмелерге қатысу, шығармашылық тапсырмалар. |
|
Тәрбие жұмысы |
Пән мұғалімдерінің бақылауына үнемі сүйене отырып |
1. Оқушының жеке тұлғасын қалыптастыру. 2. Оқу мативтерін, қызығуын қалыптастыру. |
1. Жеке - тұлғалық әдіс. 2. Мәдениетті орта туғызу. |
1. Үйірмелерге жорықтарға, өзін - өзі басқаруға тарту. 2. Сынып сағаттарын өткізу. 3. Қызығуына сүйену. |
|
Ата – аналармен жұмыс |
Үй тапсырмасын орындамағанда, сабақтан қалғанда, т.б. Жұмыс үздіксіз жүреді. |
Ата – аналарға педагогикалық көмек көрсету. Үлгермеушіліктің себептерін анықтау. Балалардың біліміне деген бірыңғай талаптардың сақталынуы. |
Оқушылардың түрін және үлгермеу себептерін анықтау. Үлгермеулілікті болдырмау жөніндегі ата – аналарға кеңес. |
Ата – аналарға талаптарды түсіндіру. Ата – аналарды педагогикалық сауаттандыру. Түзету жұмыстары. Жеке жұмыстар. |
Үлгерімі төмен оқушылар туралы мәлімет
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Қиындық түрі |
|
1 |
Ертай Айсұлтан Мейрамбекұлы |
Жазылым оқылым. |
|
2 |
Түгел Әмір |
Жазылым,оқылым |
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
|
№ |
Жүргізілетін жұмыс |
Күні |
Жауапты |
|
1 |
Үлгерімі төмен оқушы туралы мәлімет |
06.09.2024 |
Шамаахай Д. |
|
2 |
Ата-анасымен пікірлесу |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
3 |
Ата-анасының сабаққа қатысуын қадағалау |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
4 |
Үйірмелерге тарту |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
5 |
Жеке тапсырмалар беріп, орындалуын қадағалау, нәтижесін саралау |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
6 |
Сынып белсенділерінің қатарына қосу |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
7 |
Бос уақытында немен шұғылданатынын бақылау |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
8 |
Бірге жүрген достарынының пікірін тыңдау |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
9 |
Қай пәнге ықыласты, ықылассыз екенін бақылау |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
|
10 |
Оқушының ықыласын ояту арқылы табиғи дарынын анықтау, дамыту |
Үнемі |
Шамаахай Д. |
2024-2025 оқу жылына арналған оқушының үлгермеушілігінің алдын алу шаралары.
|
№ |
Іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауапты |
|
1 |
Ата-аналарымен пікірлесу, «Оқушы үлгермеушілігінің себептері". |
Қыркүйек |
Шамаахай Д. |
|
2 |
Үлгермеушіліктің себептерін анықтау үшін оқушылармен пікірлесу "Маған оқуға не кедергі келтіреді? " |
Қазан |
Шамаахай Д. |
|
3 |
Оқушылармен жеке жұмыстарды бастау. |
Қараша |
Шамаахай Д. |
|
4 |
Сабақтан соң оқушымен қосымша сабақ өткізу (жүйелі түрде) |
Жыл бойы |
Шамаахай Д. |
|
5 |
Оқушымен қосымша жұмыс: "Ауызша жауаптың жоспарын түзу ережелері" "Үй тапсырмасымен қалай дұрыс жұмыс жасау керек?" |
Желтоқсан |
Шамаахай Д. |
|
6 |
Оқу ісіне ынталандыру (қолпаштау, табыс сәтін тудыру, белсенді еңбекке итермелеу). Танымдық түрдегі тапсырмалар, жекелеген өзіндік жұмыстар, сыныптан тыс шығармашылық іс-шараларға тарту. |
Жыл бойы |
Шамаахай Д. |
|
7 |
Оқушыдан сабақ сұрау : ауызша (бірізді жауап немесе орнында отырып бірнеше жауап айтуы) немесе жеке тапсырма карточкасымен жазбаша сұрау. |
Жыл бойы әр сабақта |
Шамаахай Д. |
|
8 |
Сабақта оқушымен бақылау жұмыс процесінде: қолайлы атмосфера тудыру, сұраудың жиілігін азайту, жауаптың шамамен жоспарын ұсыну, көрнекі құралды қолдануға рұқсат ету, бағаны көтермелеу немесе мақтау. |
Жыл бойы әр сабақта |
Шамаахай Д. |
|
9 |
Сабақта өзіндік жұмысты ұйымдастыру: тапсырманы бөліктерге бөлу, ұқсас тапсырманы нұсқау, (алдында орындалған), шешу жолдарының әдістерін еске түсіру ережелер мен қасиеттеріне сүйену, қатесін көрсете отырып толық бақылау жасау, өзіндік жұмысты ұйымдастыру кезінде: ұтымдырақ жаттығуларды көбірек ұсыну, жаттығу санын механикалық көбейтпеу, тапсырма орындалуының реттілігін толық түсіндіру, кездесуі мүмкін қиындықтар жайлы ескерту, көмекші карточкаларын қолдану, іс-әрекеттің жоспарын бағыттайтын тапсырмалар, карточкалар қолдану. |
Жыл бойы әр сабақта |
Шамаахай Д. |
|
10 |
Барлық үй жұмысын тексеру. Сабақтан соң орындалуын бақылау (жоқ болған жағдайда) |
Жыл бойы әр сабақта |
Шамаахай Д. |
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілген 2023-2024оқу жылғы жұмыстарының сараптамасы
Мақсаты: балалардың артта қалуы мен нашар оқуын болдырмау және алдын алу жұмыстары көп уақытты,ынта-жігерді қажет етеді. Осы қиыншылықтардың себебі-баланың ақыл-ой ерекшеліктерінің,ақыл сапаларының қалыптаспағаны. Кей оқушылардың оқу техникасы нашар оқыған мәтіндерін жүйелі түрде айта алмайды. Шығарма, мазмұндама жазуға қабілеттері төмен. Сөздерді буындап оқиды, бірақ жай оқиды. Осы оқушылардың оқу сапасын көтеру пәнге деген қызығушылығын арттыру, әріптердің дұрыс оқылуын қалыптастыру мақсатында төмендегі жоспар бойынша жұмыс жүргізіліп отырамын. 2«А» сынып оқушылары Ертай Айсұлтан,Түгел Әмір,УнатбекБекарыс,Рахимбек Архат математика, қазақ тілі,әдебиет пәндерінен үлгерімі төмен оқушылар. Жекелеген оқушылардың ата-аналарымен жұмыс жүргізілді.
Үлгермеуші оқушылармен жұмыс істеу жоспары құрылып, олармен қосымша сабақтар өткізілді. Қосымша сабақтар әр оқушының біліміндегі кемістіктерді дер кезінде анықтап,олармен жүргізілетін жұмыс түрлерін оқушы деңгейіне қарай таңдауға мүмкіндік берді.Үлгерімі төмен оқушылармен сабақ үстінде және сабақтан тыс уақыттарында келесі тақырыптар бойынша тапсырмалар орындалды. Жыл бойы математика пәнінен қосымша сабақтар жүргізіледі. Кейбір оқушылар әлі де болса жазу үлгісі мен сауаттылығын дамытуда көптеген жұмыстар, жеке тапсырмалар күнделікті бақылауларды қажет етеді. Ал Рахимбек Архат, Түгел Әмір ой-өрісін, сөйлеу сауаттылығы мен тіл байлықтары жағынан қанағаттанарлық деңгейде.Әдебиет пәнінен оқу нормасына жетпейді, түсінікті және өзінің ойын жеткізу орташа деңгейде. Осы оқушылармен әдеби кітаптар оқып, кішкене де болса сөйлеу сауаттылығы мен ой-өрісі дамыды. Жылдың соңында Бекарыс өзінің білімін көрсете білді. Ол сауатты көшіріп жазады,жазу үлгісі қалпына келді. Математика пәнінен өзінің қабілеті орташа дегендей екенін көрсетті. Есептерді түсінеді, көбейтуде қиналады. Жазулары да орфографиялық талаптарға сай емес болатын. Сөйлемдегі сөздердің байланысын айырып оқи алмайтын. Қосымша сабақтарға шақырып, нәтижесінде: сөздерді қосып сөздерді оқып, оқуға деген қызығушылығын байқап, жақсы оқитын оқушылардың қатарына қосылуға ұмтылады.
Ертай Айсұлтан үлгерімі төмен. Әсіресе қазақ тілі пәнінен әріптерді таниды, қолтаңбасы орташа, сауатты жаза алмайды. Сөйлемдерді жазуда бас әріппен басталып және соңында нүкте қойылатынын білмейді. Оқу техникасы бойынша нормаға жетпейді. Қолтаңбасы орташа, көшіріп жазып біледі. Математика пәнінен сандарды таниды, екі таңбалы сандарды қосу және азайту тәсілдерін игерту үшін сабақтан кейін қосымша жұмыстар жүргіздім Нәтижесінде: екі таңбалы сандарды үйретіп, азайту және қосып үйретіп есепті шығара бастады.Қыркүйек айында 5 сөз, жылдың соңында 30сөздер оқитын болды.
Ұсыныс: 1.Жаңа оқу жылында осы оқушылармен қосымша жұмыстар жүргізіп, ата-анасымен қарым--қатынас күшейтіп оқуға деген қызығушылықтарын арттыруда жоспар құрылатын болады.
Үлгерімі төмен оқушыларға анықтама
3 «а» сынып
Оқушылардың аты –жөні: Ертай Айсұлтан Мейрамбекұлы
Пәндері: қазақ тілі, әдебиеттік оқу.
Үлгермеушілік себептері: Оқуға ынтасы аз, өз ойларын жеткізе толық алмайды,
|
Пәндер |
|
|
|
Қазақ тілі |
Тапсырмаларды орындай алмайды, ереже жаттамайды |
Мәтінді кітаптан көшіре алады,диктантты өте нашар жазады.Үйде диктант жазбайды. Ата ана тарапынан көмек аз |
|
Әдебиеттік оқу |
мүлдем нашар оқиды. Минутқа жетпейді. |
Екі буыннан тұратын сөздерді оқиды, ұзақ сөздер келсе қиналады, ата-аналар үйде мүлдем оқытпайды. |
|
|
Күнделік, дәптермен жұмыс |
Дәптерлері мүлдем нашар. Қалай болса солай жаза салады. Сыныпта бірыңғай тәртіппен жазып отырып, келесі сабақта дәптері жоқ болады. Күнделігі қадағалаумен толтырылып отырады. |
|
|
|
|
|
|
Ата –аналарға кеңес Ата-аналармен кездескенде үйде қадағалайтынын айтты |
Бейсенбі сәрсенбі, күндері оқушылармен жеке жұмыс жүргізіледі. Ата-аналар өздерінің жеке қадағалауларына алатынын айтты. |
Қорытынды: Ата-аналар өз міндеттеріне алды: Сабаққа кешіктірмеуді, күнделікті үй тапсырмасының орындалуын қадағалауды. Осы талаптарды орындамаған жағдайда ата-ана мектепке келіп, баланың қосымша сабағына қатысады. Балалармен бірге орындайды.
Сынып жетекші: Шамаахай Д.
Үлгерімі төмен оқушыларға анықтама
3 «а» сынып
Оқушылардың аты –жөні:Түгел Әмір
____________________
Пәндері: қазақ тілі, әдебиеттік оқу, математика
Үлгермеушілік себептері: Оқуға ынтасы аз, өз ойларын жеткізе толық алмайды,
|
Пәндер |
|
|
|
Қазақ тілі |
Тапсырмаларды орындай алмайды,үй тапсырмасын орындайды, ереже жаттамайды |
Мәтінді кітаптан көшіре алады,диктантты өте нашар жазады.Үйде диктант жазбайды. Ата анна тарапынан көмек аз |
|
Математика |
Бір амалмен орындалатын есептерді өз бетінше шығара алмайды. Тақтадан көшіріп отырып қате жазады |
Жеңілдетілген тапсырмаларды орындайды, теңдеулерді шығара алмайды. Есептің шартын құра алмайды. Үйде есептер шығармайды. |
|
Әдебиеттік оқу |
нашар оқиды. Минутқа жетпейді. |
Екі буыннан тұратын сөздерді оқиды, ұзақ сөздер келсе қиналады,. |
|
|
Күнделік, дәптермен жұмыс |
Дәптерлері мүлдем нашар. Қалай болса солай жаза салады. Сыныпта бірыңғай тәртіппен жазып отырады.Күнделігі қадағалаумен толтырылып отырады. |
|
|
Ата –аналарға кеңес Ата-аналармен кездескенде үйде қадағалайтынын айтты |
Бейсенбі сәрсенбі, күндері оқушылармен жеке жұмыс жүргізіледі. Ата-аналар өздерінің жеке қадағалауларына алатынын айтты. |
Қорытынды: Ата-аналар өз міндеттеріне алды: Сабаққа кешіктірмеуді, күнделікті үй тапсырмасының орындалуын қадағалауды. Осы талаптарды орындамаған жағдайда ата-ана мектепке келіп, баланың қосымша сабағына қатысады. Балалармен бірге орындайды.
Сынып жетекші: Шамаахай Д.
шағым қалдыра аласыз













