Үлгермеушілікпен жұмыс

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Үлгермеушілікпен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып Үлгермеушілік жұмыс
Материалдың қысқаша нұсқасы

5 сынып Математика

Үлгермеуші оқушымен жұмыс жоспары


Мазмұны


Сағат саны

Мерзімі

1

I ТАРАУ.ӨРНЕКТЕР. ФОРМУЛАЛАР.Санды өрнектер. Әріпті өрнектер

1


2

Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау

1


3

Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып өрнектерді ықшамдау

1


4

Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып өрнектерді ықшамдау

1


5

Теңдеу

1


6

Теңдеу

1


7

Формулалар

1


8

Формулалар

1


9

II ТАРАУ.НАТУРАЛ САНДАРДЫҢ БӨЛІНГІШІГІ. Натурал саннның бөлгіші. Натурал санның еселігі

1


10

Қосындының, көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігі

1


11

2,5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері

1


12

3-ке және 9- ға бөлінгіштік белгілері

1


13

Жай сандар, құрама сандар

1


14

Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу

1


15

Мүмкін нұсқаларды іріктеу

1


16

III ТАРАУ. ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР. Шеңбер және дөңгелек

1


17

Үлестер. Жай бөлшектер

1


18

Жай бөлшектің негізгі қасиеті. Жай бөлшекті қысқарту

1


19

Дұрыс бөлшектер және бұрыш бөлшектер. Аралас сандар

1


20

Координаталық сәуле. Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу.

1


21

Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру

1


22

Жай бөлшектерді салыстыру

1


23

IV ТАРАУ. ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРГЕ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ.Жай бөлшектерді қосу

1


24

Аралас сандарды қосу


1


25

Жай бөлшектерді азайту

1


26

Аралас сандарды азайту

1


27

Жай бөлшектерді көбейту

1


28

Жай бөлшектерді көбейту

1


29

Санның бөлігін табу

1


30

Жай бөлшектерді бөлу

1


31

Бөлігі бойынша санды табу

1


32

V ТАРАУ. ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕР. ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРГЕ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ

Бөлшек сандардың ондық жуықтауы

1


33

Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру

1


34

Ондық бөлшектерді қосу

1


I ТАРАУ.ӨРНЕКТЕР. ФОРМУЛАЛАР

1.Санды өрнектер. Әріпті өрнектер

1.Саяхатшы 7 км/сағ жылдамдықпен жүрсе, а сағатта қандай қашықтыққа барады?






























































































2.Өрнектің мәнін табыңдар:

а) а-1, мұндағы а=15_________________________________________________

ә) 125: а +10, мұндағы а=5____________________________________________

б) 2а, мұндағы а=11_________________________________________________



3.Өрнекті жазып көрсетіңдер:

а) 375 пен 111 сандарының қосындысын






























































































ә) 275 пен 114 сандарының айырмасын






























































































б) 14 пен 126 сандарының қосындысын 7-ге көбейтуді






























































































в) 47 мен 12 сандарының айырмасын 5ке бөлуді






























































































2.Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау

1.. Бірдей қосылғыштарды топтап есептеңдер:

а) 9 + 5 + 5 + 9 + 9 + 5 + 9 + 5 + 9 + 5 + 5 =














ә)6 + 3+ 6 + 2 + 3 + 2 + 6 + 2+ 3 + 3 + 2 +2=

















2. Қосудың ауыстырымдылык және терімділік касиеттерін пайдаланып, есептеңдер:


а) 23 + 47 + 11 + 29 =





















ә) 18 + 15 + 32 + 45 =





















б) 11 + х + 99 =
























3. Көбейтудің ауыстырымдылык және терімділік касиеттерін пайдаланып, есептеңдер:


а) 3 • 5 • 2 • 7 =





















ә) 5 • 5 • 6•4 =





















б) 8 • х • 5 =
























4. Кестені толтырыңдар:



х

у

z

х+у+z





х

у

z

хуz

15

7

13






17

5

2


38

22

16






20

29

5


49

27

21






33

4

25







3.Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып өрнектерді ықшамдау


1.Есептеңдер:



а) 69-27+ 31• 27 =





















е) 202 • 87 -102• 87 =





















б) 438 • 90 - 238 • 90=





















в) 603 • 7 + 603 • 93 =























2. Жұлдызшаның орнына теңдік тура болатындай санды қойып есептеңдер:



а) 91 • 8 = 90 • 8 + * =





















ә) 7 • 59 = 7 • 60 - * =





















б)24• 11 = 24• 10 + * =





















в)9• 510 = 10• 510-* =
























3. Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып қосынды түрінде жазындар:



а) (68+а) 2 =





















ә) 17• (14 + b) =





















б) 25• (12 + с) =























4. Өрнекті ықшамдаңдар:


а) 23а + 37а =





















ә) 48х + х =





















б) 27р-17р =





















в) 4у+ 26у =





















г) 84у - 80у =






















4.Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып өрнектерді ықшамдау



1.Өрнекті ықшамдап алып, мәнін табыңдар:


а) 11х + 4х, мұндағы х = 3 ______________


ә) 9х - х, мұндағы х = 22 ________________


а) 11х + 4х, мұндағы х = 3



















ә) 9х - х, мұндағы х = 22






















2. Дүкеннен 12 қасық және 12 шанышқы сатып алынды. Бір қасықтың бағасы а теңге, бір шанышқының бағасы b теңге. Дүкеннен сатып алынған барлық қасық және барлық шанышқы үшін неше теңге төленді?


  1. 12 қасықтың бағасы__________________________;


  1. 12 шанышқының бағасы ______________________;


3) Барлық қасықтың және барлық шанышқының бағасы ________________________________________________;




3. Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, көбейтінді түрінде жазындар:


а) 23а + 23b =





















ә)15х+15у =





















б)3а + 6b=





















в)4х + 8у=





























5.Теңдеу

1.х-тің қандай мәндерінде:



х + 3 өрнегінің мәні 15-ке тең;



















15 - х өрнегінің мәні 3-ке тең;



















өрнегінің мәні 72-ге тең;



















х : 5 өрнегінің мәні 20-ға тең?






















2. Белгісіз қосылғышты табыңдар:



13 + х = 78





















х + 7 = 49 • 2





















25 + у = 105 - 5
























3. Белгісіз азайғышты табыңдар:



а - 197 = 103





















6-78=17





















(х - 8) - 21 = 14
























4. Белгісіз көбейткішті табыңдар:



15х = 90





















14х + х = 75





















13х - х = 60

























6.Теңдеу

1. Белгісіз бөлінгішті (бөлгішті) табыңдар:



т : 31 = 10





















к : 14 = 5





















144 : х = 12





















100 : к = 4

























2. Теңдеуді шешіңдер:



5 + 3) = 20





















3х - 45 = 15





















3 • 25у - 15 = 135





















51 - 3х = 48
























3. Теңдеуді шешіңдер:



3 + 2а = 43





















51-у = 48





















13а 23 - 5а = 9





















5х + 8х + 11х = 72
































7.Формулалар

1.Суреттегі тік төртбұрыштың қабырғаларын өлшеңдер:





a=______________см

b

b=______________см


а) Тік төртбұрыштың периметрін табыңдар:


ә) S=______________см²

a




2.Суреттегі квадраттың қабырғасын өлшеңдер. a





a=______________см

a a

p=______________см


S=______________см²

a




3.Суреттегі үшбұрыштың қабырғаларын өлшеп, периметрін табыңдар:



aShape2 Shape1 =______________


b=______________ с

b

с=______________


РShape3 =______________

a







8.Формулалар

1.Кубтың көлемін табыңдар:



a) a=2 см, V=________________см³;


ә) a=3 см, V=________________см³;


б) a=4 см, V=________________см³;




2.Тік төрбұрышты параллелепипедтің өлшемдері:



3 см, 4 см, 5 см. Көлемін табыңдар:


V

=



























































































































































































































3.s=vt формуласын пайдаланып, есептеңдер. Велосипедші 15 км/сағ жылдамдықпен жүріп, 4 сағатта қандай қашықтыққа барады?

































































































































































































































II ТАРАУ.НАТУРАЛ САНДАРДЫҢ БӨЛІНГІШІГІ

9.Натурал саннның бөлгіші. Натурал санның еселігі

1.1,2,3,4,8,12,15,18,24,36,72 сандарының ішінен 36 санының бөлгіштерін теріп жазыңдар.































































































































2.21,45,75 сандарының бөлгіштерін жазыңдар:


21 санының бөлгіштері:___________________________________________;


45 санының бөлгіштері:___________________________________________;


72 санының бөлгіштері:___________________________________________;



3.3,10 және 17 сандарына еселік сандарды жазыңдар:


3 санына еселік:__________________________________________________;


10 санына еселік:__________________________________________________;


17 санына еселік:__________________________________________________;


4.Тексеріңдер:


а) Бірінші сан екінші санға еселік бола ма?

485 саны 9 санына; 2816 саны 46 санына; 3920 саны 112 санына.
































































































ә) Бірінші сан екінші санға еселік бола ма?

485 саны 9 санына; 2816 саны 46 санына; 3920 саны 112 санына.































































































10.Қосындының, көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігі

1.Қосындыны санға бөлуді орындаңдар:

(66+ 110) : 11 =





















(155+77) :29 =





















(70+ 112) : 14 =





















(325+200) :75 =





















(135+85) :5 =





















(26+54) :5 =























2.Көбейтіндіні санға бөлуді орындаңдар:



1) (99933) :33 =





















2) (68370) :34 =





















3) (2809) :35 =





















4) (637) :35 =























3.Өрнекті ықшамдаңдар:



а) (140х+84 х) : 28 =



















ә) (105у+175 у): 35 =



















б) 123х : 41 =



















в) 123у : 19 =





















4. а) 497+91 қосындысы 7,5, 2 және 3;

ә) 14895 көбейтіндісі 19 және 13 сандарының қайсысына бөлінеді?



























































































































































































11.2,5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері

1.37, 85,4,136, 5 023, 18 008, 300 421, 10 000, 554, 559, 443, 834, 441сандарының ішінен жұп сандарды дөңгелекпен, тақ сандарды квадратпен қоршаңдар.































































































































































































2.а) Үш таңбалы жұп төрт сан жазыңдар:

_________________________________________________________________;

ә) Үш таңбалы тақ төрт сан жазыңдар:

_________________________________________________________________;



3.430, 708, 95, 1 300, 605, 4001, 90, 175, 800, 127, 1026 сандарынан 2-ге, 5-ке 10-ға бөлінетін сандармен кестені толтырыңдар:



2-ге бөлінеді

5-ке бөлінеді

10-ға бөлінеді









4.Төрт таңбалы үш санды жазыңдар:

а) 2-ге бөлінетін:






















ә) 5-ке бөлінетін:






















а) 10-ға бөлінетін:
























12. 3-ке және 9- ға бөлінгіштік белгілері

1.207, 396, 615, 3 926, 9 234, 6703, 42 732, 8 500 720 сандарының цифрларының қосындысын табыңдар. Табылған қосындылар бойынша:

3-ке бөлінетін сандарды:_____________________________________________;

9-ке бөлінетін сандарды:_____________________________________________;

жазыңдар.



2Shape4 .Көрсетілген орындарға ( ) тиісті цифрды қойып, 9-ға еселік сандарды жазыңдар:



1Shape8 Shape7 Shape6 Shape5 00; 578 ; 4 1 ; 888.



3. а)1,2 және 5;


ә)2,3 және 7;


б) 0,5 және 4 цифрларының қайсыларынан 3-ке, 9-ға бөлінетін сандарды құрастыруға болады?


3-ке бөлінетін сандар::_____________________________________________;

9-ға бөлінетін сандар::_____________________________________________;



4. а) 27 < у < 42; ә)563 < у < 572 теңсіздіктері «тура теңсіздік» болатын у-тің 3-ке еселік мәндерін жазыңдар:



у

=




























































































у

=






























































13. Жай сандар, құрама сандар


1.75, 128, 47, сандарының бөлгіштерін жазып, осы сандардан жай санды табыңдар:



75 санының бөлгіштері:





















128 санының бөлгіштері:





















47 санының бөлгіштері:






















  • жShape9 ай сан.




2.Жай сандарды көрсетіңдер. Құрама сандарды көрсетіңдер:



Жай сан

Құрама сан

18 37

Shape10 23 68

49 53

77 441

91 100




3. 9, 12, 16, 24 жөне 49 сандарын жай сандардың қосындысы түрінде жазыңдар:


9 = 1 + 3 +5;16 =__________;

26 =______;24=__________;

12 =______;_49 =__________.



4. Теңсіздікті «тура теңсіздікке» айналдыратын у-тің жай сан мәндерін табыңдар:



а)41<у<53;ә) 173 < у < 193;


у

=




























































































у

=





























































14.Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу



1. Жай сандар кестесін пайдаланып, 2-ден 50-ге дейінгі натурал сандардың ішінен жай сандарды бөлек, құрама сандарды бөлек жазып, кестені толтырыңдар:



Жай сандар

Құрама сандар

7 цифрымен аяқталатын сандар

7, 17, ...

27, ...

7-ден өзге цифрлармен аяқталатын сандар

2. 3, 5 ...

4, 6 ...





2.42, 32, 50, 60, 77, 102, 49, 225, 121 сандарын жай көбейткіштерге жіктеңдер:


42 = 67 = 237; 60=_________; 49 =__________;

32 = 48 =______; 77 =_________; 225 =________;

50 =____________; 102 =________; 121=__________





3. 30, 44, 58, 96 және 289 сандарын мүмкін болатын көбейткіштерге жіктеп жазыңдар.


3Shape20 Shape19 Shape15 Shape16 Shape17 Shape18 Shape14 Shape13 Shape12 Shape11 0445896289



56

215

103




4.Өзара тең екі жай санның көбейтіндісіне тең екі таңбалы құрама сандарды жазыңдар.

________________________________________________________________




15.Мүмкін нұсқаларды іріктеу

1.3, 5 және7 цифрларын пайдаланып, екі таңбалы неше сан жазуға болады?

Шешуі:

Shape29 Shape27 Shape28 Shape26 Shape24 Shape25 Бірінші цифр 35 7



Екінші цифр 3 5 7 3 5 7 3 5 7

Сандар: 33, 35, 37,

53, 55, 57

73, 75,77.

2.Оқушы математикадан, қазақ тілінен және жаратылыстану пәндерінен үй тапсырмасын орындауы керек. Оқушының осы пәнндерді қандай реттілікпен неше нұсқада орындауға мүмкіндігі бар? Сен осы пәндерден үй тапсырмасын орындаудың қай нұсқасын алар едің?

Shape30 Shape31О



БShape38 Shape37 Shape36 Shape35 Shape34 Shape33 ірінші пән М - математика



Екінші пән Қ – қазақ тілі



Үшінші пән Ж - жаратылыстану

Нұсқалар:__________________________________________________________

Нұсқалар саны:_____________________________________________________



3.Цифралырынң қосындысы 7-ге тең неше екі таңбалы сан бар? Олардың ішінде 5 цифрымен аяқталатын қандай сан бар?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

III ТАРАУ. ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР

16.Шеңбер және дөңгелек

1.Сурет бойынша бос орындарды толтырыңдар:

аShape46 Shape45

К



О

) шеңбердің центрі С

_Shape47 Shape48 ______________нүктесі; В

ә) шеңбердің диаметрі

_______________; D Е

б) шеңбердің радиусы

_______________нүктесі; А

в) _______________шеңбер бойында жатыр;

г) теңсіздік белгілерін (>,<)

немесе теңсіздік белгісін қойып жазыңдар:

DShape52 Shape50 Shape51 К СК; Shape53 ОЕ ОК; АВ СD;

ОShape55 Shape54 В ОА; ОЕ ОА.



2.Шеңбер сызып, оның центрін, радиусын, диаметрін әріптермен белгілеп жазыңдар.

Диаметрін, радиусын өлшеп жазыңдар.






























































































































































3.Шеңбердің берілген радиусы бойынша диаметрін тауып жазыңдар:

а)r = 12 см; ә)r = 1дм 6 см;

d= ;d= .



17.Үлестер. Жай бөлшектер

1.Фигуралардың қандай бөлігі боялған? Қандай бөлігі боялмаған?



















Shape57 Shape56

Shape58 Shape60 ; ;



2Shape63 Shape62 . түріндегі бөлшекпен жазыңдар:

а) сегізден үш ; б) бестен төрт ;

Shape64 Shape65

ә) оннан үш ; в) жиырма бестен ;

он сегіз

3.Фигуралардың қандай бөлігі боялған, қандай бөлігі боялмаған?



Shape67 Shape68 Shape66

Shape74 Shape72 Shape69 ; ; ;



18.Жай бөлшектің негізгі қасиеті. Жай бөлшекті қысқарту

1.Сурет бойынша бөлшекті қысқартыңдар:

1) 2)

= ... ; ... = ... = ... ;

... = ... = ... = .

2.Тең сандарды кесінділермен қосыңдар.

1)







2)







3.Бөлшектерді қысқартыңдар:

= = =

19.Дұрыс бөлшектер және бұрыш бөлшектер. Аралас сандар

1.Квадраттың боялған бөлшектерін бөлшекпен жазыңдар.






























; ________; ________; ________; ________.

2.Аралас санды оның бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігінің қосындысы түрінде жазыңдар:

а) 3 4 18

13 9 36



әShape77 ) 3, 6, 11 және 32 сандарын бөлімі 7 болатын аралас сан түрінде жазыңдар:

3Shape81 Shape78 Shape80 6=5 ; 11= 32=



3. а) Туристер 48 км қашықтықты автобуспен жүрді. Сонан соң автобуспен жүрген қашықтығының -ін жаяу жүрді. Туристер неше километр қашықтықты жүрді?






























































































ә) Дәптерде 24 бет бар. Оның –і жазылған. Дәптерде жазылмаған неше бет бар?
































































































20.Координаталық сәуле. Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу.



1.Координаталық сәуледе А,В нүктелеріне қандай сандар сәйкес? Координаталарымен жазыңдар.



аShape83 )

О А В 1



әShape96 )

О А 1 В





2. ; сандарын координаталық сәуледе көрсетіңдер:



Shape103

О 1 2 3





3.Координаталық сәуледе -ден үлкен, бірақ - тен кіші бөлшектерді белгілеңдер:

о

аShape118 )

О 1





21.Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру

1.Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріңдер:

және ; және ; және .
































































































2. және бөлшектерін ең кіші ортақ бөлімге келтірейік. Ол үшін:

а) 12=2 2 3 және 15=3 5 сандарының ең кіші ортақ еселігін табу керек. Сонда:

ЕКОЕ (12,15) =2 2 3 5=60

ә) Толықтауыш көбейткіштерін табу керек;

60:12=___________; 60:15=___________.



б) Бөлшектерді тең бөлімдермен жазу керек:

Shape127 4

; .



3. және бөлшектерін ең кіші ортақ бөлімге келтіріңдер.

Shape128 Shape129

= және = 45=_________;

18=_________;

ЕКОЕ (45,18) =_________;

Shape130 : 45=_________;

Shape131 : 18=_________;



22.Жай бөлшектерді салыстыру

1. ; ; ; бөлшектерін коордианаталық сәуледе салыстырыңдар:

о

аShape138 )

О 1

2. Жай бөлшектерді салыстырыңдар:

аShape148 Shape147 Shape145 Shape146 Shape143 Shape142 Shape144 ) ; ә) = ; б) = ;



Shape155 Shape150 Shape149 Shape152 Shape153 Shape154 Shape151 ; = ; = ;



Shape162 Shape156 Shape157 Shape159 Shape160 Shape161 Shape158 ; = ; = .



3.а) Бөлшектерді өсу ретімен жазыңдар:

; ; ; ; ; ; ;
































































































ә) Бөлшектерді кему ретімен жазыңдар:

; ; ; ; ; ; ; ;


































































































IV ТАРАУ. ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРГЕ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ

26.Жай бөлшектерді қосу

1.Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосуды орындаңдар:

а) + = ә) + =

б) + = в) + =



2.Бөлшектерді қосуды орындаңдар:

а) + = ә) + =

б) + = в) + =



3.Бөлшектерді қосуды орындаңдар:

а) + + = ә) + + =

б) в)



4.Теңдеуді шешіңдер:

а) х - = 1; ә) х - = 1;

_____________ _____________



б) х - = ; в) х - = .

_____________ _____________





24.Аралас сандарды қосу

1.Есептеңдер:



а) + = ә) + =

+ = + =



+ = + =



б) + = в) + 12 =



+ = + =



+ = в) + + ==



2.Бос орындарды толтырыңдар:



7= ; 2= ;

6= ; 125= ;



1Shape163 5= ; 18= ;

25.Жай бөлшектерді азайту

1.Бөлшектерді азайтуды орындаңдар

а) - =










ә) - =




























- =










- =




























- =










- =




























- =










- =






























2.Сәуле бірінші күні кітаптың -ін оқыса, екінші күні оқығанының -індейін кем оқыды. Сәуле екінші күні кітаптың қандай бөлігін кем оқыды?



Ш

е

ш

у

і

:


























































































3. х-тің мәнін табыңдар:

а) + х = 1;










ә) + х = 1;




























+ х = 1;










+ х = 1.






























4.Амалдарды орындаңдар:

а) - =










б) - =




























ә) - =










в) - =




























26.Аралас сандарды азайту

1.Азайтуды орындаңдар:

- =










-12 =




























- =










- =




























- =










- =






























2.Екі дорбада кг ұн болды. Бірінші дорбадағы ұн кг. Екінші дорбада қанша ұн болды?

Ш

е

ш

у

і

:



















































































































































3.Есептеңдер:

- =















































- =















































- - =

















































4.Сан тізбегінің келесі екі мүшесін жазып жалғасытырңдар:

а) ; ; ,















































ә) ; ,















































б) ; ,















































27.Жай бөлшектерді көбейту

1.Есептеңдер:

а) =










ә) =




























=










=




























=










=




























=










3=




























=










=




























=










=






























; ; ; ;14 ;5; 17; ;



























































2.а) Берілген санға кері санды жазыңдар:



ә) Сандардан өзара кері сандарды теріп жазыңдар:

және ; және ; 4 және ;

және 10; және1 ; 5 және ;
































































































3.Бір метр матаның бағасы 600 теңге. 2 м, м, 2 м мата неше теңге?

Ш

е

ш

у

і

:























































Ж

а

у

а

б

ы

:






















































28.Жай бөлшектерді көбейту

1.Автобустың жылдамдығы 60 км/сағ. Автобус 5 сағатта, 2 сағатта қанша қашықтыққа барады?



Ш

е

ш

у

і

:























































Ж

а

у

а

б

ы

:
























































2.Көбейтудің қасиеттерін пайдаланып, есептеңдер:





а) 5=























































































ә) 2 + =























































































б) 3 2 =























































































в) 4 1- 2 =























































































3.Өрнекті ықшамдаңдар:

а) =










ә) а=
































29.Санның бөлігін табу

1.Санның бөлігін тауып, оны тиісті жуаптарымен қосыңдар.

15-тің : 15 = = 5.

15-тің -ін;

Shape164


12

18-дің -сін;



28

21-дің -ін;



5

32-нің ін;



21

40-тың -ын;



10

28-дің -ін;



36

12-нің -ін;



9



2.Сыныпта 36 оқушы бар. Оның -сі қыздар. Сыныпта неше қыз бар?





























































































































































































3.Тік төртбұрышты қаңылтырдың ұзындығы м, ені оның -індей. Тік төртбұрышты қаңылтырдың ауданын табыңдар.

Ш

е

ш

у

і

:

1)
























































2)






























































Ж

а

у

а

б

ы

:


























































30.Жай бөлшектерді бөлу

1.Бөлуді орындаңдар:

=










5=




























7:9 =










5 =




























=










=




























4=










=




























=










=




























=










=






























2. кг кәмпит 3 пакетке тең бөліп салынды. Бір пакетте неше килограмм кәмпит бар?
































































































































































3.Тік төрбұрыштың ауданы см². Оның ұзындығы см. Тік төртбұрыштың ені неше сантиметр?
































































































































































31.Бөлігі бойынша санды табу

1.Санның бөлігін табыңдар:

12-ге тең;

15-ке тең;

-ы 36-ға тең;

-сі 21-ге тең;

30-ға тең;

16-ға тең;

Жауаптарын таңдап алыңдар: 36, 24, 20, 28, 60, 64, 40, 35.

Қай сан жауаптарға енбейді?

2.Шамаларды табыңдар:

а) –і 12 м, барлығы неше метр?______________________________________

ә) –і 35 т, барлығы неше тонна?_____________________________________

б) –і 10минут, барлығы неше метр?__________________________________

3.Сыныпта 12 қыз бар, бұл сыныптағы бардық оқушылардың -індей. Сыныпта барлығы неше оқушы бар?

Шешуі:___________________________________________________________

4.Ыдыстағы сұйықтың ін құйып алғанда, онда 6 л сұйық қалды. Ыдыста алғашқыда неше литр сұйық қалды?

Шешуі: 1)Сұйықтың қандай бөлігі ыдыста қалды?_____________________

2)_______________________________________________________________

Жауабы:_________________________________________________________

VТАРАУ. ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕР. ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРГЕ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ

32.Бөлшек сандардың ондық жуықтауы

1.Сандарды ондық бөлшек түрінде жазыңдар:

= = = = 13 = =



2.Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазып, кестені толтырыңдар:

1,7


0,37



5,03



0,103

=


2,32



1,817



0,00077





3.Шамалардың ондық бөлшек түрінде жазыңдар:

а) метрмен: 4 м 7 дм =

24 м 21 см =

32 м 6 см =

9 дм =

4.Тең ондық бөлшектерден теңдік құрастырыңдар:

0,4; 3,56; 1,2; 3,5600;

0,40; 0,400; 1,02; 1,20






























































































































































33.Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру

1.Салыстырыңдар:

2,35


3,1



43,22


42,9



32,68


32,70

7,01


2,9



0,45


0,39



37,506


37,5045

20,89


21,2



3,5


3,6



0,45


0,405

6,001


5,1



1,8


1,79



1,035


1,0305





2.Координаталық сәуледе:

А(0,7), В(2,5), С(0,7), D(2,4), Е(1,3), К(1,8) нүктелерін белгілеңдер:

Shape167

0 1 2



3.Натурал санға түрлендіріп, салыстырыңдар:

а) 2,4 пен 2,7; ә) 3,04 пен 3,11;

24 < 7; ________________

б) 0,01 мен 0,0101; в) 15,042 мен 15,0419 ;



4.Ондық бөлшектерді өсу ретімен орналастырыңдар:

12,01; 9,3; 12; 9,09; 9,35.































































































































































































34.Ондық бөлшектерді қосу

1.Есептеңдер:

+ =













































2.Шие тосабы сыйымдылығы 1,5 л және 1,75 л екі банкаға құйылды. Екі банкадағы шие неше литр?



Ш

е

ш

у

і

:























































































































































































3.Екі учаскеден картоп жиналды. Бірінші учаскеден 289,65 картоп жиналса, екінші учаскеде одан 127,8 т картоп артық жиналды. Екі учаскеде барлығы неше тонна картоп жиналды?

Шешуі: 1) Екінші учаскеде неше тонна картоп жиналды?_________________

__________________________________________________________________

2)_________________________________________________________________

__________________________________________________________________



4.Сандар қатарының келесі үш мүшесін жазыңдар:

2,3; 2,5; 2,7; ... .






























































































































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.08.2025
89
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі