Үлгілі сабақ Мультимедияны енгізу 10 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үлгілі сабақ Мультимедияны енгізу 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сыныпқа арналған Мультимедияны енгізу тақырыбына Үлгілі сабақ. Жасанды интеллект және жаңа платформалар қолданылған
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы

Ә.Науаи атындағы ЖББМ


Пәні:

Информатика


Бөлім:

Веб беттерді әзірлеу


Педагогтің аты-жөні:

Шукиралиева М.Н.


Күні:

13.03.2025 ж


Сынып:

10 «А» сынып



Сабақтың тақырыбы:

Веб-беттегі мультимедия


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.2.3.2 мультимедианы веб-бетте орналастыру (дыбыс және бейне)


Сабақтың мақсаты:

  • дыбыс және бейнені веб-бетте орналастыру


Құндылықтарға баулу:

Шығармашылық қабілеттерін, пәнге деген қызығушылығын арттыру.Жинақылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу



Аптаның дәйек сөзі



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақ

тың басы









Өткенді пысықта
































































Сабақ

тың ортасы





































Сабақты қорыту











Сабақтың соңы

Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды жақсарту.

«Бір шаңырақ астында» әдісі. Оқушылар шаңырақты ортаға, жоғару ұстап осы сабақта ұйымшыл болу үшін тілектер айтады.


Оқушыларды жұпқа бөлу.

Аудио, бейне суреттері арқылы оқушыларды жұпқа бөлу.


Үй тапсырмасы

«Пазл» әдісі

Оқушылар өткен сабақты пысықтайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.




«Видеожазба» жайлы бейнематериал көрсетіледі.

Мұғалім жаңа сабақты түсіндіреді

Презентация

Интернет желісі

Суретті қою

https://www.w3schools.com/html/html_images.asp 

 

Дыбысты қою 

https://www.w3schools.com/html/html5_audio.asp 

 

Бейнені қою 

https://www.w3schools.com/html/html5_video.asp 

 

Youtube эементтерін қою

https://www.w3schools.com/html/html_youtube.asp 

 

Басқа объектілерді қою 

https://www.w3schools.com/html/html_object.asp



1-тапсырма. Жеке тапсырма.

1. Блокнот қосымшасын ашамыз

2. Төмендегі кодты тереміз.

«Құрметті достар, алғашқы web-парағыма қош келдіңіздер!» сөйлемінің астына бір шумақ өлең қосайық. Ол үшін сөзді немесе сөйлемді жаңа жолдан бастаймыз. Жолды бөлу үшін <BR> тегін қолданса болады.

Блокнотта:

< HTML>

<HEAD>< TITLE >Менің алғашқы парағым. </TITLE >

</HEAD>

<BODY>

<B><І>

<font color=“#FF0000”> <H2> ALIGN=“CENTER”> Құрметті достар, алғашқы web-парағыма қош келдіңіздер! <H2></font>

<BR><PRE><font color=“#008080”> <H4 ALIGN=“CENTER”>

Ұстаз болу – жүректің батылдығы,

Ұстаз болу – сезімнің ақындығы.

Ұстаз болу – мінездің күн шуағы,

Азбайтұғын адамның ақылдығы.

</PRE> </H4> </font>

</ BODY >

</HTML>


Критерий - Блакнот редакторын іске қосып, кодты теріп, сақтайды, нәтижесін көреді.



2-Тапсырма. Жұптық жұмыс. 1. Веб-бетте "sound.mp3" дыбыстық файлын орнату тегін толықтырыңыз:

<audio _______________> </audio >

2. Веб-бетте "Myself.mp4" бейне файлын шығару үшін қолданылатын тегті толықтырыңыз:



<video controls>________</video>


Сергіту сәті:

Оқушылар көз жаттығуларын жасайды. 3 минут.


3-Тапсырма. «Боуллинг» әдісі. Сабақты бекіту мақсатында платформадағы тапсырманы ұялы телефонда орындаңдар.






Рефлексия

Кері байланыс «Білім заряды» әдісі I








Үй тапсырмасы: Блокнот редакторында тегтер арқылы web-параққа өлең шумақтарын кірістіріп келу.

Мәтіннің түсін өзгертіп, экранның ортасына орналастырып, астына сызық, кесте элементтерін қосу.











«Боулинг» әдісі

Мұғалімді тыңдайды





Жұпқа бөлініп отырады










Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді

Тақырыппен танысады





Жаңа тақырыпты игереді























Жеке тапсырманы орындайды


































Жұпта бірлесіп тапсырманы орындайды.






















Кері байланыс сұрақтарына жауап береді.









Оқушылар өз көзқарастарын, рефлекциясын білдіреді.






Әлеуметтік желілердің стикерлері беріліп, бағаланып отырады. Сабақ соңында жалпы стикер саны бойынша бағаланады.

Мақтап, мадақтап отыру

Оқушылар «Қабатқа көшу» әдісі арқылы өздерін бағалайды































Әлеуметтік желілердің стикерлері беріліп, бағаланып отырады. Сабақ соңында жалпы стикер саны бойынша бағаланады.

Мақтап, мадақтап отыру

Оқушылар «Қабатқа көшу» әдісі арқылы өздерін бағалайды


Дескриптор: -кодты дұрыс тереді.- кілттік сөздердің қызметін біледі; - нәтижелі орындайды.
















Әлеуметтік желілердің стикерлері беріліп, бағаланып отырады. Сабақ соңында жалпы стикер саны бойынша бағаланады.

Мақтап, мадақтап отыру

Оқушылар «Қабатқа көшу» әдісі арқылы өздерін бағалайды

Дескриптор:

- қажет параметрді қолданады;

- дыбыс файлын көрсетеді;

- бейне файлды көрсетеді.









Әлеуметтік желілердің стикерлері беріліп, бағаланып отырады. Сабақ соңында жалпы стикер саны бойынша бағаланады.

Мақтап, мадақтап отыру

Оқушылар «Қабатқа көшу» әдісі арқылы өздерін бағалайды





Оқулық

Дәптер






https://view.genially.com/67d23211f91dec32bf65054f/interactive-content-copy-copy-copy-tarih


https://www.youtube.com/watch?v=lH7c7XYYBAE


Бейнематериал




оқулық












Компьютер

Слайд






Слайд



































https://www.youtube.com/watch?v=_lx7d4eIkVE



https://view.genially.com/67d23a47de14670214d10595/interactive-content-copy-copy-j-tapsyrmasy






https://wordwall.net/ru/resource/68489592






















































Көрнекіліктер





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.04.2025
356
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі