Материалдар / Үлкен деректер . Мәліметтер қорының негізгі түсініктері. Реляциялық мәліметтер базасы.

Үлкен деректер . Мәліметтер қорының негізгі түсініктері. Реляциялық мәліметтер базасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Үлкен деректер . Мәліметтер қорының негізгі түсініктері. Реляциялық мәліметтер базасы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қазан 2024
163
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Сабақ жоспары № 10


Сабақ тақырыбы

Тақырып 4.1.1. Үлкен деректер . Мәліметтер қорының негізгі түсініктері. Реляциялық мәліметтер базасы.


Модуль /пән атауы

Информатика

Дайындаған педагог

Шыңғысова Айнұр Қуанышқызы

Күні


Курс, топ

1 курс

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Міндеттер

2) бір кестелік мәліметтер қорын жасау;

3) көп кестелік мәліметтер қорын құра білу; мәліметтер типтерін жүйелеу;

Мақсаты

3) көп кестелі мәліметтер қорын жасайды

Күтілетін нәтижелер

бір кестелік және көп кестелік МҚ жасайды

Қажетті ресурстар және АКТ

В.Г.Архипова, Р.Г.Амдамова, Н.К.Беристемова, К.Б.Кадыракунов «Информатика» 11 сынып; қосымша ресурстар

Сабақтың барысы

Кезеңі / Уақыты

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурсы


  1. Ұйымдастырушылық және уәждемелік

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Білім алушылармен амандасу, түгендеу, психологиялық ахуал туғызу.

«Шаттық шеңбері» әдiciн пайдаланып білім алушылар бip-бipiнe тiлeктерін білдіреді


Психологиялық ахуал

(7 минут)

Жалпы топпен жұмыс.

Шағын дәріс. «Миға шабуыл» әдісін пайдаланып білім алушыларға сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.



Мақсаты мен міндетін хабарлау

2) бір кестелік мәліметтер қорын жасау;

3) көп кестелік мәліметтер қорын құра білу; мәліметтер типтерін жүйелеу;


  1. Теориялық және практикалық

2.1. Алдын ала білім

Жалпы қайталау

(10 минут)

Өткен тақырыпты қайталау:

Білім алушыларды таңдаған стикерлерінің түсіне қарай 3 топқа бөлу.

1 топ: ЖӘНЕ

2 топ: НЕМЕСЕ

3 топ: ЖОҚ

«Ашық микрофон» әдісі арқылы қойылған сұрақтарға және Wordwall қосымшасы арқылы сұрақтарға жауап беру.


2.2. Жаңа материалды зерттеу

30 минут

Жалпы топқа жаңа сабақ. «Миға шабуыл» әдісін пайдаланып білім алушыларға сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

Операциялар

Операцияның аты

Операцияның белгісі

ЖӘНЕ (AND)

Логикалық көбейту- конъюнкция


Н-ЕМЕСЕ (OR)

Логикалық қосу-дизъюнкция


ЖОҚ (NOT)

Логикалық болдырмау-инверсия

 

Жаңа сабақтың тақырыбын және мақсатын айқындап алу  үшін «Логикалық операциялар» тақырыбына байланысты видео көрсетемін.



Презентация






http://www.youtube.com/watch?v=OBDCG_NvxfY




2.3. Жаңа білімді практикада қолдану

20

Білімді жаңарту

Жаңа тақырыпты меңгеру мақсатында «Сұрақтары бар қорап» әдісі бойынша сұрақтар беріледі.

Сұрақтар:


1. «Өріс», «Жазба» сөздері қандай мағынаны білдіреді?;

2. Өрістердің қандай типтері мен форматтарын білесіңдер?;

3. Кестеге деректерді қалай енгізуге және өңдеуге болады?

4.Мәліметтер қорындағы негізгі кілт қалай қойылады?



Үлестірмелі құралдар





Тапсырма 3. Жұптық жұмыс.

Функционалдық сауаттылық, ақпараттық-компьютерлік сауттылыққа жатады.

Сая «SAYA» -туристік орталығын ашып демалыс орындарының деректер қоры бойынша тиімді жақтарын анализ жасауға тапсырма берді. «SAYA» -туристік орталығы «Қазақстандағы үздік» демалыс орындарын анықтау, «Денсаулыққа байланысты», «Таудағы демалыс орындары» деген кестелерден тұратын деректер қорын құруды жоспарлады.

Орталық бағдарламалаушылары деректер қорын құру барысында келесі қателіктер жіберді.

  1. Бағдарламалаушылардың жіберген қателігінің себебін анықтаңыз

___________________________________________

  1. Бағдарламалаушылардың жіберген қателікті ескеріп, көпкестелі деректер қорын құрыңыз



  1. Сабақ бойынша рефлексия

6

Сабақты бекіту мақсатында, Kahoot қосымшасында тест аламын.

Рефлексия «3-2-1» әдісі

3 пікір-оқушылар сабақтан үйренген 3 нәрсесін жазады;

2 идея –студенттер 2 басты жайтты қайталайды;

1 сұрақ- студенттер материал бойынша түсінбеген 1 сұрағын жазады.



  1. Үй тапсырмасы

5 минут


Үй тапсырмасы. Үлкен кітапхана мәліметтер қорын құру.


Бағалау

5 минут

Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген сабақтан алған білімі қорытындыланады.












Бағалау парағы


Сандық эквивалент

Балл

Критерийлер

Баға

«Өте жақсы»

90-100


1) "Реляциялық деректер қоры" түсінігін түсіндіреді;

2) терминдерге: өріс, жазба, көрсеткіш анықтамаларын тұжырымдайды;

3) көп кестелі мәліметтер қорын жасайды;

4) конструкторды пайдаланып үлгі сұрауды жасайды.

Баға

«Жақсы»

70-89


1) "Реляциялық деректер қоры" түсінігін түсіндіреді;

2) терминдерге: өріс, жазба, көрсеткіш анықтамаларын тұжырымдайды;

Баға

«Қанағаттанарлық»

50-69


1) "Реляциялық деректер қоры" түсінігін түсіндіреді;



Оқытушы___________________А. Шыңғысова

Н.03.2-08 Басылым 5

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ