Сабақ жоспары № 10
|
Сабақ тақырыбы |
Тақырып 4.1.1. Үлкен деректер . Мәліметтер қорының негізгі түсініктері. Реляциялық мәліметтер базасы. |
|||||||||||||||||
|
Модуль /пән атауы |
Информатика |
|||||||||||||||||
|
Дайындаған педагог |
Шыңғысова Айнұр Қуанышқызы |
|||||||||||||||||
|
Күні |
|
|||||||||||||||||
|
Курс, топ |
1 курс |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|||||||||||||||||
|
Міндеттер |
2) бір кестелік мәліметтер қорын жасау; 3) көп кестелік мәліметтер қорын құра білу; мәліметтер типтерін жүйелеу; |
|||||||||||||||||
|
Мақсаты |
3) көп кестелі мәліметтер қорын жасайды |
|||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
бір кестелік және көп кестелік МҚ жасайды |
|||||||||||||||||
|
Қажетті ресурстар және АКТ |
В.Г.Архипова, Р.Г.Амдамова, Н.К.Беристемова, К.Б.Кадыракунов «Информатика» 11 сынып; қосымша ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
|
Кезеңі / Уақыты |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурсы |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
|
5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Білім алушылармен амандасу, түгендеу, психологиялық ахуал туғызу. «Шаттық шеңбері» әдiciн пайдаланып білім алушылар бip-бipiнe тiлeктерін білдіреді |
|
||||||||||||||||
|
Психологиялық ахуал (7 минут) |
Жалпы топпен жұмыс. Шағын дәріс. «Миға шабуыл» әдісін пайдаланып білім алушыларға сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. |
|
||||||||||||||||
|
Мақсаты мен міндетін хабарлау |
2) бір кестелік мәліметтер қорын жасау; 3) көп кестелік мәліметтер қорын құра білу; мәліметтер типтерін жүйелеу; |
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
|
2.1. Алдын ала білім |
||||||||||||||||||
|
Жалпы қайталау (10 минут) |
Өткен тақырыпты қайталау: Білім алушыларды таңдаған стикерлерінің түсіне қарай 3 топқа бөлу. 1 топ: ЖӘНЕ 2 топ: НЕМЕСЕ 3 топ: ЖОҚ «Ашық микрофон» әдісі арқылы қойылған сұрақтарға және Wordwall қосымшасы арқылы сұрақтарға жауап беру. |
|
||||||||||||||||
|
2.2. Жаңа материалды зерттеу |
||||||||||||||||||
|
30 минут |
|
|
||||||||||||||||
|
2.3. Жаңа білімді практикада қолдану |
||||||||||||||||||
|
20 |
Жаңа тақырыпты меңгеру мақсатында «Сұрақтары бар қорап» әдісі бойынша сұрақтар беріледі. Сұрақтар:
1. «Өріс», «Жазба» сөздері қандай мағынаны білдіреді?; 2. Өрістердің қандай типтері мен форматтарын білесіңдер?; 3. Кестеге деректерді қалай енгізуге және өңдеуге болады? 4.Мәліметтер қорындағы негізгі кілт қалай қойылады? |
Үлестірмелі құралдар
|
||||||||||||||||
|
Тапсырма 3. Жұптық жұмыс. Функционалдық сауаттылық, ақпараттық-компьютерлік сауттылыққа жатады. Сая «SAYA» -туристік орталығын ашып демалыс орындарының деректер қоры бойынша тиімді жақтарын анализ жасауға тапсырма берді. «SAYA» -туристік орталығы «Қазақстандағы үздік» демалыс орындарын анықтау, «Денсаулыққа байланысты», «Таудағы демалыс орындары» деген кестелерден тұратын деректер қорын құруды жоспарлады. Орталық бағдарламалаушылары деректер қорын құру барысында келесі қателіктер жіберді.
___________________________________________
|
|
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
|
6 |
Сабақты бекіту мақсатында, Kahoot қосымшасында тест аламын.
Рефлексия «3-2-1» әдісі 3 пікір-оқушылар сабақтан үйренген 3 нәрсесін жазады; 2 идея –студенттер 2 басты жайтты қайталайды; 1 сұрақ- студенттер материал бойынша түсінбеген 1 сұрағын жазады.
|
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
|
5 минут |
Үй тапсырмасы. Үлкен кітапхана мәліметтер қорын құру.
|
|
||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут |
Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген сабақтан алған білімі қорытындыланады. |
|
||||||||||||||||
Бағалау парағы
|
Сандық эквивалент |
Балл |
Критерийлер |
|
Баға «Өте жақсы» |
90-100 |
1) "Реляциялық деректер қоры" түсінігін түсіндіреді; 2) терминдерге: өріс, жазба, көрсеткіш анықтамаларын тұжырымдайды; 3) көп кестелі мәліметтер қорын жасайды; 4) конструкторды пайдаланып үлгі сұрауды жасайды. |
|
Баға «Жақсы» |
70-89 |
1) "Реляциялық деректер қоры" түсінігін түсіндіреді; 2) терминдерге: өріс, жазба, көрсеткіш анықтамаларын тұжырымдайды; |
|
Баға «Қанағаттанарлық» |
50-69 |
1) "Реляциялық деректер қоры" түсінігін түсіндіреді; |
Оқытушы___________________А. Шыңғысова
Н.03.2-08 Басылым 5
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үлкен деректер . Мәліметтер қорының негізгі түсініктері. Реляциялық мәліметтер базасы.
Үлкен деректер . Мәліметтер қорының негізгі түсініктері. Реляциялық мәліметтер базасы.
Сабақ жоспары № 10
|
Сабақ тақырыбы |
Тақырып 4.1.1. Үлкен деректер . Мәліметтер қорының негізгі түсініктері. Реляциялық мәліметтер базасы. |
|||||||||||||||||
|
Модуль /пән атауы |
Информатика |
|||||||||||||||||
|
Дайындаған педагог |
Шыңғысова Айнұр Қуанышқызы |
|||||||||||||||||
|
Күні |
|
|||||||||||||||||
|
Курс, топ |
1 курс |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|||||||||||||||||
|
Міндеттер |
2) бір кестелік мәліметтер қорын жасау; 3) көп кестелік мәліметтер қорын құра білу; мәліметтер типтерін жүйелеу; |
|||||||||||||||||
|
Мақсаты |
3) көп кестелі мәліметтер қорын жасайды |
|||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
бір кестелік және көп кестелік МҚ жасайды |
|||||||||||||||||
|
Қажетті ресурстар және АКТ |
В.Г.Архипова, Р.Г.Амдамова, Н.К.Беристемова, К.Б.Кадыракунов «Информатика» 11 сынып; қосымша ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
|
Кезеңі / Уақыты |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурсы |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
|
5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Білім алушылармен амандасу, түгендеу, психологиялық ахуал туғызу. «Шаттық шеңбері» әдiciн пайдаланып білім алушылар бip-бipiнe тiлeктерін білдіреді |
|
||||||||||||||||
|
Психологиялық ахуал (7 минут) |
Жалпы топпен жұмыс. Шағын дәріс. «Миға шабуыл» әдісін пайдаланып білім алушыларға сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. |
|
||||||||||||||||
|
Мақсаты мен міндетін хабарлау |
2) бір кестелік мәліметтер қорын жасау; 3) көп кестелік мәліметтер қорын құра білу; мәліметтер типтерін жүйелеу; |
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
|
2.1. Алдын ала білім |
||||||||||||||||||
|
Жалпы қайталау (10 минут) |
Өткен тақырыпты қайталау: Білім алушыларды таңдаған стикерлерінің түсіне қарай 3 топқа бөлу. 1 топ: ЖӘНЕ 2 топ: НЕМЕСЕ 3 топ: ЖОҚ «Ашық микрофон» әдісі арқылы қойылған сұрақтарға және Wordwall қосымшасы арқылы сұрақтарға жауап беру. |
|
||||||||||||||||
|
2.2. Жаңа материалды зерттеу |
||||||||||||||||||
|
30 минут |
|
|
||||||||||||||||
|
2.3. Жаңа білімді практикада қолдану |
||||||||||||||||||
|
20 |
Жаңа тақырыпты меңгеру мақсатында «Сұрақтары бар қорап» әдісі бойынша сұрақтар беріледі. Сұрақтар:
1. «Өріс», «Жазба» сөздері қандай мағынаны білдіреді?; 2. Өрістердің қандай типтері мен форматтарын білесіңдер?; 3. Кестеге деректерді қалай енгізуге және өңдеуге болады? 4.Мәліметтер қорындағы негізгі кілт қалай қойылады? |
Үлестірмелі құралдар
|
||||||||||||||||
|
Тапсырма 3. Жұптық жұмыс. Функционалдық сауаттылық, ақпараттық-компьютерлік сауттылыққа жатады. Сая «SAYA» -туристік орталығын ашып демалыс орындарының деректер қоры бойынша тиімді жақтарын анализ жасауға тапсырма берді. «SAYA» -туристік орталығы «Қазақстандағы үздік» демалыс орындарын анықтау, «Денсаулыққа байланысты», «Таудағы демалыс орындары» деген кестелерден тұратын деректер қорын құруды жоспарлады. Орталық бағдарламалаушылары деректер қорын құру барысында келесі қателіктер жіберді.
___________________________________________
|
|
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
|
6 |
Сабақты бекіту мақсатында, Kahoot қосымшасында тест аламын.
Рефлексия «3-2-1» әдісі 3 пікір-оқушылар сабақтан үйренген 3 нәрсесін жазады; 2 идея –студенттер 2 басты жайтты қайталайды; 1 сұрақ- студенттер материал бойынша түсінбеген 1 сұрағын жазады.
|
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
|
5 минут |
Үй тапсырмасы. Үлкен кітапхана мәліметтер қорын құру.
|
|
||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут |
Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген сабақтан алған білімі қорытындыланады. |
|
||||||||||||||||
Бағалау парағы
|
Сандық эквивалент |
Балл |
Критерийлер |
|
Баға «Өте жақсы» |
90-100 |
1) "Реляциялық деректер қоры" түсінігін түсіндіреді; 2) терминдерге: өріс, жазба, көрсеткіш анықтамаларын тұжырымдайды; 3) көп кестелі мәліметтер қорын жасайды; 4) конструкторды пайдаланып үлгі сұрауды жасайды. |
|
Баға «Жақсы» |
70-89 |
1) "Реляциялық деректер қоры" түсінігін түсіндіреді; 2) терминдерге: өріс, жазба, көрсеткіш анықтамаларын тұжырымдайды; |
|
Баға «Қанағаттанарлық» |
50-69 |
1) "Реляциялық деректер қоры" түсінігін түсіндіреді; |
Оқытушы___________________А. Шыңғысова
Н.03.2-08 Басылым 5
шағым қалдыра аласыз




















