Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үлкендердің сарқыты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім атауы: Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. |
Мектеп: Ұзын ата ЖББМ |
|||||
Күні: 28.02.2024 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Шынтемирова З |
|||||
Сынып: 6 б,в,г |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Үлкендердің сарқыты |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау; 6.4.4.3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану. |
|||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: орфографиялық және пунктуациялық емле-ережелерді білу, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату; Көптеген оқушылар: мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді анықтау, түзету, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату; Кейбір оқушылар: мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану. |
|||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері туралы білімдерін тереңдетеді. |
|||||
Сабақтың барысы: |
||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
|
||
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды ахуал қалыптастыру. Сыныпта эмоционалды-позитивті көңіл-күй қалыптастыру мақсатында «Теңіз түбіне саяхат» жасаймыз. Қиялымызға ерік береміз. Көзіңізді жұмыңыз және бірнеше рет терең тыныстаңыз; денеңізді босатыңыз. Бірнеше секундтан соң теңіз түбіне саяхат жасаймыз. Теңіз жағасымен келе жатқаныңызды елестетіңіз. Теңіз толқындарына, шағалалардың шуылына құлақ түріңіз. Жалаң аяқтарыңызбен құмды сезініңіз. Шалғайдан қара нүкте көріп тұрсыз: ол жақындаған кезде дельфин екенін түсіндіңіз. Ол сізді теңіз түбіне алып кету үшін келді. Ол өте әдепті , сізді шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап оның арқасына отырыңыз, мықтап ұстап, жолға шығыңыз. Дельфиннің арқасында жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезіну, су астында жүзу қандай керемет. Жан-жағыңызға қараңыз: мұнда кемпірқосақ тәрізді арлы-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар қаншама. Теңіз түбіне бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда тербелген қаншама ғажайып балдырлар. Қараңызшы, қандай орасан зор балықтар, Су асты неткен қызықты әрі ғажап әлем. Сіз бір нәрсені байқадыңыз ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық тыныштық. Осы тыныштық күйде болыңыз.(Мұғалім бірнеше секунд үнсіз қалады). Ал қазір жоғарыға, өз әлемімізге кері қайтуға дайындалыңыз. Айналаға жіті қараңыз. Ғажап түстерге тағы бір рет қараңыз және тыныштыққа құлақ түріңіз. Осындай тыныштық сізге самалдай әсер береді. Енді дельфин кері қарай жолға шықты. Сіз су бетіне шықтыңыз, жағаға жақындадыңыз. Дельфиннің арқасынан түсіңіз, оны сипалаңыз және осындай ғажап саяхатқа апарғаны үшін ризашылық білдіріңіз. Сыныпқа оралыңыз және өз орныңызға келіңіз. Бірнеше секундтан соң көзіңізді ашыңыз, осы түйсінген тыныштықты өз бойыңызда сақтауға тырысыңыз. І.ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту. «Сарқыт» дегенде нені ойладыңыз? «Үлкендердің сарқыты» дегенде көз алдарыңа не елестейді? «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі. «Сарқыт» мәтінін түсініп оқып, негізгі мәселені анықтаңдар. Үш топқа мәтінді абзацтар бойынша бөліп беру. Берілген тапсырма бойынша оқушылар негізгі мәселені анықтап, ойланып, әрқайсысы жеке жауап жазады. Ойларын жұбымен бөліседі, ең үздік деген жауаптарын топпен бөліседі. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. Дескриптор: 1. Мәтінді түсініп оқиды. 2. Әр оқушы жеке жауап жаза алады. 3. Үздік сұрақтарды талдайды. 4. Жаңа жақсартылған жауаптармен сыныппен бөліседі. Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы «Сарқыт» мәтінін түсініп оқып, негізгі мәселені анықтаңдар. Үш топқа мәтінді абзацтар бойынша бөліп беру Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
|
||
Сабақтың ортасы 30 минут |
Мағынаны тану ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ 3-тапсырма. Мәтінді мұқият оқыңыз. Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді түзетіп, дәптеріңізге жазыңыз. Қателерді түзетуде сөздіктер мен емле ережелеріне сүйеніңіз. Дескриптор:
ҚБ ІІІ.ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН. Деңгейлік тапсырмалар.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар тақырыпқа байланысты ой тұжырымдарын жинақтайды; 150 сөз көлемінде эссе жазады Оқушылар деңгейлік тапсырмалар орындайды. |
ҚБ
ҚБ
|
|
||
Сабақтың соңы 5 минут Үй тапсырмасы: |
5-тапсырма |
|