Сабақтың тақырыбы: | 1916 ж ұлт азаттық көтеріліс |
Сабақтың мақсаты: | Оқушылардың 1916 жылғы ұлт – азаттық қозғалысының тарихи мәнін түсінуге көмектесу. Әбден титығына жеткен, елдігінен айырылуға аз- ақ қалған, барар жер басар тауы жоқ күн туған соң амалсыздан алысуға бел байлаған халық тарихта жиі кездесе бермейді. Сондықтан бұл оқиға бірегей ерліктің ерекше көрінісі екендігін оқушыларға жете түсіндіру керек. Көтерілістің халықтық мәнін ашу;Оқушыларды ерлікке, елін, жерін, туған отанын сүюге тәрбиелеу. .
|
Оқыту технологиясы: | Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы, Ақпараттық – коммуникациялық технологиясы. |
Сабақтың түрі: | Аралас сабақ |
Қажетті құралдар мен көрнекіліктер: | Интерактивті тақта, компьютер, маркер, проектор, плакат, дәптер, оқулық, слайдтар, электронды оқулықтар. |
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. | 1. Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп, құрал-жабдықтарын тексеру.2. Сергіту сәтін пайдалана отырып, сабаққа назар аударту.3. Түстер арқылы екі топқа бөлу.
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. |
Үй тапсырмасын оқушы айтып,сол бойынша бойынша сұрақтар қойылады |
ІІІ.Қызығушылығын ояту |
1916 ж ұлт азаттық көтерілісін еске түсірейікші? (оқушылар өз оиларын айтады)БҮҮ стратегиясын толтыруВидеоролик көрсету |
IV. Мағынаны тану:
|
І ,ІІ, топқа тапсырма беремін. І топ: Көтерілістің себептері және басталуы
ІІ топ: Қозғалыстың қорытындылары, жеңілу себептері және тарихи маңызы |
Постер қорғауТоптастыру әдісін пайдалану |
V. Ой толғаныс: |
Кестені толтыру
1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс
«Білімді саралайық»ойыны тест арқылы орындаладыҚозғалыстың себептерін талдап түсіндіріңдер, қозғаушы күштерін дәлелді анықтаңдар.Тарихта бұл қозғалыстың ұлт-азаттық қозғалыс ретінде сипатталуына қандай негіз бар?1916 жылғы қозғалыстың ХІХ ғасырдағы қазақтар көтірілістерінен айырмашылықтары қандай ? |
. Оқушылар толтырып,бірімен бірі алмасып қателерін тексереді |
VІ. Үйге тапсырма: | 1916 ж ұлт азаттық көтеріліс |
|
VІІ. Бағалау: | Сабақ барысындағы көңіл – күйлерін, алған әсерлерін, нені біліп, үйренгендерін жазады.Білемін, Үйрендім, Үйренгім келеді стратегиясы
|
|