Абай атындағы Қазақ Ұлттық
педагогткалық университеті
Жаратылыстану және
География институты
Ұлт Зиялысының
келбеті.
Мамандық: Химия
6В01510
Курс:
2
Орындаған: Талипов
Е.
Жоспар
-
Еуропа елдерінде
-
Америка елдерінде
-
Ұлт зиялысының
бейнесі
-
Ұлт зиялыларыны
қалыптастыру жолдары
Еуропа елдерінде "Ұлт зиялысы" қарапайым халықтан
ақылдылығымен ерекшеленуі керек. Ол логикалық тұрғыдан және
ситуацияға байланысты ойлануымен де мыкты болуы керек. Және әлемдік
кейбір принциптерге сәйкес, оларда да киім үлгісі қадағаланады.
Классикалық киім үлгісі: қара немесе көк костюм-шалбар,пальто,
аксессуарлар (очки, сағат)
Және Германияда мектеп оқушыларының болашақта
ақылды,"Ұлт зиялысы" болып өсуі үшін, олар арнайы емтихан өткізіп,
дәрежелері орташа немесе төмен оқушыларды арнайы мектептерге оқуға
жібереді. Сол арқылы, олар өз болашағын да
ойлайды.
Ресейде ұлтқа қызмет ететін адам ұлты үшін жан
беруге дайын адам.
Шығыс елдерінде құндылықтарды сақтайтын, ақылды
адамдар болса.
Америкада-интеллигент ұғымын сыни оилау мен
оқумен зерттеумен жазумен және қоғам туралы өзіндік
ой-пікірмен
айналысатын адам деп
түсіндірген.
Қазақстанда ұлтқа қызмет ету үшін жиналған,
ақылды, тәртіпті, қазақ тілінде сөйлейтін
адамдар.
Демек, Зиялы адам
Ақылды
Тәртіп, тәрбиелі
Құндылықтарды бойына
сіңірген
Классикалық үлгіде
киінетін
Аксессуарлар(сағат)
Ұлт үшін қызмет ететін
Өзгелерге үлгі
боларлықтай
Өзінен әлсіздерге
көмектесетін
Сыни ойлау қабілеті
дамыған
Жиі ғылыми әдебиеттер немесе басқа кітаптарды
оқитын
Жан жақты адамды
айтамыз.
Сөзі анық сыпайы болуы
қажет.
1. Тәрбиелеудің индивидуальды сипатын
алу.
Университеттерде
саясат қайраткерлерімен кездесулер,
конференциялар, флэш-моб, дөңгелек үстелдер, кештер, білімдер
байқаулары, патриоттық акцияларда қатысу т.б. Студенттердің басым
көпшілігі тіпті университеттегі жастар ұйымдарының атын да
білмейді, белсенділерін де танымайды.
Қызықтыру деген жоқ.
Студент-жастар арасындағы саяси сауаттылығы
жоғары, қоғамдық жұмыстарға бейім жігіттер
мен қыздарды университеттің студенттік өзін-өзі
басқару органдары жұмыстарына кеңінен
тарту.
2. Саяси идеяларды нақтылы деректер, өмірлік
жағдайлармен байланыстыру.
Күнделікті еңбекке сіңіру дегенде. Ауыл
шаруашылығы саласында қызмет ететін жастардың өкіметтің агросаясаты
туралы қажетті деңгейде түсініктері болуы керек. Басшылық
лауазымындағы жастарға кəсіби қызметте осы саладағы мемлекет
саясатын білу ғана емес, оны нақтылы іс-қимылдармен іс жүзінде
жүзеге асыру дағдылары. Патриоттық акциялар өткізу, кең жұртшылыққа
жаңа заңнамалық құжаттарды, өзгерістерді түсіндіру, мемлекеттік
тілді үйрету бойынша студенттердің волонтерлық əрекеттері қажетті
қолдау табуы қажет.
3. Қоғамдық пәндердің
рөлі.
Қазақстандық саяси құндылықтарға бағдарлауда оқу
орындарындағы қоғамдық пəндердің рөлін арттыру, қоғамдық-саяси
іс-шаралар ауқымы мен мазмұнын күшейту қажет деп ойлаймыз. Мəселе,
жалпы білім беретін мектептердегі «Қазақстан тарихы», «Адам жəн
қоғам» немесе жоғары оқу орындарындағы «Философия», «Əлеуметтану»,
«Мəдениеттану» пəндерінде білім алушыларға саяси білімдерді берумен
ғана шектелмеуі тиіс.