Басталуы 3минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1)Оқушылармен
сәлемдесу.
2)Оқушыларды
түгелдеу.
3)Оқушылардың
сабаққа дайындығын тексеру.
4) Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстыру.
«Комплимент» әдісі арқылы
жағымды ахуал туғызу
Бір-біріне
есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер
айтады.
Топқа
парта бойынша бөлу:
І
топ
ІІ
топ
ІІІ
топ
Сіздерді 1- мамыр
Қазақстан халықтарының бірлік, ынтымақ күнімен шын жүректен
құттықтаймыз! Бір шаңырақтын астындағы халғымыздың достығы мен
өзара түсіністігі одан әрі жалғасып, еліміздегі ұлт-аралық татулық
әрдайым берік болып, қашанда ынтымақ, бірлік мәнгі жасай берсін!
«Бірлік бар жерде тірлік бар» дейді халқымыз. Бұл сөз тек айтылмаса
керек. Ауызбірлік пен түсіністік қарапайым сыйластық үстемдік
құрған жерлерге қашанда нәтижелі істердің үйір болатыны белгілі.
Біздің елімізде қалыптасқан ұлттар тұтастығы мен халқытар
достығының арқасында бүгінде мемлекетіміз өркендеп, ілгері басып
келеді.
|
Суреттер,
слайд
Бағалау
|
Ортасы 20
минут
|
Қазақстанда жүзден аса ұлттар
мен ұлыстар тұрады. Олардың барлығы дерлік еліміздің ашық аспаны
мен көкшіл туының астында бейбіт өмір кешіп жатыр. Түріне нәсіліне
қарамастан теңдей білім алып, Қазақстан Республикасының Ата заңы
негізінде өздерінің Отанына айналған қазақ еліне барынша қызмет
етіп, беделін үстем етіп келеді. Кеңпейілді қазақ халқының дархан
даласы жайлаған барша ұлт өкілдері қазақ жерін «Отаным»
дейді.Мұндай мақтаныш сезімімен айтылған жолында сөз жанымызды
жадыратады.
Оқушылардың дайындап келген
өлең шумақтарына назар
аударсақ.
1-оқушы:
Ортақ мекен жер
шары,
Төбемізде бір
аспан
Барлық ұлттың
баласы,
Достығымыз
жарасқан.
Ортақ бізге бір
Отан,
Еңбек ортақ, жыр
ортақ.
Ортақ бізге
барлығы,
Байлықгың ең үлкені — халықтар
достығы.
2-оқушы:
Жеткен арман – жаса
тәуелсіздігім !
Өз қолыма берген ерік
тізгінін.
Ие болған әлем
ілтипатына,
Дербес бейбіт мемлекетпіз біз
бүгін.
3-оқушы: Туған жер-алтын
бесік, асыл анам,
Ауаңмен, ақ сүтіңмен
асырыған.
Мен дағы ұлың ндім өзің
тектес,
Алысқа несібі
шашыраған.
4-оқушы: Ақпыз,
қара,сарымыз.
Ағайынбыз
бәріміз,
Достық, тату
өмірге.
Дүние жүзі
сенеді,
Соғыс өртін
өшіре.
Бейбітшілік
жеңеді.
«Ел бірлігі – ең асыл қасиет. Бірлік,
ынтымақ, сабырлылық пен парасаттылық, ең алдымен өзімізге –
қазақтарға керек» деп көрегенділікпен Елбасымыз айтқандай, біз
сияқты көп ұлтты мемлекеттің даму болашағының бір көзі – Қазақстан
халықтарының бірлігі!
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Аяқталуы 10
минут
|
1
мамыр-біздің бүкілхалықтық бірлігіміздің күні, достық пен келісім
мерекесі, бұл қазақстандық патриотизмнің, елімізге, халқымызға
деген адалдықтың
мерекесі.
Бүгін елімізде 136 ұлт пен ұлыстың өкілдері
бір тудың астында тату-тәтті ғұмыр кешіп жатыр. 1 мамыр – Қазақстан
халықтарының бірлігі мерекесімен шын жүректен құттықтаймыз! Бір
шаңырақтың астындағы халқымыздың достығы мен өзара түсіністігі одан
әрі жалғасып, еліміздегі ұлтаралық татулық әрдайым берік болып,
қашан да ынтымақ, бірлік мәңгі жасай
берсін!
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға
белсенділік
пен қатысқан топты
басқа топ оқушылары
бағалайды.
|
Сабақтың
соңы
2 мин
|
Рефлекция «
Аяқталмаған сөйлем» әдісі
Сабақ соңында
оқушылар өз ойларын стикерлерге жазады:
- Мен бүгін
........білдім
- Маған .... қызықты
болды
- Маған....қиын
болды
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|