Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының
атауы
51
гимназия
Педагогтің
аты-жөні:
Дарибаева Гульназия
Жанузаковна
Сынып:
5
Пәні
Қазақ
тілі
Бөлім
2-бөлім Киім.
Сән.Талғам. Фонетика
Сабақтың
тақырыбы:
Ұлттық киім – асыл
мұра
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
5.1.3.1 тыңдалған
мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты
анықтау.
5.4.2.1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді,
кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта
білу
Сабақтың
мақсаты
Тыңдалған мәтіннің
мазмұнын түсіне отырып, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды,
мәтін тақырыбын таба отырып, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және
тоғыспалы ықпал заңдылықтарын дұрыс айта
алады.
Бағалау
критерийі
-мәтін мазмұнын
түсіну,негізгі,қосымша ақпаратты
анықтау;
-сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және
тоғыспалы ықпалды заңдылықтарына сәйкес
білу.
Ойлау
деңгейі
Түсіну,
қолдану
Саралау
Жеке қолдау
көрсету
Сабақтың
барысы
Мұғалімнің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурс
Сабақтың
басы
7
мин
«10 сұрақ»
әдісі
Мақсаты:тақырыпқа қатысты ой
қозғату.
Әдіс
қадамдары:
Бір оқушы таңдап
алынады.
Оның маңдайына сурет
жабыстырылады.
Қатсушы сыныпқа 10
сұрақ қоя алады.
ИӘ,ЖОҚ деп жауап
беріледі.
Тапсырма.Тақтаға бір оқушы шығып 10
сұрақ қою арқылы маңдайындағы сөзді табу. Тақырыпты
ашу.
«Кездейсоқ
таңдау»әдісі
Мақсаты:оқу үрдісіне барлық оқушыларды
қатыстыру.
Әдіс
қадамдары:
Оқушылардың аты
жазылған стикерлер қойылады;
Оқушы стикерлерді
таңдап, түскен сұрақтарға жауап
береді;
Сұрақтар:
Жас ерекшеліктеріне
қарай бас киімнің қандай түрлері
бар?
Әлеуметтік
дәрежесіне қарай киімдер қалай
бөлінеді?
Ұлттық киімнің
өзіндік ерекшелігін ата.
Қай ұлттың ұлттық
киімі сені ерекше
таңдандырады?
Әшекей бұйымдардың
ұлттық киімерде орны қандай?
7
мин
ЕБҚЕО.Ұлттық киімді ұнатасың ба? Не
себепті?
Бір оқушы таңдалынып
алынады.
Сұрақ қою арқылы тақырыпты
табады.
Стикерді
таңдайды.
Стикерде аты жазылған оқушы
сұраққа жауап береді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Сұраққа жауап
береді
Қошеметтеу
Мұғалімнің
бағалауы:
«Жарайсың»
«
Керемет»
«Жақсы»
Толықтыру, қолдау
көрсету
Стикерлер
Сабақтың
ортасы
33
мин
«Негізгі – қосымша -
тақырып»әдісі.
Мақсаты:мәтінді оқу барысында мазмұнын
қабылдап, негізгі ақпаратты айқындап, өзіндік пікірін білдіре
отырып, тақырып таңдайды.
Әдіс
қадамдары:
Тапсырманы жеке
орындайды.
Мәтінді оқып,
түсінеді.
Қосымша ақпаратты
табады.
Сөздер мен сөйлемдер арқылы
негізгі ақпаратты анықтайды.
Мәтінге өзіндік тақырып
қояды.
5-тапсырма. 28-бет. Мәтіннің
негізгі ойы мен бөліктерін анықтай отырып оқы.Мәтін бойынша негізгі
ақпаратты тап.
Қосымша ақпаратты тап. Мәтінге
тақырып қой.
негізгі
қосымша
тақырып
9
мин
ЕБҚЕО. Оқулықтағы мәтіннен
киімге байланысты байланысты 5 сөзді
тап.
Мәтінді
оқиды.
Негізгі ақпаратты
анықтап, айтады.
Қосмша ақпаратты
анықтайды, түсіндіреді.
Тақырып
қояды.
Сызбаға
түсіреді.
Берілген мәтінмен танысып,
тақырыпқа байланысты 5 сөзді
табады
Бағалау
критерийі:Мәтін мазмұнын түсіну,
негізгі,қосымша ақпаратты анықтау, тақырып
таңдау.
Дескриптор:
-мәтін мазмұнын
түсінеді-1балл
-негізгі ақпаратты
анықтайды-1балл
-қосымша ақпаратты
анықтайды-1балл
-тақырып қояды
-1балл
Мәтінді оқиды, киімге
байланысты 5 сөзді
табады
Оқулық
Парақшалар
Оқулық
«Еркін сөйлеу»
әдісі
Мақсаты:Тақырыпқа қатысты ойын жүйелі
айтады.
Қадамдары:
Берілген үзіндіні
пайдаланады.
Тақырыпқа қатысты өз
көзқарасын білдіреді.
Сөйлеу барысында сөз ішіндегі және сөз аралығындағы
ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарын сәйкесінше
қолданады.
11-тапсырма.
Берілген үзіндіні пайдаланып, қазақ халқының сырт киімдері жайында
өз көзқарасыңды білдір. Сөйлеу
барысындаілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпалдарды заңдылықтарына
сай дұрыс
қолдан.
Мақсаты:Мәтінмен жұмыс жасау барсында
ойын жинақтайды, білімін
шоғырландырады.
Әдіс
қадамдары:
Мәтінді оқып
шығу.
Ілгерінді, кейінді,
тоғыспалы ықпалдарды табу.
12-тапсырма.Мәтінді
оқы,ілгерінді, кейінді, тоғыспалы
ықпалдарды тауып жаз.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз