Ұлттық киім – асыл мұра 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұлттық киім – асыл мұра 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлттық киім – асыл мұра. Ашық сабақ. жаңа бұйрықпен жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

5.1 Киіну. Сән.Талғам.
Фонетика

Педагогтың аты-жөні

Шынбеков Ш.Ж

Күні : 25.09.2023


Сынып:

5 «Г»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Ұлттық киім – асыл мұра

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5. 1. 3. 1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау


Сабақтың мақсаттары


Оқушылар тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды. Өзіндік пікір айтады.


Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

  • Сәлемдесу

  • Сынып ішіндегі тазалық пен сынып оқушыларының сабаққа қатысымын қадағалау

  • Ынтымақтастықты қалыптастыру

Picture 1

Оқушыларды «Кассадағы билет» әдісі арқылы топқа бөлу.














1


2


3


1


2


3


1


2


3

Топ

1-ші топ

2-ші топ

3-ші топ

Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін «Додокаэдр» әдісі арқылы сұрақтар қою.







Әр бетінде сұрақтар берілген.



Сұрақтар өткен тақырыппен және жаңа тақырыпқа байланысты қамтылады.

Сабақтың тақырыбы

Ұлттық киім – асыл мұра

Сабақтың мақсаттары

Оқушылар тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды. Өзіндік пікір айтады.

5. 1. 3. 1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау



Оқушылар сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады.









3 Топқа бөлінеді.











Оқушылар «Додокаэдр» әдісіндегі берілген сұрақтарға жауап береді

  1. Киім неден тігіледі?

  2. Сен ұлттық киімді қалайсың ба әлде еуропалық киім үлгісіне қызығасың ба?

  3. Сен киімді қалай таңдайсың, бағасына қарап па әлде сәнділігіне қарап па?

  4. Отбасында кімдер ұлттық киімдер киіп жүреді?

  5. Ұлттық киім атауларын ата?

Дескриптор            

-берілген сұрақтарға жауап береді;

-топпен ұлттық киім туралы   пікірлерін білдіреді.

Оқушылар жаңа сабақтың мазмұнын аша отырып жаңа тақырыппен және оқу мақсатымен танысады.

2 балдық жүйемен

«Домбыра» әдісі арқылы өз-өзін бағалау













Оқулық

Үлестірмелі материалдар

Домбыра суреттері

Додокаэдр

Слайд































Ортасы

«Ақпаратты сүзу» әдісі арқылы бейнематериал тамашалау.

«Қазақтың ұлттық киімдері»

Постер қорғау

1-ші топ. Сәукеле (кинолента арқылы қорғайды)


Picture 2






2-ші топ. Шапан. (постер арқылы қорғайды)




Рисунок 7



3-ші топ. Тымақ («Пазл» әдісі арқылы қорғайды)













Жазылым.

Оқулықтағы 3-тапсырманы орындайды.




Оқылым.

«Сканер» әдісі арқылы

5-тапсырманы орындайды.


Оқушылар бейнематериалды тамашалай отырып, пікіралмасады.

Әр топ берілген тапсырма бойынша постер қорғайды.

1-ші топ. Сәукеле. Байырғы заманнан қазіргі заманға дейінгі сәукеленің суреттін оқушылар рет-ретімен кинолентаға жабыстырады.

2-ші топ. Шапан. Әр ұлт шапандарының суреті беріледі. Соның ішіндегі ұлттық шапандард ы таңдап алып, түсіндіреді.

3-ші топ. Тымақ. Пазлдағы тымақтың суретін құрастырып шығып, түсіндіреді.


Оқушылар берілген тапсырманы

1 тапсырмаға қарап орындайды.

Оқушылар оқулықтағы 5 тапсырманы оқып шығады.

Picture 3




5 балдық жүйемен

«Домбыра» әдісі арқылы өз-өзін бағалау









Слайд

Постер

Кинолента

Пазл қима қағаздары






















Оқулық


Сабақтың соңы


БЕКІТУ . «Мина» әдісі бойынша сабақты бекіту.

Сұрақтар тест түрінде беріледі.







Үйге тапсырма.

28 бет, 4-тапсырма




РЕФЛЕКСИЯ

«Киіз үй» әдісі


Оқушылар «Мина» әдісі бойынша берілген тест тапсырмаларын орындайды. Минаны жарып алмау мақсатында тест тапсырмаларын дұрыс орындаулары керек.



Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.


Оқушылар «Мен сабақты өте жақсы түсіндім», «Мен сабақты орташа деңгейде түс індім» және «Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек» деген екі қоржынның бірін таңдап ішіне стикер салады.

3 балдық жүйемен

«Домбыра» әдісі арқылы өз-өзін бағалау


Слайд















Стикер

Киіз үй шкатулкалары



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.00.2023
1026
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі