Тексерілді: ____________ Оқу ісінің орынбасары
|
Пәні: қазақ тілі |
Мектеп: Хромтау ауданы, Аққұдық орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: |
2 – бөлім. Киім. Сән. Талғам. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Қуаныш Таншолпан Берікқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлттық киім –асыл мұра (3-сабақ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5Т\А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау Ж2.Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Зат есімдердің мағыналық түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Киім |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Суретке байланысты тілек» тренинг Ооқушыларды шеңберге шақыру, амандасу. Стикерлерге салынған әртүрлі суреттерді ұсыну. Суретті не үшін таңдағанын білу. Оқушылар таңдаған суретке байланысты тілектер айтады. |
Суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Стикердегі диалог» әдісі Топтарға тапсырма: Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық, түрлі-түсті маркерлер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Ортақ тапсырма: «Пкірлер» парағы әдісі Талдау «Броундық қозғалыс» Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерт керек. |
«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар, қалам Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs
|
Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «Карточкадағы терминдер» әдісі хат, жарнама, хабарландыру Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиyді өзге оқушыларға түсіндіріп береді. |
Карточкада жазылған терминдер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 3 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия парағы
|
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлттық киім –асыл мұра
Ұлттық киім –асыл мұра
Тексерілді: ____________ Оқу ісінің орынбасары
|
Пәні: қазақ тілі |
Мектеп: Хромтау ауданы, Аққұдық орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: |
2 – бөлім. Киім. Сән. Талғам. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Қуаныш Таншолпан Берікқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлттық киім –асыл мұра (3-сабақ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5Т\А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау Ж2.Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Зат есімдердің мағыналық түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Киім |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Суретке байланысты тілек» тренинг Ооқушыларды шеңберге шақыру, амандасу. Стикерлерге салынған әртүрлі суреттерді ұсыну. Суретті не үшін таңдағанын білу. Оқушылар таңдаған суретке байланысты тілектер айтады. |
Суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Стикердегі диалог» әдісі Топтарға тапсырма: Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық, түрлі-түсті маркерлер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Ортақ тапсырма: «Пкірлер» парағы әдісі Талдау «Броундық қозғалыс» Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерт керек. |
«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар, қалам Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs
|
Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «Карточкадағы терминдер» әдісі хат, жарнама, хабарландыру Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиyді өзге оқушыларға түсіндіріп береді. |
Карточкада жазылған терминдер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 3 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия парағы
|
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














