Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
1. «Менің болжамым»
әдісі.

Құлақтың
қызметі...
Ауыздың
қызметі...
Қолдың
қызметі...
Көздің
қызметі...
Аяқтың
қызметі....
Оқушылардың ой-пікірлері
тыңдалады.
2. Оқушыларды топқа бөлу,
«Пазл» әдісі арқылы топ аттарын
анықтау.
1-топ-
«Сәукеле»
2-топ –
«Тымақ»
3-топ –
«Бөрік»
3. «Қоржындағы сұрақтар»
әдісі

арқылы өткен тақырыптан
сұрақтар қойылады.
1. Киімнің адам өміріндегі
маңызы қандай?
2. Үндестік заңының неше түрі
бар?
3. Дыбыс үндестігінің түрлерін
ата.
4. Қазақ тілінде неше төл
дыбыс бар?
5. Дауыссыз дыбыстардың
түрлерін ата.
6. Қазақ тілінде неше төл
дауысты дыбыс, неше төл дауыссыз дыбыс
бар?
|
Оқушылар бүгін сабақта
сезім мүшелерінің қызметі
қандай болатынын
айтады.
Мысалы: Менің болжамым бойынша,
бүгінгі сабақта біз құлағымызбен көптеген мәліметтерді естиміз,
бейнесабақтар
тыңдаймыз.
Оқушылар топқа бөлінеді, өз
топ аттарын анықтайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Сыныптастарының пікірін
толықтырады.
|
ҚБ «Сиқырлы
сөздер» әдісі
Мұғалімнің
қолдау,
мадақтау
сөздері. «Жарайсың!», «Өте
жақсы!»
Дескрипторы:
-оқушылар сұрақтарға
жауап береді;
-өз ойларын толық
жеткізеді.
2
балл
ҚБ:
«Ою-өрнек
жинау»

|
«Сезім
мүшелері»
суреттері тақтаға кезекпен
ілінеді.
Топ аттарын анықтау үшін қағаз
қиындылары таратып беріледі.
Қоржынның ішінен сұрақтар
шығады.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Көздің,
ауыздың қызметі)
4. «Кім
жылдам?» әдісі арқылы берілген тірек
сөздерден жаңа сабақтың тақырыбы
анықталады.
Оқушылар берілген тірек
сөздерден сөйлем құрастырып, бүгінгі сабақтың не туралы екендігін
табады, мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Киім
Мұра
Ұлттық
Ою
Ұлттық
өрнек тірек сөздері
беріледі.
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Дескрипторы:
-оқушылар тірек
сөздер арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
анықтайды;
-өз ойларын толық
жеткізеді.
2
балл
ҚБ:
«Ою-өрнек
жинау»

|
Интербелсенді тақта, тірек
сөздер, оқулық
|
Сабақтың
ортасы
|
(Құлақ, көз,
ауыздың қызметі)
5. «Ұлттық киімдер»
тақырыбында бейнеролик көрсетіледі.

Бейнероликте ұлттық киімдер
туралы таныстырылады, оқушылар жетекші сұрақтарға жауап
береді.
1. Қазақ халқы
киімінің басқа ұлттардан өзгеше болу себебі
неде?
2. Жас
ерекшелігіне қарай киімнің қандай түрлері
бар?
3. Хан, би,
сұлтан мен бақсы, сал-сері киімдерінің қандай айырмашылығы
бар?
(
Қолдың, ауыздың, аяқтың қызметі)
6.
«Рафт» әдісі арқылы «Ұлттық киімдер» дүкеніне
қатысты
1 топ –
Топтық жұмыс;
2-топ –
жұптық жұмыс;
3-топ –
жеке жұмыс орындайды.
|
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың тыңдалым дағдысы қалыптасады. Жетекші сұрақтарға жауап
береді.
1-топ жарнама
құрастырады;
2-топ хабарландыру
жасайды.
3-топ хат
жазады.
|
Дескрипторы:
- Мәтінді
тыңдайды;
-Жетекші сұрақтарға жауап
береді.
2
балл
ҚБ:
«Ою-өрнек
жинау»
Дескрипторы:
- жарнама құрастырып, рөлге
кіріп, жарнама жасайды.
-хат
жазады;
- хабарландыу
жазады.
2
балл
ҚБ:
«Ою-өрнек
жинау»
|
Интербелсенді
тақта,
5-сынып
оқулығы
Тақырыпқа байланыстысуреттер,
қағаздар, интербелсенді
тақта
|
Сабақты
бекіту
|
(Қолдың, ауыздың
қызметі)
Әр топ өз аттарына дыбыстық
талдау жасайды.
1-топ-
«Сәукеле»
2-топ –
«Тақия»
3-топ –
«Бөрік»
|
Оқушылар топ аттарына дыбыстық
талдау жасайды.
|
Дескрипторы:
- дыбыстарды
ажыратады;
-дыбыстық талдау
жасайды.
2
балл
ҚБ:
«Ою-өрнек
жинау»
|
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
(Қолдың, ауыздың
қызметі)
Кері
байланыс.

Оқушыларды
бағалау
Үйге
тапсырма:
|
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп
береді
Сабақ бойы жинаған
ою-өрнектерін санайды.
«Ұлттық киім -асыл мұра»
тақырыбында эссе жазу.
|
ҚБ:
«От
шашу»
Әр тапсырма
орындалған сайын ауызша, жазбаша жұмыстар
орындаған және орындауға
талпын-
ған,
ойлау дағдыларымен ерекшеленген
оқушылар-
ды мадақтап,
кері байланыс
орнатамын.
|
Бағалау
парақшасы
|