Тәрбие
сағаты
|
Ұлттық киім ұрпаққа
мұра
|
Күні
|
15.04.2024ж
|
Класс
жетекші
|
Ильясова Бақшагүл
Темірханқызы
|
Класс:6
«Ә»
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы
эпиграфтар (тақырып мазмұнын
ашатын)
|
Ең әдемі киім-ұлттың киімі
.
(халық даналығы
)
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Қазақтың салт-дәстүріндегі
ұлттық өнегені оқушылар бойына дарыту, елге, жерге, ұлттық
мәдениетке деген сүйіспеншілік сезімін оятып, отансүйгіштікке
тәрбиелеу.
|
Құндылықтарды
дарыту:
|
Мейірімділік, адамгершілік,
т.б
|
Құндылық:
|
«ҰЛТТЫҚ
МҮДДЕ»
-Ұлттық мұраға ұқыпты
қарау
|
Ресімдеу:
|
Слайд
|
Музыкалық және бейне
көркемдеу:
|
Плакат
|
Үлестірмелі
материалдар:
|
Таратпа
қағаздар,
|
Тақырыптық көрмелер мен
ақпараттық стендтер
|
слайд,ой қозғау тапсырмалары
т.б
|
Дайындыққа арналған
әдебиет
|
Жұмбақтар,дәптер, интерактивті
тақта,нақыл сөздер.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/
Уақыты
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Ресурстар Сабақтың
техникалық құрал -
жабдықтары
|
Ұйымдастыру
кезеңі
( 7
минут)
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі: Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал Бір түрлі фигур алғандарды 1-топқа «Достар», ал
екіншісін таңдағандарды 2-топқа «Құрдастар» тобына
бөлемін.Батырлық уызынан
жарыған
Қазақстан
Республикасының Гимні орындалады. (аудиозапись
қосылады)
(
|
|
|
Сабақтың
басы
(13
минут)
|
«Миға шабуыл»
әдісі
• Адамға
киім не үшін қажет?
• Ұлттық киімнің қандай түрлерін
білесіңдер?
• Біркиер
киім дегеніміз не?
• Ұлттық
киімдер несімен ұнайды?
• Ұлттық
киімдерге көзқарасыңыз?
• Ұлттық
киімде өзіңізді қалай сезініп
отырсыз?
«Ұлттық киім-ұлт
мақтанышы» бейнероликке шолу
жасайық.
https://youtu.be/OSoCp56xA28
Топтастыру стратегиясы
Б
«Ұлттық
киімдер»
ешпент Мәсі Кимешек
Бөрік
С аптама
етік
С улық
киім
Тақия Шапан Жарғақ
шалбар
«Бас киімдер
шеруі»
|
Оқушылар дың пікірі
тыңдалады
-бейнероликке шолу
жасайды.
-Ұлттық киімдерге
топтастыру жасайды.
-бас киімдердің
түрлерімен танысады.
|
фотосуреттер
интербелсенді тақта,
слайд
https://youtu.be/OSoCp56xA28
|
Сабақтың
ортасы
(20
минут)
|
Постермен
жұмыс
«Қазақ халқының
киімі
басқа ұлттардан
өзгеше»
Бес жолды
өлең.
1.Сәукеле,
бөрік
2.қандай?
3.не
істейді?
4. Сөйлем
құрастыру
5 Синоним
жаз
«Бірге ойлаймыз»
әдісі
Киімге байланысты
ырымдар
Жас қыздың басына ақ, қара орамал тартпайды. Ақ –
жаулықтың, қара – қайғының белгісі.
Нәрестенің иткөйлегін далаға тастамайды. Олай
жасаса, сәбиге сырқат жұғады.
Аяқкиімді төңкеріп қоюға, теріс киюге болмайды.
Олай жасаса, адамның жолы болмайды.
Баскиімді кез келген жерге тастамайды, аяққа
баспайды, астыға басып отырмайды, аяққа кимейді. Олай жасаса,
бастан бақ таяды, бас ауруына тап
болады.
Баскиімді айырбастамайды. Олай жасаса, басындағы
бағы кетеді. Бас киімін сатуға да
болмайды.
|
Постер қорғап,
қорғайды.
-бес жолды өлең құрастырып
жазады.
|
|
Сабақтың
соңы
(5
минут)
|
«Білімімді
қорытамын»
Қорытынды. Сабақты
бекіту
1) Қызды ұзатқанда киетін аса
қымбат бас киім
2) Денені суықтан сақтайтын,
жасанды жамылғы тұтыныс бұйымын
ата
3) Өкшесіз жұмсақ аяққа жеңіл
тігілетін қонышты аяқ
киім
4) Түймелігі жоқ іш
киім.
5) Қай түліктің жүнінен шекпен
тоқып, шуда жіп
алынған
6) Қай түліктің түбіті түйе
жүнінен де қымбат, жібекпен теңдес саналып, шәлі, шұлық
тоқыған
Оқушылар бүгінгі
сабақта қандай мәліметтерімен танысқандығы туралы ой
қозғайды
«Шаңырақ»
әдісі арқылы балалардың білім
деңгейің анықтау.
Бүгінгі тақырып
сізге пайдалы әрі түсінікті болса, қолымыздағы киелі шаңыраққа
жазайық
|
Бүгінгі сабақтан қандай ой
түйді. Қандай жақсы ақпараттар бізге пайдалы болды ма? Қандай
әдеттерден аулақ болу керек осы сұрақтарға жауап
іздеу.
|
|