Ұлттық киімдер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұлттық киімдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұражайға саяхаттау арқылы мектеп жасына дейінгі балалар ұлттық киімдермен танысады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Теміртау қаласы әкімдігі Теміртау қаласының білім беру бөлімінің

«№4 «Дельфинчик» бөбекжай» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
















Сабақтың тақырыбы: «Ұлттық киімдер»


















Дайындаған :

2санатты біліктілігі

жоғарғы деңгейлі

қазақ тілі мұғалімі

жанатбекова Д.Ж.







Сабақтың тақырыбы: «Ұлттық киімдер»

Білімділік мақсаты: балаларға ұлттық киімдерінің ерекшеліктері, түрлері, пайдалану ерекшеліктері туралы түсінік беру.

Дамытушылық мақсаты: тақпақ, сергіту сәттері арқылы балалардың тілін , ойлау қабілеттерін дамыту, тіл үйренуге деген қызығушылықтарын ояту. Сөз ,сөз тіркестерін дұрыс пайдалана отырып жай сөз және құрмалас сөздермен толық мәтін құрай алуға дағдылау.

Тәрбиелік мақсаты: Қазақ халқының салт- дәстүрін, ұлттық өнеріне сыйлауға, құрметтеуге, мақтан етуге, өркендетуге тәрбиелеу.

Қажетті құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, тақырыптық суреттер, үлестірмелі материалдар.

Әдіс -тәсілдер: сұрақ -жауап, түсіндіру, әңгімелеу, талқылау, сұхбаттасу.

Билингвальды компонент:

Тақия- тюбетейка, сәукеле- казахский национальный головной убор для девочек, камзол, етік- споги, көйлек-казахское национальное платье.

Мотивациялық – қозғаушылық.

Сәлеметсіңдер ме, балалар. Бүгін бізге қонақтар келді.

Жылулық шеңбері

Good morning , good morning,

Good morning to you!

Good morning , good morning,

I am glad to see you!


Шеңбер болып тұрайық,

Алақанды ашайық.

Күннің нұрын салайық,

Жиналған жылы шуақты,

Көршімізге шашайық.

Ұйымдастырушылық –ізденістік кезең.

Сұрақ –жауап:

  • Сенің атың кім?

  • Менің атым - ......

  • Сенің жасын нешеде?

  • Менің жасым – алтыда ,(бесте)

  • Сен қай қалада тұрасың?

  • Мен Теміртау қаласында тұрамын.

  • Теміртау қандай қала?

  • Теміртау – әдемі, үлкен, таза, жарық қала.

  • Теміртаудың көрікті жерлерін атаңдар?

  • Бұрқақ, саябақ, ескерткіш, мұражай.

Ал, балалар автобусқа отырып, қаламыздағы мұражайға саябаққа барайық. Балалар орындыққа отырып , әуенмен мұражайға жол тартады. Мұражайда балаларды экскурсовод тосып алады. Экскурсовод балаларды мұражаймен таныстырып , бірге аралайды. Экскурсовод балаларды «ұлттық киімдер» бөлмесіне әкеледі. Балалар мына суреттерге қараңдаршы, мұнда қазақ халқының ұлттық киімдердің суреттері көп екен. Экскурсовод барлық суреттерді көрсетіп, балаларға көрсетеді. Ал, енді балалар келесі бөлмеге барайық. Ол жай бөлме емес, сиқырлы бөлме. Онда біз барлық заттарды көзімізбен көріп қана қоймай, қолымызбен ұстап көре аламыз. Балалар бөлмедегі ұлттық аспаптарды, ұлттық ыдыстарды қолдарымен ұстап көріп, ұлттық киімдерді киеді. Балалар мында қарандаршы , сиқырлы қоржынның ішінде не бар екен? Қоржынның ішінде хат бар екен. Ол хатта көптеген тапсырмалар бар екен бірге орындайық. Балалар орындарына отырып экраннан ұлттық киімдердің суретттерін көреді.

Мынау –сәукеле , камзол, көйлек, етік, тақия, шапан. Балалар жаңа сөздерді бірге жекелей және топ болып қайталайды.

Дыбыстық жаттығу:

-ке-ке-ке-сәукеле

-тақия

-пан-пан-пан-шапан

-лек-лек-лек-көйлек

-ік-ік-ік-етік

Мәтін құрау. Мынау- әдемі сәукеле. Мен сәукеле киемін. Мынау – әдемі тақия. Мен тақия киемін.

Дидиактикалық ойын « Қуыршақты киіндір!»

Ойын шарты: балалар екі топқа бөлініп , ұл қуыршақ пен қыз қуыршаққа ұлттық киімдерді кигізіп, қазақша атауларын атайды.

Экскурсавод жарайсыңдар балалар, жаңа сөздердің барлығын тез меңгеріп алдыңдар. Қараңдаршы мынау –не? Бұл- домбыра. Қазақ халқының ұлттық аспабы. Енді , хаттағы келесі тапсырма бойынша «Қара жорға» ұттық биін бірге билеп, сергіп алайық.

Топтық ойын :

1-топ «Күнделікті киімдер мен ұлттық киімдерді ажырату».

2-топ «Ұлттық аспаптар мен ұлттық киімдерді ажырату».

3-топ «Кілемді құрастыр».


«Ұлттық киімдер» видио-ұсынымын көріп тамашалайды. Ішінде кездескен ұлттық киімдерді атауларын балалар атайды.

Қорытындылау: Тыйым сөздер «Бас киімді теппе», «Бас киімді жерге тастама» қайталап және мағынасын балаларға түсіндіру.

Балалар экскурсовдпен қоштасып автобусқа отырып, бөбекжайға қайтады.

Мұғалім балалардан сабақтан алған әсерлерін сұрайды. Балалар өздерінің сабақтан алған әсерлерін смайликпен көрсетеді.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.05.2018
429
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі