Теміртау қаласы әкімдігі Теміртау қаласының білім беру бөлімінің
«№4 «Дельфинчик» бөбекжай» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Сабақтың тақырыбы: «Ұлттық киімдер»
Дайындаған :
2санатты біліктілігі
жоғарғы деңгейлі
қазақ тілі мұғалімі
жанатбекова Д.Ж.
Сабақтың тақырыбы: «Ұлттық киімдер»
Білімділік мақсаты: балаларға ұлттық киімдерінің ерекшеліктері, түрлері, пайдалану ерекшеліктері туралы түсінік беру.
Дамытушылық мақсаты: тақпақ, сергіту сәттері арқылы балалардың тілін , ойлау қабілеттерін дамыту, тіл үйренуге деген қызығушылықтарын ояту. Сөз ,сөз тіркестерін дұрыс пайдалана отырып жай сөз және құрмалас сөздермен толық мәтін құрай алуға дағдылау.
Тәрбиелік мақсаты: Қазақ халқының салт- дәстүрін, ұлттық өнеріне сыйлауға, құрметтеуге, мақтан етуге, өркендетуге тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, тақырыптық суреттер, үлестірмелі материалдар.
Әдіс -тәсілдер: сұрақ -жауап, түсіндіру, әңгімелеу, талқылау, сұхбаттасу.
Билингвальды компонент:
Тақия- тюбетейка, сәукеле- казахский национальный головной убор для девочек, камзол, етік- споги, көйлек-казахское национальное платье.
Мотивациялық – қозғаушылық.
Сәлеметсіңдер ме, балалар. Бүгін бізге қонақтар келді.
Жылулық шеңбері
Good morning , good morning,
Good morning to you!
Good morning , good morning,
I am glad to see you!
Шеңбер болып тұрайық,
Алақанды ашайық.
Күннің нұрын салайық,
Жиналған жылы шуақты,
Көршімізге шашайық.
Ұйымдастырушылық –ізденістік кезең.
Сұрақ –жауап:
-
Сенің атың кім?
-
Менің атым - ......
-
Сенің жасын нешеде?
-
Менің жасым – алтыда ,(бесте)
-
Сен қай қалада тұрасың?
-
Мен Теміртау қаласында тұрамын.
-
Теміртау қандай қала?
-
Теміртау – әдемі, үлкен, таза, жарық қала.
-
Теміртаудың көрікті жерлерін атаңдар?
-
Бұрқақ, саябақ, ескерткіш, мұражай.
Ал, балалар автобусқа отырып, қаламыздағы мұражайға саябаққа барайық. Балалар орындыққа отырып , әуенмен мұражайға жол тартады. Мұражайда балаларды экскурсовод тосып алады. Экскурсовод балаларды мұражаймен таныстырып , бірге аралайды. Экскурсовод балаларды «ұлттық киімдер» бөлмесіне әкеледі. Балалар мына суреттерге қараңдаршы, мұнда қазақ халқының ұлттық киімдердің суреттері көп екен. Экскурсовод барлық суреттерді көрсетіп, балаларға көрсетеді. Ал, енді балалар келесі бөлмеге барайық. Ол жай бөлме емес, сиқырлы бөлме. Онда біз барлық заттарды көзімізбен көріп қана қоймай, қолымызбен ұстап көре аламыз. Балалар бөлмедегі ұлттық аспаптарды, ұлттық ыдыстарды қолдарымен ұстап көріп, ұлттық киімдерді киеді. Балалар мында қарандаршы , сиқырлы қоржынның ішінде не бар екен? Қоржынның ішінде хат бар екен. Ол хатта көптеген тапсырмалар бар екен бірге орындайық. Балалар орындарына отырып экраннан ұлттық киімдердің суретттерін көреді.
Мынау –сәукеле , камзол, көйлек, етік, тақия, шапан. Балалар жаңа сөздерді бірге жекелей және топ болып қайталайды.
Дыбыстық жаттығу:
-ке-ке-ке-сәукеле
-тақия
-пан-пан-пан-шапан
-лек-лек-лек-көйлек
-ік-ік-ік-етік
Мәтін құрау. Мынау- әдемі сәукеле. Мен сәукеле киемін. Мынау – әдемі тақия. Мен тақия киемін.
Дидиактикалық ойын « Қуыршақты киіндір!»
Ойын шарты: балалар екі топқа бөлініп , ұл қуыршақ пен қыз қуыршаққа ұлттық киімдерді кигізіп, қазақша атауларын атайды.
Экскурсавод жарайсыңдар балалар, жаңа сөздердің барлығын тез меңгеріп алдыңдар. Қараңдаршы мынау –не? Бұл- домбыра. Қазақ халқының ұлттық аспабы. Енді , хаттағы келесі тапсырма бойынша «Қара жорға» ұттық биін бірге билеп, сергіп алайық.
Топтық ойын :
1-топ «Күнделікті киімдер мен ұлттық киімдерді ажырату».
2-топ «Ұлттық аспаптар мен ұлттық киімдерді ажырату».
3-топ «Кілемді құрастыр».
«Ұлттық киімдер» видио-ұсынымын көріп тамашалайды. Ішінде кездескен ұлттық киімдерді атауларын балалар атайды.
Қорытындылау: Тыйым сөздер «Бас киімді теппе», «Бас киімді жерге тастама» қайталап және мағынасын балаларға түсіндіру.
Балалар экскурсовдпен қоштасып автобусқа отырып, бөбекжайға қайтады.
Мұғалім балалардан сабақтан алған әсерлерін сұрайды. Балалар өздерінің сабақтан алған әсерлерін смайликпен көрсетеді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлттық киімдер
Ұлттық киімдер
Теміртау қаласы әкімдігі Теміртау қаласының білім беру бөлімінің
«№4 «Дельфинчик» бөбекжай» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Сабақтың тақырыбы: «Ұлттық киімдер»
Дайындаған :
2санатты біліктілігі
жоғарғы деңгейлі
қазақ тілі мұғалімі
жанатбекова Д.Ж.
Сабақтың тақырыбы: «Ұлттық киімдер»
Білімділік мақсаты: балаларға ұлттық киімдерінің ерекшеліктері, түрлері, пайдалану ерекшеліктері туралы түсінік беру.
Дамытушылық мақсаты: тақпақ, сергіту сәттері арқылы балалардың тілін , ойлау қабілеттерін дамыту, тіл үйренуге деген қызығушылықтарын ояту. Сөз ,сөз тіркестерін дұрыс пайдалана отырып жай сөз және құрмалас сөздермен толық мәтін құрай алуға дағдылау.
Тәрбиелік мақсаты: Қазақ халқының салт- дәстүрін, ұлттық өнеріне сыйлауға, құрметтеуге, мақтан етуге, өркендетуге тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, тақырыптық суреттер, үлестірмелі материалдар.
Әдіс -тәсілдер: сұрақ -жауап, түсіндіру, әңгімелеу, талқылау, сұхбаттасу.
Билингвальды компонент:
Тақия- тюбетейка, сәукеле- казахский национальный головной убор для девочек, камзол, етік- споги, көйлек-казахское национальное платье.
Мотивациялық – қозғаушылық.
Сәлеметсіңдер ме, балалар. Бүгін бізге қонақтар келді.
Жылулық шеңбері
Good morning , good morning,
Good morning to you!
Good morning , good morning,
I am glad to see you!
Шеңбер болып тұрайық,
Алақанды ашайық.
Күннің нұрын салайық,
Жиналған жылы шуақты,
Көршімізге шашайық.
Ұйымдастырушылық –ізденістік кезең.
Сұрақ –жауап:
-
Сенің атың кім?
-
Менің атым - ......
-
Сенің жасын нешеде?
-
Менің жасым – алтыда ,(бесте)
-
Сен қай қалада тұрасың?
-
Мен Теміртау қаласында тұрамын.
-
Теміртау қандай қала?
-
Теміртау – әдемі, үлкен, таза, жарық қала.
-
Теміртаудың көрікті жерлерін атаңдар?
-
Бұрқақ, саябақ, ескерткіш, мұражай.
Ал, балалар автобусқа отырып, қаламыздағы мұражайға саябаққа барайық. Балалар орындыққа отырып , әуенмен мұражайға жол тартады. Мұражайда балаларды экскурсовод тосып алады. Экскурсовод балаларды мұражаймен таныстырып , бірге аралайды. Экскурсовод балаларды «ұлттық киімдер» бөлмесіне әкеледі. Балалар мына суреттерге қараңдаршы, мұнда қазақ халқының ұлттық киімдердің суреттері көп екен. Экскурсовод барлық суреттерді көрсетіп, балаларға көрсетеді. Ал, енді балалар келесі бөлмеге барайық. Ол жай бөлме емес, сиқырлы бөлме. Онда біз барлық заттарды көзімізбен көріп қана қоймай, қолымызбен ұстап көре аламыз. Балалар бөлмедегі ұлттық аспаптарды, ұлттық ыдыстарды қолдарымен ұстап көріп, ұлттық киімдерді киеді. Балалар мында қарандаршы , сиқырлы қоржынның ішінде не бар екен? Қоржынның ішінде хат бар екен. Ол хатта көптеген тапсырмалар бар екен бірге орындайық. Балалар орындарына отырып экраннан ұлттық киімдердің суретттерін көреді.
Мынау –сәукеле , камзол, көйлек, етік, тақия, шапан. Балалар жаңа сөздерді бірге жекелей және топ болып қайталайды.
Дыбыстық жаттығу:
-ке-ке-ке-сәукеле
-тақия
-пан-пан-пан-шапан
-лек-лек-лек-көйлек
-ік-ік-ік-етік
Мәтін құрау. Мынау- әдемі сәукеле. Мен сәукеле киемін. Мынау – әдемі тақия. Мен тақия киемін.
Дидиактикалық ойын « Қуыршақты киіндір!»
Ойын шарты: балалар екі топқа бөлініп , ұл қуыршақ пен қыз қуыршаққа ұлттық киімдерді кигізіп, қазақша атауларын атайды.
Экскурсавод жарайсыңдар балалар, жаңа сөздердің барлығын тез меңгеріп алдыңдар. Қараңдаршы мынау –не? Бұл- домбыра. Қазақ халқының ұлттық аспабы. Енді , хаттағы келесі тапсырма бойынша «Қара жорға» ұттық биін бірге билеп, сергіп алайық.
Топтық ойын :
1-топ «Күнделікті киімдер мен ұлттық киімдерді ажырату».
2-топ «Ұлттық аспаптар мен ұлттық киімдерді ажырату».
3-топ «Кілемді құрастыр».
«Ұлттық киімдер» видио-ұсынымын көріп тамашалайды. Ішінде кездескен ұлттық киімдерді атауларын балалар атайды.
Қорытындылау: Тыйым сөздер «Бас киімді теппе», «Бас киімді жерге тастама» қайталап және мағынасын балаларға түсіндіру.
Балалар экскурсовдпен қоштасып автобусқа отырып, бөбекжайға қайтады.
Мұғалім балалардан сабақтан алған әсерлерін сұрайды. Балалар өздерінің сабақтан алған әсерлерін смайликпен көрсетеді.
шағым қалдыра аласыз













