Ұлттық киімдер» коллажы 1 сынып бейнелеу өнері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұлттық киімдер» коллажы 1 сынып бейнелеу өнері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлттық киімдер» коллажы 1 сынып бейнелеу өнері
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Блок

«Бізді қоршаған әлем»

Бөлім:

Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті

Сабақтың тақырыбы:

«Ұлттық киімдер» коллажы.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.3.5.1 Қоршаған әлемнің кейбір ерекшеліктерін білу, оларды бейнелер мен пішіндердің көмегімен сәндік - қолданбалы өнер құралдары арқылы қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Бейнелер мен пішіндерді ажыратады және бейнелейді.

Ерекшеліктерін біледі.

Бейнелер мен пішіндерді түсінеді, қолданады және сипаттайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Күлімде, күн, күлімде,

Күлсін барлық бала шат.

Берекелі бүгіндей,

Бейбіт болсын болашақ.

Сәлемдеседі.

Ширату жаттығуын орындайды.


Ауызша бағалау Тамаша!

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер

11-20 мин




Ортасы



21-40 мин




Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Жаңа сабақ.

Әртүрлі ұлттық киімдерге байланысты бейнежазбаны тамашалау. Түсіндірме жұмысын жасау

Сергіту сәті «Қонжық» биін билеу

1-тапсырма «Кім шапшаң!» әдісі арқылы суреттер арқылы берілген әртүрлі ұлттардың киімдерін ерлер және әйелдер киіміне топтастыру.

2-тапсырма өздеріне ұнаған бір ұлттың киімін таңдап түрлітүсті қарындаштардың көмегімен суретін салу.

Сергіту сәті «Көңілді қояндар» биі.

Джесси Джентилдің жұптас-ойлан-бөліс әдісі арқылы оқушылар салған суреттерін бір – бірімен бөліседі.

Бейне жазбаны көргеннен соң, тақырыпты шығарады.


Сұрақтарға жауап береді.







Өз бөлмелерінің дизайны жайлы ой бөлісуі мүмкін.





Билеп сергиді.

- Түрлі-түсті қағаздан торсықтың жасалу жолдарын түсінеді Билеп сергиді. Өздері түрлітүсті қағаздан шаблонның көмегімен торсықты жасайды.









Дискриптор

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.




https://youtu.be/RAb0GJ37unQhttps://youtu.be/RAb0GJ37u nQ



https://youtu.be/sPX27NNVWCY







Сурет дәптер


Интерактивті тақта.

40-45 мин

Аяқталуы



Рефлексия: «Алтын балық» әдісі.

Оқушыларға жасырын сурттер таратылады.

Кімге алтын балық түссе, сол оқушы ортаға шығады. Балалар сол оқушыға сұрақтар қояды. Жауап бере алмаса, басқа оқушыларға көмектесуге болады.


«Алтын балық» әдісі бойынша ой қорытып, сабаққа рефлексия жасайды

Оқушылар мүсіндеген заттары бойынша білгендері мен үйренгендерін қорытындылайды.


Қосымша ақпарат

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады.

1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.07.2024
353
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі