КМҚК «Қызғалдақ» бөбекжай-бақшасы
«Ұлттық көңілді ойындар үйі»
Педагог-психолог: Шаухым Лаура Елгелдіқызы
Құлсары қаласы
2024-2025 оқу жылы
Тақырыбы: «Ұлттық көңілді ойындар үйі»
Мақсат-міндеті: Мектеп жасына дейінгі балалық шақта балалардың жан-жақты толық психикалық дамуын, танымдық процесстерін, ұсақ қол маторикасындағы дамуын ұлттық ойындар арқылы дамыту.Балалардың эмоцинальды және танымдық процестерін қиялын, сөйлеу дағдысын, зейінін, ұлттық ойындар мен ертегілер арқылы дамыту.
Ұйымдастырылған іс-әрекет барысы. Кіріспе.
-
Амандасу. Сәлеметсіздер ме балалар. Көңіл күйлерін қалай?
Ғажайып сәт. Кенет есік қағылады, (тук-тук) ой балалар кім екен есік қағып жатқан қарайықшы, бізге пошташы келді, бізге әкелген сәлемдемесі бар екен. Не әкелгенің бірге көрейік. (Қорап ашылады, ішінен киіз үй шығады.)
Педагог-психолог: -Бұл не деп ойлайсындар балалар? (балалар жауабы.) Иә дұрыс айтасындар. Біздің бүгінгі іс әркекетіміз «Ұлттық ойындар үйі» деп аталады. Ең алдымен киіз үй жайында қысқаша ақпарат тыңдайық. ( киіз үй туралы мультфилім жүреді. https://youtu.be/qkPx4TZlvDs?si=e2aPrkqs8aa5X9X1 )
Бала: мына киіз үйдің
шаңырағында qr- код бар екен. П
едагог-психолог: qr
– кодтты сканерлеп не
бейнеленгенін қарайық.
-
Қазақша Нейро жаттығу.
(qr- код сканерленеді Жасанады интелект көмегімен жасалған бейне 1тапсырманы айтады.) Қазақша нейрожаттығу баланың сипап сезуін, ми жұмысын жақсартады, ойынымызды жинақтап зейінді тұрақтандыруға көмектседі.
-
«Киіз үйдегі пішіндер» Мақсаты: Пішіндердің атауларын үйретеміз. Көріп қабылдауын дамытамыз.
Киіз үйде жетпейтін пішіндерді орнына қоямыз.
-
Қамшы өру, шаш өру ойыны.Ойының мақсаты: Балалардың қол маторикасын дамыту. Зейінді тұрақтандыпу және қол икемділігін жетілдіру. Ұлттық қол өнерге дегени қызығушылық пен құрмет сезімін ояту.
Педагог-психолог: Қамшы ер азаматтар атқа мінгенде қолданған. Қамшының сабын ағаштан ал, бауын төрт түлік малдың терісінен илеген. Қамшының бауын үш бөлікке бөліп, оң жаққа сол жақ қолымызды түйістіріп, қамшыны өреміз. Шаш өру қазақ қызына тән әдептілік, қос бұрым көздің жауын алып, таңдай қақтыртқан.
Қыздардың нәзік болмысын айшықтауға көмектескен.
Шаш өру: шашты үш бөлікке бөліп, оң жаққа сол жақ қолымызды түйістіріп, шаш өреміз. Ойын шарты түсінікті болса бастаймыз.
-
«Қоржын». Қыз балалар өздеріне оюлы қоржын тігеді. Фетр матасынан жасалған қоржынға жіп өткізу арқылы өздері қоржынды тігіп үйренеді. Қол жұмысын жақсартуға, әдемілікке тәрбиелейді.
Қорытынды. Материалдарды бекіту және қорытынды.
Балалар біз бүгін қандай таңымдық ойындармен ойнадық?
Сендерге қызықты болды ма?
Қай тапсырманы жиі орындағыларын келеді?
(балалар
жауабы.) 
Мадақтау. Жарайсыңдар балалар, тапсырмалардың барлығын толық орындап шықтыңдар.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ұлттық көңілді ойындар үйі" мектепке дейінгі 3-5 жас топтары
"Ұлттық көңілді ойындар үйі" мектепке дейінгі 3-5 жас топтары
КМҚК «Қызғалдақ» бөбекжай-бақшасы
«Ұлттық көңілді ойындар үйі»
Педагог-психолог: Шаухым Лаура Елгелдіқызы
Құлсары қаласы
2024-2025 оқу жылы
Тақырыбы: «Ұлттық көңілді ойындар үйі»
Мақсат-міндеті: Мектеп жасына дейінгі балалық шақта балалардың жан-жақты толық психикалық дамуын, танымдық процесстерін, ұсақ қол маторикасындағы дамуын ұлттық ойындар арқылы дамыту.Балалардың эмоцинальды және танымдық процестерін қиялын, сөйлеу дағдысын, зейінін, ұлттық ойындар мен ертегілер арқылы дамыту.
Ұйымдастырылған іс-әрекет барысы. Кіріспе.
-
Амандасу. Сәлеметсіздер ме балалар. Көңіл күйлерін қалай?
Ғажайып сәт. Кенет есік қағылады, (тук-тук) ой балалар кім екен есік қағып жатқан қарайықшы, бізге пошташы келді, бізге әкелген сәлемдемесі бар екен. Не әкелгенің бірге көрейік. (Қорап ашылады, ішінен киіз үй шығады.)
Педагог-психолог: -Бұл не деп ойлайсындар балалар? (балалар жауабы.) Иә дұрыс айтасындар. Біздің бүгінгі іс әркекетіміз «Ұлттық ойындар үйі» деп аталады. Ең алдымен киіз үй жайында қысқаша ақпарат тыңдайық. ( киіз үй туралы мультфилім жүреді. https://youtu.be/qkPx4TZlvDs?si=e2aPrkqs8aa5X9X1 )
Бала: мына киіз үйдің
шаңырағында qr- код бар екен. П
едагог-психолог: qr
– кодтты сканерлеп не
бейнеленгенін қарайық.
-
Қазақша Нейро жаттығу.
(qr- код сканерленеді Жасанады интелект көмегімен жасалған бейне 1тапсырманы айтады.) Қазақша нейрожаттығу баланың сипап сезуін, ми жұмысын жақсартады, ойынымызды жинақтап зейінді тұрақтандыруға көмектседі.
-
«Киіз үйдегі пішіндер» Мақсаты: Пішіндердің атауларын үйретеміз. Көріп қабылдауын дамытамыз.
Киіз үйде жетпейтін пішіндерді орнына қоямыз.
-
Қамшы өру, шаш өру ойыны.Ойының мақсаты: Балалардың қол маторикасын дамыту. Зейінді тұрақтандыпу және қол икемділігін жетілдіру. Ұлттық қол өнерге дегени қызығушылық пен құрмет сезімін ояту.
Педагог-психолог: Қамшы ер азаматтар атқа мінгенде қолданған. Қамшының сабын ағаштан ал, бауын төрт түлік малдың терісінен илеген. Қамшының бауын үш бөлікке бөліп, оң жаққа сол жақ қолымызды түйістіріп, қамшыны өреміз. Шаш өру қазақ қызына тән әдептілік, қос бұрым көздің жауын алып, таңдай қақтыртқан.
Қыздардың нәзік болмысын айшықтауға көмектескен.
Шаш өру: шашты үш бөлікке бөліп, оң жаққа сол жақ қолымызды түйістіріп, шаш өреміз. Ойын шарты түсінікті болса бастаймыз.
-
«Қоржын». Қыз балалар өздеріне оюлы қоржын тігеді. Фетр матасынан жасалған қоржынға жіп өткізу арқылы өздері қоржынды тігіп үйренеді. Қол жұмысын жақсартуға, әдемілікке тәрбиелейді.
Қорытынды. Материалдарды бекіту және қорытынды.
Балалар біз бүгін қандай таңымдық ойындармен ойнадық?
Сендерге қызықты болды ма?
Қай тапсырманы жиі орындағыларын келеді?
(балалар
жауабы.) 
Мадақтау. Жарайсыңдар балалар, тапсырмалардың барлығын толық орындап шықтыңдар.
шағым қалдыра аласыз













