Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім
САЛТ-ДӘСТҮР ЖӘНЕ
АУЫЗ ӘДЕБИЕТІ
Педагогтің
аты-жөні
Кожагулова
А.А.
Күні
15.03.2024ж.
Сынып:
2
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың тақырыбы
10-сабақ. Ұлттық
мұражай
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаттары
2.2.2.1 жаңа сөздерден сөйлем құратып
сөйлету.
2.2.4.1 . тірек сөздер/сұрақтар, бейнебаян негізінде
сабақтың тақырыбын меңгерту, өз ойларын
айтқызу.
Сабақтың
мақсаты
Барлық оқушылар жасай алады:сюжетті
сурет, сұрақтар негізінде сөздерді
айтады.
Оқушылардың көбі жасай алады:сурет
бойынша сөйлемдер құрайды.
Оқушылардың кейбірі
жасай алады:бейнебаян негізінде
тақырыпты түсіне аалады, тірек сөздер арқылы сөйлемдер құрап сөйлей
алады.
Сабақтың
барысы:
Сабақтың
кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы (5 мин)
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Стоп
ойыны».
Өтілген тақырыптарды
пысықтау.
«Ойлан» ойыны
арқылы.
Оқушылар стоп дегенде видео тоқтайды тоқтаған іс-әрекетті
көрсетеді.
Ойында белсенділік танытады. Сөздердің дұрыстығын айтып,
сурет бойынша өтілген тақырыптарды еске
түсіреді.
ҚБ:Мадақтау
әдісі.
Бейнебаян
Слайд
Сабақтың ортасы (35 мин)
«Миға шабуыл»стратегиясы.
Бейнебаянды көрсетеді.
Айтылым.
Жаңа сөз:мұражай, жәдігер,
фотоқұжат, жазғы.
1-тапсырма. Тыңдалым.
Балам, демалыс не күні
неістейсің?
Білмеймін,әке.
Бейнебаяннан түсінгендерін сөзбен, сөйлеммен
айтады.
«Кім жылдам» әдісі. Өтілген сөздерді есте
сақтау мақсатында оқушылар сөйлемдер
құрастырады.
Тыңдалым мәтіні бойынша сұраққа жауап
береді.
ҚБ:Мадақтау
әдісі
ҚБ:«Бас бармақ»
әдісі
Бейнебаян
сюжетті сурет
Мұражайда үлкен LED-экрандар, фотоқұжаттар
бар.
Залдың ортасында киіз үй тұр.
Ұлттық мұражай ашылды. Демалыста
мұражайғабарайық.
Тамаша!Келістік.
тапсырма. Оқылым.Суреттерге
қара.
Асыл қайдабарды?
Ол
некөрді?
3-тапсырма. Айтылым.
Әңгімелеп бер. Суреттерге
қара.
Жазылым. 4-тапсырма.
тапсырмадағы суретке қарап, мәтінқұрапжаз. Тірек
сөздердіқолдан.
Тірек сөздер:фотоқұжат, көрсетілген,
киіз үй, дөңгелек.
Әкесі мен баласы мұражайдан не көрді деп
ойлайсың?
Дескриптор:
-өз ойларын
айтады.
Сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:
мәтінді мұқият
тыңдайды;
мұражай туралы ақпарат
алады;
мәтінді
түсініпоқиды;
сұрақтарға жауап
береді.
Сергіту сәті
Бас, иық, тізе, аяқ. Музыкалық
жаттығу.
Дескриптор:
суреттегі заттарды
атайды;
мұражай туралы әңгімелейді; Тірек сөздермен
мәтін
құрайды.
Дескриптор:
- Сөйлемдер құрастырады, дәптерлеріне
жазады.
ҚБ:«Дүркін
шапалақ»әдісі
ҚБ:«Бас бармақ»
әдісі
слайд интербелсенді тақта
сызба
Сабақтың соңы (5 мин)
Кері байланыс. «Басбармақ »
әдісі.
Өзін-өзі бағалау.
Бағалау парақтары арқылы.
Бір оқушы тұрып бастаса, келесі оқушы жалғастырып
әкетеді.
ҚБ:«Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз