Ұлттық ойын 6-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ұлттық ойын 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ұлттық ойын " тақырыбында 6-сынып оқушыларына арналған ашық сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы




Қысқа мерзімді жоспар

Мектеп: Қосшы қаласының №2 жалпы білім беретін мектеп КММ


Бөлім:

Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары. Морфология

Педагогтің аты-жөні:

Базарбаева Н.Е

Күні:

06.02.2024

Сыныбы:

6 «Г»

Сабақтың тақырыбы:

Ұлттық ойындар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.1.3.1. тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау.

6.4.4.2. етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану

Сабақтың мақсаты:

  • Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді;

  • Детальді ақпаратты анықтайды;

  • Салт, сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолданады.



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут






5 минут




















3 минут

















10 минут






















5 минут























3 мин



8 минут























Сабақтың соңы

Рефлексия

8 мин.









І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу, түгендеу.


Психологиялық ахуал

«Струп тест» орындау арқылы сабаққа зейіндерін аударамыз.


Ой шақыру. «Қазақтың қандай ұлттық ойындарын білеміз?»

Оқушыларға ұлттық ойын жайлы видео көрсетіледі.

https://www.youtube.com/watch?v=Z2S-vZx9mj8


1-тапсырма. Жеке жұмыс. Тыңдалған мәтіннен детальды ақпаратты кестеге жазып шығыңдар.


Ұлттық ойындардың атауы

Негізгі сипаты










Дескриптор

Ұлттық ойындардың атауын жазады

1

Негізгі ситапын анықтайды

1

Барлығы

2



Оқушыларға грамматикалық тақырыпты түсіндіремін.


Мағынасына қарай

Салт етістік

Сабақты етістік

Өзінің алдынан табыс септігіндегі сөзді қажет етпейді. Салт етістіктер: барыс, жатыс, шығыс, көмектес септігіндегі сөздермен тіркесуі мүмкін, бірақ табыс септігіндегі сөзбен байланыспайды.

Мысалы: үйге кел, үйден шық, үйде отыр, үймен хабарлас, үй өртенді.

Өзінің алдынан табыс септігіндегі сөзді қажет етеді. Кімді?нені? деген сұрақтарға жауап береді.

Мысалы: хатты оқы, ақшаны сана, есепті шығар, шашыңды сана, төсекті сал.






2-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Мәтінді оқып, ойынның барысы туралы диалог құрыңдар. Диалог пен мәтінді салыстырып, стилін анықтаңдар.

(оқушылар жауабы тыңдалады).


Дескриптор

Диалог құрады

2

Диалог пен мәтінді салыстырып, стилін анықтайды.

1

Барлығы

3


3-тапсырма. Жеке жұмыс. Кестені толтыру қажет. Болымды, Болымсыз, сабақты салт етістікерді анықтау қажет.


Дескриптор

Сабақты, салт етістікті анықтайды

1

Болымды, болымсыз етістікті анықтайды

1

Барлығы

2

Сергіту сәті. Асық ату


4-тапсырма. Топтық жұмыс. «Сөздер кілті» әдісі. Көп

нүктенің орнына мәтін мазмұнына сәйкес тиісті сөздерді орналастыр.



Тақырыбы: Тоғызқұмалақ

МСкругленный прямоугольник 1 Скругленный прямоугольник 4 ұнда бастысы – . Бір қарағанда қарапайым көрінетін ойын шын мәнінде санада есеп жүргізуге, стратегиялық ойлауға үйретеді.

Ағаш тақтайшада арнайы он сегіз ойық болады, тоғыздың әрқайсысының өз атауы бар. Ұтып алған құмалақтарды салуға арналған қазан болады.

ОСкругленный прямоугольник 2 Скругленный прямоугольник 3 Скругленный прямоугольник 5 йыншыларға құмалақ беріледі. Арифметикалық әрекеттерді орындау кезінде олар мүмкіндігінше көбірек құмалақ жинауы керек. Ойындағы негізгі сан - ол түркілер үшін қасиетті екені белгілі.

Бастапқыда қойшылар тікелей жерге тесік қазып ойнады. Кейінірек ойын үйлерге заманауи қалыпқа ие болды. Ол бүгінгі күнге дейін танымал, елде т турнирлер өткізіледі.

Скругленный прямоугольник 6

Дескриптор

Қажетті сөздерді тауып орнына қояды

2

Сұрақтарға жауап береді

1

Барлығы

3




Кері байланыс

Менде бәрі сәтті шықты ...

Мен үйрендім ...

Сабақта мен орындай алдым ...

Бәрінен маған ұнағаны ...

Бәрінен маған қиын болғаны ...


Оқушыларды бағалау

Бүгінгі сабақтағы жалпы балл саны-10


Үй тапсырмасы: Оқулықтан 125 бет. 6-тапсырма.





Амандасады.

Сұрақтарға оқушылар өз ойларын айтып, талқылап, тақырыпты өздері ашады.

Бүгінгі сабақ тақырыбы және мақсатымен танысады.







Видеода көрсетілген ақпарат бойынша кестені толтырады. Қазақтың ұлттық ойындарын біледі, негізгі сипатын анықтайды.











Грамматикалық тақырыпты меңгереді.



















Дескриптор:

Мәтінді оқып, ойынның барысы туралы диалог құрады. Диалог пен мәтінді салыстырып, стилін анықтайды.
















Оқушылар кестедегі мысалдардан болымды, болымсыз, сабақты салт етістікерді анықтап белгілейді.






















Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді орналастырады.






















Бүгінгі білімдерін, не үйренгендерін тұжырымдайды.















Мадақтау

Жарайсың!

Өте жақсы!










«Оңай\қиын» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.































ҚБ


















«Киіз үй» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.



















«Оңай\қиын» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.


















Өзін-өзі бағалау








Слайд

Карточка

Видео жасанды интеллект







АКТ




































Оқулық




















Карточка

Үлестірі

леді.




















Асықтар




























Оқулық, электрон-ды журнал























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.08.2025
153
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі