Білім мен ғылым саласындағы ұлттық және халықаралық жетістіктерді кіріктіру арқылы
мектеп қауымдастығының зияткерлік әлеуетін арттыруға ықпал ету
Бекітемін:__________Байганиева З.Ш.
|
|
Ақтөбе қаласындағы физика – математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі |
|||
|
ТАӘ: |
Сарымсакова Г.И. |
|||
|
КДМ |
Оқушылардың қызығушылығын ескере отырып, топтық жұмыс арқылы көшбасшылық қасиеттерін дамыту |
|||
|
Күні: 08.10.24 ж. |
Класс: 8 класс |
|||
|
Сабақтың тақырыбы : |
Ұлттық ойын – халық мұрасы |
Группа: Достық |
Оқушылар саны: 9 |
|
|
Мақсаты: |
Оқушыларды қазақ халқының ұлттық ойындары және олардың маңызымен таныстыру,ұлттық ойындар арқылы оқушылардың дене тәрбиесі мен ойлау қабілетін дамыту және халық мұрасы ретінде ұлттық ойындарды құрметтеуге баулу. |
|||
|
Түрі, әдісі |
талқылау |
|||
|
Құңдылықтар: |
Құрмет, жауапкершілік және патриотизм |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар қазақтың ұлттық ойындарын таниды және олардың тарихымен танысады; Ұлттық ойындардың денсаулыққа, тәрбиелік мәніне әсерін түсінеді; Ұлттық мұраның бір бөлігі ретінде ойындардың сақталуын қолдайды. |
|||
|
Уақыты |
Өту барысы |
Ресурстар |
||
|
3 минут 2 минут 10 минут (4 минут дайындауға, әр топқа 2 минуттан қорғауға) 2 минут 3 минут 3 минут 2 минут |
Кіріспе бөлім. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар! Қызығушылығын ояту. О
- Ұлттық ойындар дегеніміз не? - Қандай ұлттық ойындарды білесіздер? - Олар қандай мақсатта ойналады? деген сұрақ қою арқылы оқушылардың ой-пікірлерін тыңдау. «Жасырын стикер» әдісі арқылы топқа бөлу. Оқушылардың орындықтарында алдын – ала стикерлер жасырынылады. Жасырынғае стикер түсіне сәйкес топқа топтасады. І –тапсырма: Топтық жұмыс (белгілі бір ұлттық ойын туралы зерттеп, оның ережелерін түсіндіру тапсырмасы беріледі.Топтар өз ойындарының ережелерін топқа түсіндіреді және қысқаша презентация жасайды.): 1-топ: «Асық ату», «Тоғызқұмалақ» 2-топ: «Қыз қуу», «Көкпар» ІІ –тапсырма: Сәйкесін тап (топтарға ұлттық ойын түрлерінің суреттері мен атаулары беріледі. Оқушылар суреттерді сәйкес атаулармен жұптастырады) ІІІ –тапсырма: Ойыңмен бөліс: "Ұлттық ойындар не үшін қажет және оларды қалай сақтау керек?" (оқушылар өз ойларымен бөліседі) Рефлексия «Телеграмма». Тәрбие сағаты соңында 10-15 сөзден тұратын өткен тақырып туралы телеграмма жазу ұсынылады. 2-3 минут телеграмма жазуға беріледі, содан соң барлығы өз телеграммаларын оқып жалпы қорытынды жасалады. Қорытынды. Қорытындылай келе, ұлттық ойындар – қазақ халқының мәдени мұрасы екені нжәне оларды болашақ ұрпаққа жеткізудің маңызы орасан зор. |
Презентация Түрлі – түсті стикерлер Презентация Кеспе қағаз Телеграмма |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлттық ойын – халық мұрасы
Ұлттық ойын – халық мұрасы
Білім мен ғылым саласындағы ұлттық және халықаралық жетістіктерді кіріктіру арқылы
мектеп қауымдастығының зияткерлік әлеуетін арттыруға ықпал ету
Бекітемін:__________Байганиева З.Ш.
|
|
Ақтөбе қаласындағы физика – математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі |
|||
|
ТАӘ: |
Сарымсакова Г.И. |
|||
|
КДМ |
Оқушылардың қызығушылығын ескере отырып, топтық жұмыс арқылы көшбасшылық қасиеттерін дамыту |
|||
|
Күні: 08.10.24 ж. |
Класс: 8 класс |
|||
|
Сабақтың тақырыбы : |
Ұлттық ойын – халық мұрасы |
Группа: Достық |
Оқушылар саны: 9 |
|
|
Мақсаты: |
Оқушыларды қазақ халқының ұлттық ойындары және олардың маңызымен таныстыру,ұлттық ойындар арқылы оқушылардың дене тәрбиесі мен ойлау қабілетін дамыту және халық мұрасы ретінде ұлттық ойындарды құрметтеуге баулу. |
|||
|
Түрі, әдісі |
талқылау |
|||
|
Құңдылықтар: |
Құрмет, жауапкершілік және патриотизм |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар қазақтың ұлттық ойындарын таниды және олардың тарихымен танысады; Ұлттық ойындардың денсаулыққа, тәрбиелік мәніне әсерін түсінеді; Ұлттық мұраның бір бөлігі ретінде ойындардың сақталуын қолдайды. |
|||
|
Уақыты |
Өту барысы |
Ресурстар |
||
|
3 минут 2 минут 10 минут (4 минут дайындауға, әр топқа 2 минуттан қорғауға) 2 минут 3 минут 3 минут 2 минут |
Кіріспе бөлім. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар! Қызығушылығын ояту. О
- Ұлттық ойындар дегеніміз не? - Қандай ұлттық ойындарды білесіздер? - Олар қандай мақсатта ойналады? деген сұрақ қою арқылы оқушылардың ой-пікірлерін тыңдау. «Жасырын стикер» әдісі арқылы топқа бөлу. Оқушылардың орындықтарында алдын – ала стикерлер жасырынылады. Жасырынғае стикер түсіне сәйкес топқа топтасады. І –тапсырма: Топтық жұмыс (белгілі бір ұлттық ойын туралы зерттеп, оның ережелерін түсіндіру тапсырмасы беріледі.Топтар өз ойындарының ережелерін топқа түсіндіреді және қысқаша презентация жасайды.): 1-топ: «Асық ату», «Тоғызқұмалақ» 2-топ: «Қыз қуу», «Көкпар» ІІ –тапсырма: Сәйкесін тап (топтарға ұлттық ойын түрлерінің суреттері мен атаулары беріледі. Оқушылар суреттерді сәйкес атаулармен жұптастырады) ІІІ –тапсырма: Ойыңмен бөліс: "Ұлттық ойындар не үшін қажет және оларды қалай сақтау керек?" (оқушылар өз ойларымен бөліседі) Рефлексия «Телеграмма». Тәрбие сағаты соңында 10-15 сөзден тұратын өткен тақырып туралы телеграмма жазу ұсынылады. 2-3 минут телеграмма жазуға беріледі, содан соң барлығы өз телеграммаларын оқып жалпы қорытынды жасалады. Қорытынды. Қорытындылай келе, ұлттық ойындар – қазақ халқының мәдени мұрасы екені нжәне оларды болашақ ұрпаққа жеткізудің маңызы орасан зор. |
Презентация Түрлі – түсті стикерлер Презентация Кеспе қағаз Телеграмма |
||
шағым қалдыра аласыз
















