Ұлттық ойын Бәйге

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ұлттық ойын Бәйге

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сыныптың денешынықтыру сабағына байланысты.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп атауы

54 жоббм

Педагогтің аты-жөні:

Дулатбекова А

Күні:

26.11.2025ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны:24 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ұлттық ойын — «Бәйге»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

4.3.1.1 — Қозғалыс дағдыларын жетілдіру және ұлттық ойындар арқылы шапшаңдық, ептілік, төзімділікті дамыту.
4.3.2.1 — Қозғалыс ойындары мен жаттығуларда өзара қарым-қатынасты, әділ ойнау мен қауіпсіздік ережелерін сақтау.

Сабақтың мақсаты:

- Білімдік: «Бәйге» ойынының ережесін түсіну және орындау.
- Дамытушылық: Шапшаңдық, жылдамдық пен төзімділікті дамыту.
- Тәрбиелік: Ұлттық ойын арқылы достыққа, ұйымшылдыққа, әділдікке тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Кіріспе (5 мин)

Амандасу. Қауіпсіздік ережелерін еске салу. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

І. Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)
- Сәлемдесу, көңіл күйді көтеру.
- Қауіпсіздік ережелерін еске салу:

Тыңдайды, сабаққа дайындалады.

Ауызша мадақтау

«Шаттық шеңбері», «Қауіпсіздік ережесін еске түсіру»

Негізгі бөлім (25 мин)


1. «Бәйге» ойынын түсіндіру:
- Ойыншылар 2–3 топқа бөлінеді.
- Әр топтан 1 «шабандоз» кезекпен жарысқа қатысады.
- Белгі берілгенде старттан жүгіріп шығып, айналып келіп, эстафетаны келесіге береді.
- Барлық қатысушылар жүгіріп өткен соң, ең тез аяқтаған топ жеңімпаз атанады.

2. Ойын барысы:
- 2–3 айналым орындалады.
- Әр айналымнан кейін тынығу (1–2 мин).
- Ойын барысында әділдік пен ұйымшылдыққа мән беру.

Топтарға бөлініп жарысады. Ұлттық ойындарды орындайды, бір-бірін қолдайды.

- Ара қашықтықты сақтау.
- Жүгіріс бағытында бөгет болмау.







Топтық бағалау, «Қол шапалақтау»

Топтық жұмыс, жарыс, ойын элементтері

Қорытынды (10 мин)


- Сабақты талдау, рефлексия:
- «Бүгін не ұнады?»
- «Бәйгеде жеңу үшін не маңызды?»
- Қорытынды баға, мадақтау.
- Сергіту және тыныс алу жаттығулары.

Өз пікірін білдіреді, жеңімпаз топты қолпаштайды.

Рефлексия

«Бір ауыз сөз», «Жетістік баспалдағы»

Рефлексия:


Оқушылар сабақ соңында стикерге өз ойларын жазады:


Сабақ соңында оқушылардың белсенділігі мен ережені сақтау деңгейі бойынша жеке және топтық бағалау парағы толтырылады.


? Маған ұнады...
? Мен үйрендім...
? Маған қиын

Ұлттық ойын түрлерін біледі

Ережелерді сақтайды

Топтық жұмысқа қатысады








Ысқырық, конустар (немесе бөтелке), жалаушалар, старт және финиш сызығы, ұлттық нақыштағы әуен.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.11.2025
13
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі