Материалдар / Ұлттық өнердің тарландары 11 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ұлттық өнердің тарландары 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары қазақ тілі мен әдебиет пәніне арналған. Тақырыбы: "Ұлттық өнердің тарландары"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2024
71
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қазтұтынуодағының Қостанай жоғары колледж» Мекемесі

Учреждение "Костанайский высший колледж Казпотребсоюза"

Institution "Kostanay higher college of Kazpotrebsoyuz"



54 ОҚУ САБАҒЫНЫҢ ЖОСПАРЫ

ПЛАН УЧЕБНОГО ЗАНЯТИЯ № _____

LESSON PLAN № _____


Сабақ тақырыбы /Тема занятия /Lesson theme

Ұлттық өнердің тарландары. Көсемше_____________________________________________

Модуль /пән атауы /Наименование модуля/ дисциплины /Name of the module/discipline

Қазақ тілі және әдебиет_________________________________________________________

Педагог /Подготовил педагог /Teacher _Тулеубаева Толкын Тыйыштыковна________________

«______» ____________ 20_____ жыл

1. Жалпы мәліметтер/ Общие сведения/ General information

Курс, топ /Курс, группа /Course, group __1 курс: Л - 9, Л - 10, Мн - 31, Мн – 32________________

Сабақ түрі/Тип занятия/ Type of activity _____Аралас______________________________________

Қатысушылар саны/Количество присутствующих /Number of people present __________________

Қатыспағандар саны / Количество отсутствующих / Number of missing _______________________


2. Мақсаты мен міндеттері / Цели, задачи / Goals, objectives

1. Мәтін үзінділері бойынша болжам жасауға, тиісті ақпаратты анықтай білу;_________________

2. Мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, мазмұнын түсіну; кәсіби термин____ сөздерге түсініктеме беру, ауызша мәтін, диалог құрауда орынды қолдану;___________________

Мәтіннен көсемше оралымды сөйлемдерді анықтап, оларды ауызша және жазбаша орынды_____ қолдана білу.________________________________________________________________________


Бағалау критерийлері/ Критерии оценивания/ Evaluation criteria

- Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу;___________________

- сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, диалог құрау;__________________

- мәтіннен көсемше оралымды сөйлемдерді анықтап, оларды ауызша және жазбаша мәтіндер___ құрауда орынды қолдануды үйрену____________________________________________________


Алдыңғы оқыту/ Предшествующее обучение/ Prior training

Қазақ театрының қайнары. Көсемше__________________________________________________


3. Күтілетін нәтижелер/ Ожидаемые результаты/Expected results

- Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай біледі;__________________

- сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, диалог құрай алады; _______

- мәтіннен көсемше оралымды сөйлемдерді анықтай алады, оларды ауызша және жазбаша______ мәтіндер құрауда орынды қолдана біледі.________________________________________________


4. Қажетті ресурстар / Необходимые ресурсы / Required resources

Үлестірмелі мәтіндер, карточкалар, оқулық, фильмнен үзінді____________________________


Әдебиет /Литература/ Literature

Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова, Б.Қ.Мукеева.______________

Қазақ тілі мен әдебиет. Тіл - байрақ 11 - сынып, 1-бөлім, 151 - 154 бет___________________







5. Сабақтың барысы /Ход занятия /During the lesson


Сабақтың

кезеңі/ уақыт/

Этап урока/ Время /

Lesson Stage/

Time

Педагогтің әрекеті/ Действия педагога

/ Actions of the teacher

Оқушының әрекеті/ Действия обучающегося/ Student Actions

Бағалау/

Оценивание/

Evaluation

Ресурстар/

Ресурсы/

Resources

I. Сабақтың

басы

Ұйымдастыру кезеңі

Студенттермен амандасу, түгендеу.

Сабаққа дайындықтарын тексеру


Үй тапсырмасын тексеру

Қазақ театрының қайнары. Көсемше

Кәсіби сөздермен жазып келген сөйлемдерін тексеру


Студенттер амандасады.




Студенттер үйде жазып келген тапсырмасын оқиды



II. Сабақтың ортасы

1 тапсырма:

Студенттерге «Миға шабуыл»

тақтаға тақырыпқа қатысты суреттер ілінеді

  • Суреттер бойынша қандай ақпараттар білесіңдер?

  • Бұл суреттердің бүгінгі сабақ тақырыбына қандай қатысы болуы мүмкін?







Жаңа сабақ

Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Ұлттық өнердің тарландары»

2 тапсырма. Жаңа сөздермен жұмыс

Сөздік жұмысы (аудару)

Тарлан - мэтр (мастер, наставник,

учитель)

Нышан - символ

Қошемет - уважение; почет

Ынтызар - жаждущий, желание,

страст

Жаңғыр - обновляться, меняться

Ұстаным - принцип, позиция

Маусымдық - сезонный

  1. Дұрыс айтуға дағдыландыру.

(Оқытушы сөздерді мәнерлеп оқиды)


3 тапсырма:

Мәтіндермен жұмыс істеудің негіздерін қалыптастыру үшін үлестірмелі парақтағы мәтінді оқиды қою қаріппен берілген сөздердің мағынысын анықтайды.

  1. Мәтінді оқып, аудару, негізгі ойды анықтау.

  2. Жаңа сөздердің мағынасын түсіндіру.




Оқылым. Жазылым

6 тапсырма: Оқулық 153 бет

Мәтінді оқып, көсемше тұлғадағы сөздерді анықта, етістіктердің жасалу жолдарын түсіндір.

ҮЛГІ: Төлеген жар іздеп, Сырлыбайдың еліне келеді. Кел+е+ді.


Оқылым. Айтылым

7 тапсырма: Оқулық 153 бет

Оқы. Мәтін мазмұны бойынша кестедегі ақпараттар мен мәтін бөліктерін сәйкестендір


Ақпарат

Мәтін бөлігі

1

«Қыз Жібек» махаббат дастаны халық… санасында қайта жаңғырды.


2

Құман Тастанбеков пен Меруерт Өтекешова театр өнерінің тарландары


3

Қос шебер бір ғана маусымдық емес, мәңгілік сахна саңлағына айналды.


4

«Қыз Жібек» фильіміне түскен соң қос тарлан халықтың ықыласы мен қошеметіне бөленді


5

Төлеген Сырлыбайдың қызы Жібекті ұнатып, ынтызар болады



Оқылым

9 тапсырма. Мәтінді оқып, сұрақтар құрастырыңыз.

Басты кейіпкер - Жібектің рөлін ойнайтын бойжеткен іздеп, 1968 жылы 1 қаңтарда «Лениншіл жас» (қазіргі Жас Алаш) газетіне хабарландыру жарияланады. Жібекті 500 қыздың арасынан таңдап алады.

Төлегеннің ақ сауыты мен Жібектің көйлегі «Қазақфильм» мұрағатында сақтаулы. Бішкек қаласының хайуанаттар бағынан киноға түсіру үшін арнайы аққулар әкелінген. Фильмнің бас суретшісі - Гулфайруз Ысмайлова мың жарымнан астам эскиз жасаған.


10 тапсырма. Жұптық жұмыс. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріп, диалог құрыңдыр.

  1. «Махаббат нышаны» деген атқа кімдер, қалай ие болады?

  2. Фильм ненің желісімен түсірілді?

  3. Басты рөлдерде Құман Тастанбеков пен Меруерт Өтекешова ойнады ма?

  4. Төлеген жар іздеп, қайда барады?

  5. Фильм қалай аяқталады?






Суреттер туралы білетін мәліметерін айтады












Жазылым, айтылым

Жаңа сөздерді тыңдайды, оқиды, оқытушымен бірге қайталайды.

Жаңа сөздерді сөздік дәптерге жазады














Мәтінді оқиды, түсінеді.

Жаңа сөздердің мағынасын түсіндіреді




Тапсырманы орындайды, етістіктердің жасалу жолын түсіндіреді.






Мәтін мазмұны бойынша кестедегі ақпараттар мен мәтін бөліктерін сәйкестендіреді.






















Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады

















Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, диалог құрастырады




















Бағалау критерийі:

- жаңа сөздерді үйренеді;

- сөздік жұмысын жүргізеді.















Дұрыс аудара алады,

Сөздердің мағынасын түсіндіре біледі


Етістіктердің жасалу жолдарын түсіндіре алады






Ақпараттар мен мәтін бөліктерін дұрыс сәйкестен-діре алады






















Мәтін бойынша сұрақтар құрастыра біледі
















Сұрақтарға жауап бере біледі.

Диалог құрастра алады


суреттер







Үлестір-мелі материалдар,

дәптерлер

III. Сабақтың соңы

11 тапсырма. Сабақ тақырыбы бойынша кестені толтыр.

Тақырып бойынша алған білімін саралай білуге дағдыланады

Не білдім

Не білігім келеді?





Үй тапсырмасы:

Қыз Жібек фильмінен үзіндіні қарап, мазмұнын айту

Бағалау: студенттердің жұмысын бағалап, тиісті балын қояды.

Кестені толтырады



Кестені толтыру арқылы сабаққа қорытынды жасайды



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!