Материалдар / Ұлттық қауіпсіздік қызметкері болғым келеді. 11-сынып ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ұлттық қауіпсіздік қызметкері болғым келеді. 11-сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлттық қауіпсіздік қызметкері болғым келеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
179
10 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

15– сабақ.

Бөлім:

12. Ұлт мұраты – ұлттық қауіпсіздік. Несіпбек Айтұлы «Бәйтерек»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1. Ұлттық қауіпсіздік қызметкері болғым келеді.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (дәріс) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау;

11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу.

Сабақтың мақсаты:

ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (дәріс) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасай алады;

мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға береді, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізеді.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Өзін- өзі тексеру

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Өткен білімді еске түсіру


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру



Мағынаны ашу.

26 мин.



















Сөздік жұмысы





1- тапсырма.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады.

2-тапсырма

Жұптық жұмыс

Мұғалім бағыт-бағдар береді.

Жазылым

Қауіпсіздік- безопасность

Қамтиды-включает

Мүдде-интерес

Қауіптілік-опасность

Мағлұмат-информация

Бақуатты-процветающий

Мәңгілік-вечно

Айтылым

«Галереяны шарлау» ойыны. Қабырғада ілінген суреттерді аралап, бүгінгі сабақтың тақырыбын болжап айтады.


Айтылым Жазылым

Қажетті сөздерді пайдаланып, сұрақтарға жауап беріп, екеуара постер құрады.

«Қар кесегі» тәсілі бойынша қосымша сұрақтарға жауап береді.









Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Ойын жазады

Смайликтер арқылы кері байланыс .

Дескриптор

4 бал

-Постер қорғайды

«Табыс сатысы» тәсілі.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.



Сөздіктер











Ақ парақтар



Плакаттар


4-тапсырма.

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

мұғалім оқушыларға топтық жұмыстың ережесін еске салып, түсіндіреді. Ұйымшылдыққа, пікірін нақты, дәлелді түрде айтуға баулиды.


Оқылым Айтылым

Топқа бөлініп жұмыс жасайды.

1-топ: Мәтін мазмұнын игеріп, сипаттайды. «SWOT” талдау әдісін пайдаланады. Ұлттық қауіпсіздіктің мықты болуының мемлекет үшін қандай маңызды екеніне тоқталады.

2-топ: «Тұжырымдамалық карта» тәсілі бойынша мәтін мазмұнының маңызды тұстарына тоқталып, өзіндік пікір ұсынады. Қою қаріппен берілген сөздердің мағынасын «Қос жазба» күнделігінде ашып, анықтайды, түсіндіреді.

3-топ: «Аквариум» әдісін қолдана отырып, тапсырманы орындайды. Мәтіннен синоним, антоним, омоним сөздерді тауып,сыңарын айтады.

Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-Тапсырма орындайды

-Топқа бөлінеді

-Тұжырымдайды

-Салыстырады

-Мәтінді талдайды

-Мәтіннің негізгі ойын ашады


«Шапалақтау» тәсілі арқылы топ бірін- бірі бағалап, кері байланыс жасайды.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.




Интербелсенді тақта





Слайдтар


Тапсырма.

Жеке жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады.

Тапсырма




2- тапсырма

Жеке жұмыс




Қосымша тапсырма

Жеке жұмыс



Тапсырма

Ойтаразы

Айтылым

«ПОПС» формуласын қолданып, мәтіндегі ақпарат бойынша өз пікірін дәлелдейді.


Жазылым

Мәтіндегі тірек сөздерді анықтап, жинақы мәтін құрайды.

Тыңдалым Жазылым

Мәтінді тыңдап, «Сандар сөйлейді» кестесін толтырады. Әр санға қатысты ақпаратты жазады.

Айтылым

«Шашыраған сөздер» ойыны.

Тақырып бойынша берілген адасқан сөздерді орнына қойып, сөйлем құрайды.

Айтылым Жазылым

«Менің тақырып бойынша алған әсерім» кестесі.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Тексереді

-Түсіндіреді

«Жарайсың, жақсы, қанағат»


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім оқушылардың рефлексиясын тыңдайды.


Үйге тапсырма

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді.




10 сұрақ жазып келу.

Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша бағалайды.



Қысқамерзімді жоспар



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!