Ұлттық құндылық

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ұлттық құндылық

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасайды. Жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазуды үйренеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Қазақ тілі және әдебиеті

Бөлім: №3

Көшпенділер мәдениеті.

Қазақтың халық күнтізбесі.

Педагогтің аты-жөні:

Убайдуллаева Нилуфар Муратбековна

Күні:

16.10.2025ж

Сыныбы: 9 “Д”

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ұлттық құндылық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау

9.4.3.1жазбажұмыстарындаафоризмдердітиімдіқолданыпжазу

9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнынабайланысты«автордыңойын»бағалау;

Сабақтың мақсаты:

Мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасайды.

Жазбажұмыстарындаафоризмдердітиімдіқолданыпжазуды үйренеді.

Шығарманың идеясы мен мазмұнына

байланысты«автордыңойын»бағалай алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу, түгелдеу.

"АДАЛ АЗАМАТ"

БАҒДАРЛАМАСЫ БІРТҰТАС ТӘРБИЕ

1 .ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Азаматтық және ұлттық бірегейлікті білу және түсіну

Мемлекеттік тілді меңгеру

Отбасының дәстүрлері мен құндылықтарын білу



2. Топқа бөлу.



3.Шаттық шеңбері- қимыл -жаттау



Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында

Шаттық шеңберін” ұйымдастырамын.


  1. Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.



  1. Оқушылар екі топқа бөлінеді.

Күрең күз”, “Саржайлау”





Жылы-жылы сөз болсын.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын артады.







Изображение 3


Үй тапсырмасын сұрау:


Ұлыстың ұлы күні” тақырыбы бойынша сұрақ-жауап және жазба тапсырмаларын тексеремін.

Ортақ етіс.

Тақтамен жұмыс

Оқушылар үй тапсырмасын айтады.

Ортақ етіс ”тақырыбын қайталайды. Тақтамен жұмыс жасайды.

Жарайсың!

Тамаша!

Керемет!

Оқулық

9-сынып























Жаңа сабақ:

Әрбір азамат “Адал азамат” деген атқа лайық болса, елімізде әділ қоғам орнайды. “Адал адам- Адал еңбек- Адал табыс” бір-бірінен ажырамайтын ұғымдар. Осы үш тағанды озық әрі табысты едлге айналудың басты кілті деуге болады,- деді Мемлекет басшысы Касым-Жомарт Токаев соңғы жолдауында.

ЖИ дайындаған жұмыс



Сабақтың мақсатымен таныстыру



Сабақтың тақырыбы: Ұлттық құндылық



Ой шеңбері” әдісі.

  1. Құндылық дегенді қалай түсінесің?

  2. Ұлттық құндылық туралы не білесің?



Суретпен жұмыс.

1.Құндылық дегеніміз не?

2.Ұлттық құндылық





Оқушылар мұғалімді тыңдайды.













Сабақтың мақсатымен танысады.



Мұғалімді тыңдайды.





Сұрақтарға жауап бере алады.







Таныстырылымға назар аударып, оқушылар өз пікірлерін айта алады.































Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді;

-тақырып барысында ой қозғайды.


Таныс

тыры

лым







Ақынның шығарма

лары

Портреті

Стикерлер















Суреттер

Слайд



Изображение 1 Изображение 2





Оқулықпен жұмыс










Жазылым. Айтылым

Оқу тапсырмасы №4. 46-бет

Қай халықтың қазынасы екендігін анықта.



  1. Сакура-...

  2. Колизей-...

  3. Көкпар -...

  4. Пирамида -...

  5. Ақалтеке жүйрігі-...

  6. Бурабай-...

5-тапсырма. 47-бет

Төмендегі үлгі бойынша сұрақ-жауап құрастыр.

Самарқанд сәулет өнері қай елдің ұлттық құндылығы?

Самарқанд сәулет өнері –Өзбекстанның ұлттық құдылығы.

Алтын адам....................................? ........................................

Кимоно ................................................? ........................................

Тәж-Махаль.........................................? ........................................

Кремль ..................................................?........................................

Жазылым.

4-тапсырманы екі топ орындайды.













































Сұрақ-жауап құрастырады.

Дескриптор:

-Қазынасын анықтайды

6 балл



















Дескриптор:

-Сұрақ құрастырады

2 балл

-Жауап жазады 2 балл

1–3 балл - «Нашар»

4–5 балл - «Қанағаттанарлық»

6–7 балл - «Жақсы»

8 – 10 балл - «Өте жақсы»рма.


Оқулық

  1. сынып









Бағалау парағы

Смайлик

тер

Жұмыс дәптері

Сабақты қорытындылау

Төрт сөйлем” әдісі арқылы сабақты қорытындылау





6-тапсырма. 47-бет

Ұлттық құндылықтарды анықтап,көрсетілген суреттердің атын дәптерге жаз.



Димаш Қудайберген бейнебаян.

Оқушылар “Төрт сөйлем” әдісі арқылы сабақты қорытындылайды.

  1. апсырманы оқушылар орындайды.

Димаш Қудайберген туралы бейнебаянды көреді.



Дескриптор:

-Құндылықтарды анықтайды

-Суреттердіңатауын дәптерге жазады


Слайдтар

Көрнекіліктер

Интербел

сенді тақта

Оқулық

9-сынып

Бағалау парағы

Бағалау

Даналық шыңы” әдісі арқылы оқушы өзін-өзі бағалай алады.

Даналық шыңы” әдісі арқылы оқушы өзін-өзі бағалайды.

Өзін-өзі бағалау

Өзін-өзі бағалау парғы

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия


Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Рефлексия




Стикерлер

Үй жұмысы

Мұғалім үй тапсырмасын береді.

Үй жұмысы: 4-тапсырма.

Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.10.2025
65
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі