Қысқамерзімді жоспар
Қазақ тілі және әдебиеті
|
Бөлім: №3 |
Көшпенділер мәдениеті. Қазақтың халық күнтізбесі. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Убайдуллаева Нилуфар Муратбековна |
|
Күні: |
16.10.2025ж |
|
Сыныбы: 9 “Д” |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлттық құндылық |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау 9.4.3.1жазбажұмыстарындаафоризмдердітиімдіқолданыпжазу 9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнынабайланысты«автордыңойын»бағалау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасайды. Жазбажұмыстарындаафоризмдердітиімдіқолданыпжазуды үйренеді. Шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты«автордыңойын»бағалай алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
"АДАЛ АЗАМАТ" БАҒДАРЛАМАСЫ БІРТҰТАС ТӘРБИЕ 1 .ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ • Азаматтық және ұлттық бірегейлікті білу және түсіну • Мемлекеттік тілді меңгеру • Отбасының дәстүрлері мен құндылықтарын білу
2. Топқа бөлу.
3.Шаттық шеңбері- қимыл -жаттау
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында “Шаттық шеңберін” ұйымдастырамын. |
“Күрең күз”, “Саржайлау”
Жылы-жылы сөз болсын. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын артады.
|
|
|
Үй тапсырмасын сұрау: |
“Ұлыстың ұлы күні” тақырыбы бойынша сұрақ-жауап және жазба тапсырмаларын тексеремін. Ортақ етіс. Тақтамен жұмыс |
Оқушылар үй тапсырмасын айтады. “Ортақ етіс ”тақырыбын қайталайды. Тақтамен жұмыс жасайды. |
Жарайсың! Тамаша! Керемет! |
Оқулық 9-сынып |
|
Жаңа сабақ: |
Әрбір азамат “Адал азамат” деген атқа лайық болса, елімізде әділ қоғам орнайды. “Адал адам- Адал еңбек- Адал табыс” бір-бірінен ажырамайтын ұғымдар. Осы үш тағанды озық әрі табысты едлге айналудың басты кілті деуге болады,- деді Мемлекет басшысы Касым-Жомарт Токаев соңғы жолдауында. ЖИ дайындаған жұмыс
Сабақтың мақсатымен таныстыру
Сабақтың тақырыбы: Ұлттық құндылық
“Ой шеңбері” әдісі.
Суретпен жұмыс. 1.Құндылық дегеніміз не? 2.Ұлттық құндылық |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды.
Сабақтың мақсатымен танысады.
Мұғалімді тыңдайды.
Сұрақтарға жауап бере алады.
Таныстырылымға назар аударып, оқушылар өз пікірлерін айта алады. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді; -тақырып барысында ой қозғайды. |
Таныс тыры лым
Ақынның шығарма лары Портреті Стикерлер
Суреттер Слайд
|
|
Оқулықпен жұмыс
|
Жазылым. Айтылым Оқу тапсырмасы №4. 46-бет Қай халықтың қазынасы екендігін анықта.
5-тапсырма. 47-бет Төмендегі үлгі бойынша сұрақ-жауап құрастыр. Самарқанд сәулет өнері қай елдің ұлттық құндылығы? Самарқанд сәулет өнері –Өзбекстанның ұлттық құдылығы. Алтын адам....................................? ........................................ Кимоно ................................................? ........................................ Тәж-Махаль.........................................? ........................................ Кремль ..................................................?........................................ |
Жазылым. 4-тапсырманы екі топ орындайды.
Сұрақ-жауап құрастырады. |
Дескриптор: -Қазынасын анықтайды 6 балл Дескриптор: -Сұрақ құрастырады 2 балл -Жауап жазады 2 балл 1–3 балл - «Нашар» 4–5 балл - «Қанағаттанарлық» 6–7 балл - «Жақсы» 8 – 10 балл - «Өте жақсы»рма. |
Оқулық
Бағалау парағы Смайлик тер Жұмыс дәптері |
|
Сабақты қорытындылау |
“Төрт сөйлем” әдісі арқылы сабақты қорытындылау
6-тапсырма. 47-бет Ұлттық құндылықтарды анықтап,көрсетілген суреттердің атын дәптерге жаз.
Димаш Қудайберген бейнебаян. |
Оқушылар “Төрт сөйлем” әдісі арқылы сабақты қорытындылайды.
Димаш Қудайберген туралы бейнебаянды көреді. |
Дескриптор: -Құндылықтарды анықтайды -Суреттердіңатауын дәптерге жазады |
Слайдтар Көрнекіліктер Интербел сенді тақта Оқулық 9-сынып Бағалау парағы |
|
Бағалау |
“Даналық шыңы” әдісі арқылы оқушы өзін-өзі бағалай алады. |
“Даналық шыңы” әдісі арқылы оқушы өзін-өзі бағалайды. |
Өзін-өзі бағалау |
Өзін-өзі бағалау парғы |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия |
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Рефлексия |
|
Стикерлер |
|
Үй жұмысы |
Мұғалім үй тапсырмасын береді. Үй жұмысы: 4-тапсырма. |
Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлттық құндылық
Ұлттық құндылық
Қысқамерзімді жоспар
Қазақ тілі және әдебиеті
|
Бөлім: №3 |
Көшпенділер мәдениеті. Қазақтың халық күнтізбесі. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Убайдуллаева Нилуфар Муратбековна |
|
Күні: |
16.10.2025ж |
|
Сыныбы: 9 “Д” |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлттық құндылық |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау 9.4.3.1жазбажұмыстарындаафоризмдердітиімдіқолданыпжазу 9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнынабайланысты«автордыңойын»бағалау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасайды. Жазбажұмыстарындаафоризмдердітиімдіқолданыпжазуды үйренеді. Шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты«автордыңойын»бағалай алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
"АДАЛ АЗАМАТ" БАҒДАРЛАМАСЫ БІРТҰТАС ТӘРБИЕ 1 .ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ • Азаматтық және ұлттық бірегейлікті білу және түсіну • Мемлекеттік тілді меңгеру • Отбасының дәстүрлері мен құндылықтарын білу
2. Топқа бөлу.
3.Шаттық шеңбері- қимыл -жаттау
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында “Шаттық шеңберін” ұйымдастырамын. |
“Күрең күз”, “Саржайлау”
Жылы-жылы сөз болсын. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын артады.
|
|
|
Үй тапсырмасын сұрау: |
“Ұлыстың ұлы күні” тақырыбы бойынша сұрақ-жауап және жазба тапсырмаларын тексеремін. Ортақ етіс. Тақтамен жұмыс |
Оқушылар үй тапсырмасын айтады. “Ортақ етіс ”тақырыбын қайталайды. Тақтамен жұмыс жасайды. |
Жарайсың! Тамаша! Керемет! |
Оқулық 9-сынып |
|
Жаңа сабақ: |
Әрбір азамат “Адал азамат” деген атқа лайық болса, елімізде әділ қоғам орнайды. “Адал адам- Адал еңбек- Адал табыс” бір-бірінен ажырамайтын ұғымдар. Осы үш тағанды озық әрі табысты едлге айналудың басты кілті деуге болады,- деді Мемлекет басшысы Касым-Жомарт Токаев соңғы жолдауында. ЖИ дайындаған жұмыс
Сабақтың мақсатымен таныстыру
Сабақтың тақырыбы: Ұлттық құндылық
“Ой шеңбері” әдісі.
Суретпен жұмыс. 1.Құндылық дегеніміз не? 2.Ұлттық құндылық |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды.
Сабақтың мақсатымен танысады.
Мұғалімді тыңдайды.
Сұрақтарға жауап бере алады.
Таныстырылымға назар аударып, оқушылар өз пікірлерін айта алады. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді; -тақырып барысында ой қозғайды. |
Таныс тыры лым
Ақынның шығарма лары Портреті Стикерлер
Суреттер Слайд
|
|
Оқулықпен жұмыс
|
Жазылым. Айтылым Оқу тапсырмасы №4. 46-бет Қай халықтың қазынасы екендігін анықта.
5-тапсырма. 47-бет Төмендегі үлгі бойынша сұрақ-жауап құрастыр. Самарқанд сәулет өнері қай елдің ұлттық құндылығы? Самарқанд сәулет өнері –Өзбекстанның ұлттық құдылығы. Алтын адам....................................? ........................................ Кимоно ................................................? ........................................ Тәж-Махаль.........................................? ........................................ Кремль ..................................................?........................................ |
Жазылым. 4-тапсырманы екі топ орындайды.
Сұрақ-жауап құрастырады. |
Дескриптор: -Қазынасын анықтайды 6 балл Дескриптор: -Сұрақ құрастырады 2 балл -Жауап жазады 2 балл 1–3 балл - «Нашар» 4–5 балл - «Қанағаттанарлық» 6–7 балл - «Жақсы» 8 – 10 балл - «Өте жақсы»рма. |
Оқулық
Бағалау парағы Смайлик тер Жұмыс дәптері |
|
Сабақты қорытындылау |
“Төрт сөйлем” әдісі арқылы сабақты қорытындылау
6-тапсырма. 47-бет Ұлттық құндылықтарды анықтап,көрсетілген суреттердің атын дәптерге жаз.
Димаш Қудайберген бейнебаян. |
Оқушылар “Төрт сөйлем” әдісі арқылы сабақты қорытындылайды.
Димаш Қудайберген туралы бейнебаянды көреді. |
Дескриптор: -Құндылықтарды анықтайды -Суреттердіңатауын дәптерге жазады |
Слайдтар Көрнекіліктер Интербел сенді тақта Оқулық 9-сынып Бағалау парағы |
|
Бағалау |
“Даналық шыңы” әдісі арқылы оқушы өзін-өзі бағалай алады. |
“Даналық шыңы” әдісі арқылы оқушы өзін-өзі бағалайды. |
Өзін-өзі бағалау |
Өзін-өзі бағалау парғы |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия |
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Рефлексия |
|
Стикерлер |
|
Үй жұмысы |
Мұғалім үй тапсырмасын береді. Үй жұмысы: 4-тапсырма. |
Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады. |
|
|
шағым қалдыра аласыз














