№ « Айналайын» балабақшасы МКҚК
«Ұлттық құндылықтар - ұлттық қазынасы»
Тәрбиеші :Токкожина.М.Ж
Кіріктірілген сабақ:сөйлеуді дамыту,шығармашылық,қарапайым математика негіздері.
Тақырыбы: «Ұлттық құндылықтар - ұлттық қазынасы» .
Мақсаты:Балаларды ұлттық құндылықтармен өз ара қарым қатынас жасауына қажетті танымдық дағдыларды меңгерту.Ұлттық құндылықтар туралы түсінік беру.Логикалық ойлауды,сөйлеуді дамыту.Тапсырмаларды орындау барысында заттардың өзіне тән белгілерін бақылай білу.Ойын арқылы балалардың білімін біліктіліктерін арттыра білу.
Тәрбиеші:Амандасып алайық балалар қонақтармен!
Шапалақ соғайық,
Көкке керіліп .
Аяқты ұстайық
Айналып тұрып.
Сәлем жолдайық
Аяқпен таптайық,
Көкке керіліп .
Аяқты ұстайық
Айналып тұрып.
Сәлем жолдайық
Сәлем , сәлем
Шапалақ соғайық,
Сәлем , сәлем
Аяқпен таптайық,
Саққұлақ кіріп келеді.Саламатсыздарма балалар!Мен ертегідегі Күнекей қызды іздеп жүрмін.Жерді тыңдап таптым , таптым Күнекей қызды таптым . Саяхатшылар Күнекей қыз сонау таудың ар ғажағында үңгірді қамалып қалған екен .Сендер маған көмектесесіңдерме?
Балалар орманға саяхатқа шығады .
Балалар:Көмектесеміз!
Саққұлақ: Жақсы болар еді.Күнекей қызды тауып әкеліп беріңдерші маған.
Тәрбиеші:Жақсы ендіше бізді осы жерде күт. Біз Күнекей қызды тауып әкеліп береміз.
Саққұлақ:Жақсы жолдарың болсын!
Күнкейқызға келеді:Сәлеметсіздерме балалар!
Балалар: Саламатсызба!
Тәрбиеші : Біз сізді құтқаруға келдік.
Күнкейқыз:Мен сендерме бара алмаймын мені сиқырлап тастаған.Денем ауырлап жүре алмаймын.Сиқырды шешу үшін мына сандықтың ішіндегі төрт тапсырманы орындау керек.Сендер дайынсыңдарма?
Балалар :Иә,дайынбыз.
Күнкейқыз: Онда бір санын табу керексіңдер.
Балалар орналастырып тұрған «Ғажайып алаңға келіп» бір санын тауып алып атайды.
Тәрбиеші : Жарайсыңдар балалар.Ендеше балалар тапсырмаға орналасамыз.Бұл жер «Ғажайып алаңдеп» аталады.Балалар ұлттық құндылық дегенді қалай ойлайсыңдар.Ұлттық құндылықтарға нелер жатады
Балалар: Ұлттық аспаптар,тағамдар, жиһаздар,ыдыстар,ою өрнектер,киімдер,әшекейлер.
Тәрбиеші:Жарайсыңдар балалар!Ұлттық қ ұндылықтар дегеніміз біздің ана тіліміз,салт дәстүріміз,өнеріміз ,әдеп ғұрпымыз,әдептілігіміз,оюмен зерделенген киімдеріміз,әшекей бұйымдарымыз осылардың барлығы біздің ата бабаларымыздың ұрпақтан ұрпақтарға жалғап келе жатқан рухани қазынамыз.Бүгінбіз әңгімелейміз,ойын түрінде көрсетеміз.Бұл жерде балалар көптеген тапсырмалар берілген.Осы суреттерді атап кішкене мағұлмат беру керек.
Жарайсыңдар балалар.Ендеше бұл тапсырмадан кейін сандықтың бірінші құлпының кілтін іздейік. «Ғажайып алаңды «айналып жүріп көрпенің астынан кілтті тауып алып ,бірінші құлыпты ашады.
Балалардың жауапары.
Бірінші құлыпты шештік.Енді екінші құлыпты ашу үшін келесі тапсырманы орындап екінші кілті іздейік.
Екінші тапсырмаға келеді:Бұл тапсырмада ою Қошқан мүйіздің жартысын тауып түстерін атайды.Оюларды жіппен кестелеп тігеді.Оюлардың аттарын түстерін атайды.
Тәрбиеші :Ендеше балалар осы тапсырманың кілтін іздейік.Тапсырманы айналып журип кілтті тауып алады.Тапсырманы орындап болған соң кілтті іздеп тауып алып екінші құлыт\пты ашады.
Күнкейқыз:Рахмет балалар мен жеңілдеп қалдым балалар.
Тәрбиеші:Артикуляциялық жаттығу жасап алайық.
Өрге салса көз ілген
Жел сиякты пырағы.
Алғыр екен тұяғы.
(Тіл ұшымен ат тұяғының дыбысын салып,таңдайымызды қағамыз.Балалар таңдайын тықылдатады)
Ауызын шайнайды
Айға шауып ойнайды.
(Балалар таңдайын тықылдатады)
Көлден ел ге жетеді, бәйге алып кетеді.
(Балалар таңдайын тықылдатады)
Тәрбиеші: Балалар келесі тапсырманы орындамас бұрын сергіту сәтін жасап алайық.
Сергіту сәті: Экранда оюлар шығарып қоямын, күй арқылы қимылмен оюларды жасайды.
Тәрбиеші:Балалар енді үш санын тауып алайық.
Балалар:Үшінші тапсырманы айналып жүріп үш саны деп тауып алып атайды.
Тәрбиеші :Бұл жерде балалар үшінші тапсырмада ұлттық киімдер бейнеленген жануарларды сипаттап береміз.
Балалар: Сәйкестендіру.Балалар ұлттық киімдерді атайды,сәкестендіреді.
Үшінші құлыптың кілтін тауып ашады.
Тәрбиеші:Жарайсыңдар балалар!
Балалар келесі тапсырманың қасына барып төртінші тапсырманы орындайды.Төрт саны деп қолына алып айтады.
Төртінші тапсырма: Оюларды кестелеу.Балалар оюларды инемен жіпті тесіктерден өткізе отырып оюларды кестелеп ,оюлардың аттарын,түстерін айтады.
Тәрбиеші: Балалар біздер төртінші тапсырманыда орындадық. Ендеше төртінші құлыпты ашайық
Міне балалар біз барлық тапсырманы орындап Күнекей қызды құтқардық.
Бесінші тапсырма: Балалар музыка қосылған кезде шеңбердегі сандарды айналып жүреді,музыка қосылғанда сандардың үстінде тұрып сандарға байланысты асықтарды орналастырады.
Күнкейқыз: Көп рахмет балалар мені құтқарып алдыңдар.
Тәрбиеші: Ал ендіше балалар Саққұлаққа барайық.
Балалар Саққұлаққа келеді.
Саққұлақ:Күнкейқыз аман сау оралуыңмен.
Саққұлақ : Рахмет сендерге саяхатшылар !Осы Күнкейқызды құтқару үшін қаншама тапсырмалар орындаған боларсыңдар.Қандай тапсырмаларға кезіктіңдер?
Балалар: Оюларды кестеледік,сандарды таптық,ұлттық аспаптарды,төрттүлік малдарды атадық,қамшы,шаш өрдік,құлыпты аштық т.б.
Саққұлақ: Саяхатшылар сендерге көп рахмет Күнкейқызды тауып әкеп бердіңдер.Әрдайым жолдарың болсын.Біз кетейік.Сау болыңдар балалар!

СЕРГІТУ СӘТІ
Ал балалар тұрайық
Ою өрнек салайық
Қошқар мүйіз,ботагөз,
Тұмарша мен гүл оюы қандай әдемі,
Ою өрнек әлемі.
Қылқаламды алайық
Ою өрнек салайық.
Амандасу сөзі:
Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды жеріміз,
Жарқырайды күніміз.
Төбемізде шаңырақ.
Уықтары шашылып,
Керегеніміз керіліп
Өрімдей болып өріліп,
Бәріміз жүрсек айналып
Киіз үй болып көрінер.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ұлттық құндылықтар - ұлттық қазынасы»
«Ұлттық құндылықтар - ұлттық қазынасы»
№ « Айналайын» балабақшасы МКҚК
«Ұлттық құндылықтар - ұлттық қазынасы»
Тәрбиеші :Токкожина.М.Ж
Кіріктірілген сабақ:сөйлеуді дамыту,шығармашылық,қарапайым математика негіздері.
Тақырыбы: «Ұлттық құндылықтар - ұлттық қазынасы» .
Мақсаты:Балаларды ұлттық құндылықтармен өз ара қарым қатынас жасауына қажетті танымдық дағдыларды меңгерту.Ұлттық құндылықтар туралы түсінік беру.Логикалық ойлауды,сөйлеуді дамыту.Тапсырмаларды орындау барысында заттардың өзіне тән белгілерін бақылай білу.Ойын арқылы балалардың білімін біліктіліктерін арттыра білу.
Тәрбиеші:Амандасып алайық балалар қонақтармен!
Шапалақ соғайық,
Көкке керіліп .
Аяқты ұстайық
Айналып тұрып.
Сәлем жолдайық
Аяқпен таптайық,
Көкке керіліп .
Аяқты ұстайық
Айналып тұрып.
Сәлем жолдайық
Сәлем , сәлем
Шапалақ соғайық,
Сәлем , сәлем
Аяқпен таптайық,
Саққұлақ кіріп келеді.Саламатсыздарма балалар!Мен ертегідегі Күнекей қызды іздеп жүрмін.Жерді тыңдап таптым , таптым Күнекей қызды таптым . Саяхатшылар Күнекей қыз сонау таудың ар ғажағында үңгірді қамалып қалған екен .Сендер маған көмектесесіңдерме?
Балалар орманға саяхатқа шығады .
Балалар:Көмектесеміз!
Саққұлақ: Жақсы болар еді.Күнекей қызды тауып әкеліп беріңдерші маған.
Тәрбиеші:Жақсы ендіше бізді осы жерде күт. Біз Күнекей қызды тауып әкеліп береміз.
Саққұлақ:Жақсы жолдарың болсын!
Күнкейқызға келеді:Сәлеметсіздерме балалар!
Балалар: Саламатсызба!
Тәрбиеші : Біз сізді құтқаруға келдік.
Күнкейқыз:Мен сендерме бара алмаймын мені сиқырлап тастаған.Денем ауырлап жүре алмаймын.Сиқырды шешу үшін мына сандықтың ішіндегі төрт тапсырманы орындау керек.Сендер дайынсыңдарма?
Балалар :Иә,дайынбыз.
Күнкейқыз: Онда бір санын табу керексіңдер.
Балалар орналастырып тұрған «Ғажайып алаңға келіп» бір санын тауып алып атайды.
Тәрбиеші : Жарайсыңдар балалар.Ендеше балалар тапсырмаға орналасамыз.Бұл жер «Ғажайып алаңдеп» аталады.Балалар ұлттық құндылық дегенді қалай ойлайсыңдар.Ұлттық құндылықтарға нелер жатады
Балалар: Ұлттық аспаптар,тағамдар, жиһаздар,ыдыстар,ою өрнектер,киімдер,әшекейлер.
Тәрбиеші:Жарайсыңдар балалар!Ұлттық қ ұндылықтар дегеніміз біздің ана тіліміз,салт дәстүріміз,өнеріміз ,әдеп ғұрпымыз,әдептілігіміз,оюмен зерделенген киімдеріміз,әшекей бұйымдарымыз осылардың барлығы біздің ата бабаларымыздың ұрпақтан ұрпақтарға жалғап келе жатқан рухани қазынамыз.Бүгінбіз әңгімелейміз,ойын түрінде көрсетеміз.Бұл жерде балалар көптеген тапсырмалар берілген.Осы суреттерді атап кішкене мағұлмат беру керек.
Жарайсыңдар балалар.Ендеше бұл тапсырмадан кейін сандықтың бірінші құлпының кілтін іздейік. «Ғажайып алаңды «айналып жүріп көрпенің астынан кілтті тауып алып ,бірінші құлыпты ашады.
Балалардың жауапары.
Бірінші құлыпты шештік.Енді екінші құлыпты ашу үшін келесі тапсырманы орындап екінші кілті іздейік.
Екінші тапсырмаға келеді:Бұл тапсырмада ою Қошқан мүйіздің жартысын тауып түстерін атайды.Оюларды жіппен кестелеп тігеді.Оюлардың аттарын түстерін атайды.
Тәрбиеші :Ендеше балалар осы тапсырманың кілтін іздейік.Тапсырманы айналып журип кілтті тауып алады.Тапсырманы орындап болған соң кілтті іздеп тауып алып екінші құлыт\пты ашады.
Күнкейқыз:Рахмет балалар мен жеңілдеп қалдым балалар.
Тәрбиеші:Артикуляциялық жаттығу жасап алайық.
Өрге салса көз ілген
Жел сиякты пырағы.
Алғыр екен тұяғы.
(Тіл ұшымен ат тұяғының дыбысын салып,таңдайымызды қағамыз.Балалар таңдайын тықылдатады)
Ауызын шайнайды
Айға шауып ойнайды.
(Балалар таңдайын тықылдатады)
Көлден ел ге жетеді, бәйге алып кетеді.
(Балалар таңдайын тықылдатады)
Тәрбиеші: Балалар келесі тапсырманы орындамас бұрын сергіту сәтін жасап алайық.
Сергіту сәті: Экранда оюлар шығарып қоямын, күй арқылы қимылмен оюларды жасайды.
Тәрбиеші:Балалар енді үш санын тауып алайық.
Балалар:Үшінші тапсырманы айналып жүріп үш саны деп тауып алып атайды.
Тәрбиеші :Бұл жерде балалар үшінші тапсырмада ұлттық киімдер бейнеленген жануарларды сипаттап береміз.
Балалар: Сәйкестендіру.Балалар ұлттық киімдерді атайды,сәкестендіреді.
Үшінші құлыптың кілтін тауып ашады.
Тәрбиеші:Жарайсыңдар балалар!
Балалар келесі тапсырманың қасына барып төртінші тапсырманы орындайды.Төрт саны деп қолына алып айтады.
Төртінші тапсырма: Оюларды кестелеу.Балалар оюларды инемен жіпті тесіктерден өткізе отырып оюларды кестелеп ,оюлардың аттарын,түстерін айтады.
Тәрбиеші: Балалар біздер төртінші тапсырманыда орындадық. Ендеше төртінші құлыпты ашайық
Міне балалар біз барлық тапсырманы орындап Күнекей қызды құтқардық.
Бесінші тапсырма: Балалар музыка қосылған кезде шеңбердегі сандарды айналып жүреді,музыка қосылғанда сандардың үстінде тұрып сандарға байланысты асықтарды орналастырады.
Күнкейқыз: Көп рахмет балалар мені құтқарып алдыңдар.
Тәрбиеші: Ал ендіше балалар Саққұлаққа барайық.
Балалар Саққұлаққа келеді.
Саққұлақ:Күнкейқыз аман сау оралуыңмен.
Саққұлақ : Рахмет сендерге саяхатшылар !Осы Күнкейқызды құтқару үшін қаншама тапсырмалар орындаған боларсыңдар.Қандай тапсырмаларға кезіктіңдер?
Балалар: Оюларды кестеледік,сандарды таптық,ұлттық аспаптарды,төрттүлік малдарды атадық,қамшы,шаш өрдік,құлыпты аштық т.б.
Саққұлақ: Саяхатшылар сендерге көп рахмет Күнкейқызды тауып әкеп бердіңдер.Әрдайым жолдарың болсын.Біз кетейік.Сау болыңдар балалар!

СЕРГІТУ СӘТІ
Ал балалар тұрайық
Ою өрнек салайық
Қошқар мүйіз,ботагөз,
Тұмарша мен гүл оюы қандай әдемі,
Ою өрнек әлемі.
Қылқаламды алайық
Ою өрнек салайық.
Амандасу сөзі:
Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды жеріміз,
Жарқырайды күніміз.
Төбемізде шаңырақ.
Уықтары шашылып,
Керегеніміз керіліп
Өрімдей болып өріліп,
Бәріміз жүрсек айналып
Киіз үй болып көрінер.
шағым қалдыра аласыз













