Ұлттық құндылықтар бастауы.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ұлттық құндылықтар бастауы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлттық құндылықтар бастауы. тақырыбына ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.


Бөлім атауы: Ұлттық және отбасылық құндылықтар. Фонетика.

Мектебі: «Қызылсеңгір» ЖББМ

Пәні: Қазақ тілі.

Күні: 18.09.2024 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сыныбы: 6 А,Ә

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ұлттық құндылықтар бастауы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.2.1.Ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану.

6.4.2.1.Екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) және сөйлем ішінде орынды қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтіннің стильдік ерекшелігін тану, екпіннің түрлерін ажырату;

Көптеген оқушылар: ауызекі және көркем сөйлеу стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін ажырату, екпіннің түрлерін ажырату;

Кейбір оқушылар: ауызекі және көркем сөйлеу стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру, екпіннің мағыналық түрлерін ажырату.

Бағалау критеийлері

  • ауызекі және көркем сөйлеу стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды;

  • екпіннің түрлерін ажыратады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: дәстүр, сүйінші, бәсіре, ұлттық құндылық


Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін/ келіспеймін

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Халық ауыз әдебиеті

Осыған дейін меңгерілген білім

Қиял әлемі туралы білімдерін тереңдетеді.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. Шаттық шеңберінде тұрып, жақсы сөздер мен тілектер айтады.

- Мен мақсатыма жетемін.

- Мен қиялдай аламын.

- Менің қиялым ұшқыр.

І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.

«Сырлы сандық» әдісі бойынша сыныпты топқа біріктіру және өткенге шолу .

1.Ұлттық тағамдар атаулары( қазы- қарта, құрт, май, шелпек ,наурыз көже)

2.Ұлттық киім атаулары( сәукеле, бөрік, шапан,нымша, былғары етік, тон, ішік т.б )

3.Ұлттық ойындар атаулары (алтыбақан,түйе-түйе,ханталапай, ақсүйек т.б )

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді.








Оқушылар суреттерге байланысты өз ойларын білдіріп, тақырыпты анықтайды, топтасады.

















ҚБ

6-сынып «Қазақ тілі» оқулығы


Сабақтың ортасы

















Мағынаны тану

ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтіндерді мұқият оқып, стилін ондағы сөздер арқылы анықтап, дәлелдеңіз.

2-мәтін

1-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Қазаққа тән ұлттық құндылық дегенді қалай түсінесіңдер?

2. Ұлттық құндылықтар қатарына өздерің қандай қасиеттерді

қосар едіңдер?

3. «Көздің қарашығындай сақтау» дегенді қалай түсінесіңдер?


2-тапсырма. Екі мәтінді мұқият оқыңыз. Кестеге сүйене отырып, мәтіндерді салыстырыңыз.

Мәтіндер

Стилі

Тақырыбы

Мазмұны

Тілдік

ерекшеліктері

1-мәтін





2-мәтін





Дескриптор:

- мәтінді мұқият оқып, стилін анықтайды, дәлелдейді;

- мәтіндерге салыстырмалы талдау жасайды.

ҚБ

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

3-тапсырма. Мұхтар Шахановтың өлеңіндегі 2 жолдан сөз екпінін анықтаңдар. Өлеңде екпін түспейтін сөздер мен қосымшалар бар ма?

4-тапсырма. Сызбада берілген сөздермен танысып, орыс және қазақ тіліндегі екпіндерді салыстырыңдар.

Дескриптор:

  • өлеңдегі 2 жолдан сөз екпінін анықтайды;

  • Өлеңде екпін түспейтін сөздер мен қосымшаларды анықтайды;

  • Сызбада берілген сөздермен танысып, орыс және қазақ тіліндегі екпіндерді салыстырады.

ҚБ

Бекіту. Бүгінгі тақырыпты қорытындылаңдар. Ойларыңды суретпен байланыстырыңдар.





Мәтіндерді мұқият оқып, стилін ондағы сөздер арқылы анықтап, дәлелдеңіз.





















Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңіз.




Екі мәтінді мұқият оқыңыз. Кестеге сүйене отырып, мәтіндерді салыстырыңыз.










Грамматикалық тақырыпты меңгереді.





Грамматикалық тапсырма орындайды.


Өлеңдегі 2 жолдан сөз екпінін анықтайды;

Өлеңде екпін түспейтін сөздер мен қосымшаларды анықтайды;

Сызбада берілген сөздермен танысып, орыс және қазақ тіліндегі екпіндерді салыстырады.














































ҚБ





















ҚБ





ҚБ





6-сынып «Қазақ тілі» оқулығы




(«Мәдениет» журналынан)









(Мұхтар Шаханов)

















































Сабақтың соңы


Кері байланыс

Рефлексия мына сұрақтар негізінде жүргізіледі:

- Мен осы сабаққа дейін не білдім?

- Осы сабақ маған несімен пайдалы болды?

- Қандай мәселені әлі жақсарту керек?












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.05.2025
125
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі