|
Бөлім: |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: 9.12.2024 |
Желтоқсан |
|
|
Сынып: 9 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұлттық құндылық, құрмет, ынтымақтастық, жан-жақтылық, сауаттылық |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Ұлттық caнa-ceзімі қaлыптacқaн, ұлттық құндылықтaр мeн жaлпы aдaмзaттық құндылықтaрды өзaрa ұштacтырa aлaтын ұлтжaнды тұлғaны тәрбиeлeу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Сәлемдесу және ой қозғау: Оқушылардың «ұлттық рух» дегенді түсінетіні туралы қысқаша әңгімеден бастаңыз. Ой қозғау үшін төмендегі сұрақтарды қойыңыз: 1. Ұлттық рух сіз үшін нені білдіреді? 2. Бұл ел тәуелсіздігі үшін неліктен маңызды? Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсатын және оқушылардың нені үйренетінін түсіндіру. |
Оқушылар салемдеседі. Пікір алмасады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік, құрмет құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Картон, ұзын жіп немесе ленталар, пласмас стакан, су |
|
Негізгі бөлім |
Презентация : Түсіндіру үшін PowerPoint презентациясын немесе ақ тақтаны пайдаланыңыз: 1. «Ұлттық рухтың» анықтамасы және оның тарихи контексі. 2. Негізгі ұлттық құндылықтар (мысалы, сыйластық, бірлік, мәдени мұра). 3. Бұл құндылықтардың Қазақстанның тәуелсіздігін қалай қолдағаны туралы мысалдар. Талқылау : Оқушыларды ұлттық құндылықтардың олардың күнделікті өмірінде қалай көрінетіні және оларды сақтаудың маңыздылығы туралы пікірталасқа тартыңыз. Топтық іс-әрекет: Оқушыларды шағын топтарға бөлу (әрқайсысы 4-5 оқушы). Әр топ талқыланған ұлттық құндылықтардың бірін бейнелейтін постер жасайды. Олар мыналарды қамтуы керек: 1. Құндылықтың анықтамасы. 2. Оның «ұлттық рух пен тәуелсіздікке» қатысты мысалдары. 3. Құндылықты білдіретін шығармашылық иллюстрациялар немесе белгілер. |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз постерін сыныпқа ұсынады. Олар өздері таңдаған құндылық пен оның маңыздылығын түсіндіредіү |
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен әділдік, мейірімділік құндылығын көріп отырмын т.б.
Оқушылар бірін бірі бағалайды, кері байланыс береді. |
Тақта және маркерлер, Презентация Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) |
|
Қорытынды |
Қайталау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау. Рефлексия: Оқушылардан осы ұлттық құндылықтарды өз өмірлерінде қалай ендіруге болатыны туралы ойлауды сұраңыз. Үйге тапсырма: Олар өз қоғамындағы ұлттық рухқа қалай үлес қоса алатыны туралы шағын абзац жазу. |
Оқушылар диалогқа түседі. Өз пікірлерін ортада талқылайды. |
Топтық талқылаулар мен әрекеттерге қатысу. Топтық постерлердің сапасы мен креативтілігі. Шығу билеті арқылы рефлексия. Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы 1. Кіріспе (2 минут) 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) - Талқылау: ата-аналардың кеңестері маңызды шешімдер қабылдауға қалай көмектеседі? (өмірлік тәжірибе, объективті көзқарас, қолдау және эмоционалды қолдау, салдарды талдауға көмектесу, құндылықтар туралы сөйлесу). Бейнені қарау: https://youtu.be/x_rA9jD--bM?si=QgNaxiykBf5UMdm0 Балалар мен ата-аналар арасындағы сенімді қарым-қатынас – бұл өзара түсіністік, құрмет пен қолдау сезіміне негізделген тығыз байланыс. Бала ата-анасына сенгенде, ол өзін қауіпсіз сезінеді және кез келген қиын жағдайда көмек сұрай алатынын біледі. Сонымен қатар сенімді қарым-қатынас балалардың тәуелсіздігін дамытады және өз-өзіне деген сенімділікті дамытады, бұл бастама көтеруге және қателесуден қорықпай шешім қабылдауға мүмкіндік береді. Бала өзіне сенетінін сезінуі керек. Балаға қарапайым және қауіпсіз тапсырмалар беру керек. Егер бала сәтсіздікке ұшыраса, оған бұл үшін ұрысудың қажеті жоқ. Барлық бастамаларда ата-аналар баланы қолдап, оны жиі мақтауы керек. Баланың үй шаруасына, үй жұмысына қатысуы оны жұмысқа дағдыландырады және ата-анасымен жақындастырады. Үйде бірге жұмыс істеу баланың ата-анасына деген құрметін арттырады. Ата-аналар балаға дос болуды және басқа балалармен өзін қалай ұстау керектігін үйретуі керек. Егер ата-ана балаға көмектессе, ол анасы мен әкесінің оны жақсы көретінін және әрқашан қолдайтынын біледі. Жасөспірімдер өміріндегі ата-аналардың ролі, жағдай мысалдары. 3. Топтық жұмыс: Ата-аналардың кеңестері пайдалы болған өмір мысалдарын талқылау. Балалар үшін не маңызды: ата-аналардың кеңестері немесе олардың мысалы? Ең бастысы, ата-аналардың не істейтіні, олар қалай әрекет ететіні, 192 қандай шешімдер қабылдайтыны және олардың кеңестері ғана емес. 3. Қорытынды (2 минут) |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=c-XLeTgcADaJw0Q5 https://youtu.be/QO-rBfC4lcY?si=rvVVWNFO9VyADjB2 https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=EdExSDVi9ATiO32W |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ұлттық рух – тәуелсіздік тірегі»
«Ұлттық рух – тәуелсіздік тірегі»
|
Бөлім: |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: 9.12.2024 |
Желтоқсан |
|
|
Сынып: 9 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұлттық құндылық, құрмет, ынтымақтастық, жан-жақтылық, сауаттылық |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Ұлттық caнa-ceзімі қaлыптacқaн, ұлттық құндылықтaр мeн жaлпы aдaмзaттық құндылықтaрды өзaрa ұштacтырa aлaтын ұлтжaнды тұлғaны тәрбиeлeу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Сәлемдесу және ой қозғау: Оқушылардың «ұлттық рух» дегенді түсінетіні туралы қысқаша әңгімеден бастаңыз. Ой қозғау үшін төмендегі сұрақтарды қойыңыз: 1. Ұлттық рух сіз үшін нені білдіреді? 2. Бұл ел тәуелсіздігі үшін неліктен маңызды? Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсатын және оқушылардың нені үйренетінін түсіндіру. |
Оқушылар салемдеседі. Пікір алмасады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік, құрмет құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Картон, ұзын жіп немесе ленталар, пласмас стакан, су |
|
Негізгі бөлім |
Презентация : Түсіндіру үшін PowerPoint презентациясын немесе ақ тақтаны пайдаланыңыз: 1. «Ұлттық рухтың» анықтамасы және оның тарихи контексі. 2. Негізгі ұлттық құндылықтар (мысалы, сыйластық, бірлік, мәдени мұра). 3. Бұл құндылықтардың Қазақстанның тәуелсіздігін қалай қолдағаны туралы мысалдар. Талқылау : Оқушыларды ұлттық құндылықтардың олардың күнделікті өмірінде қалай көрінетіні және оларды сақтаудың маңыздылығы туралы пікірталасқа тартыңыз. Топтық іс-әрекет: Оқушыларды шағын топтарға бөлу (әрқайсысы 4-5 оқушы). Әр топ талқыланған ұлттық құндылықтардың бірін бейнелейтін постер жасайды. Олар мыналарды қамтуы керек: 1. Құндылықтың анықтамасы. 2. Оның «ұлттық рух пен тәуелсіздікке» қатысты мысалдары. 3. Құндылықты білдіретін шығармашылық иллюстрациялар немесе белгілер. |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз постерін сыныпқа ұсынады. Олар өздері таңдаған құндылық пен оның маңыздылығын түсіндіредіү |
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен әділдік, мейірімділік құндылығын көріп отырмын т.б.
Оқушылар бірін бірі бағалайды, кері байланыс береді. |
Тақта және маркерлер, Презентация Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) |
|
Қорытынды |
Қайталау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау. Рефлексия: Оқушылардан осы ұлттық құндылықтарды өз өмірлерінде қалай ендіруге болатыны туралы ойлауды сұраңыз. Үйге тапсырма: Олар өз қоғамындағы ұлттық рухқа қалай үлес қоса алатыны туралы шағын абзац жазу. |
Оқушылар диалогқа түседі. Өз пікірлерін ортада талқылайды. |
Топтық талқылаулар мен әрекеттерге қатысу. Топтық постерлердің сапасы мен креативтілігі. Шығу билеті арқылы рефлексия. Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы 1. Кіріспе (2 минут) 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) - Талқылау: ата-аналардың кеңестері маңызды шешімдер қабылдауға қалай көмектеседі? (өмірлік тәжірибе, объективті көзқарас, қолдау және эмоционалды қолдау, салдарды талдауға көмектесу, құндылықтар туралы сөйлесу). Бейнені қарау: https://youtu.be/x_rA9jD--bM?si=QgNaxiykBf5UMdm0 Балалар мен ата-аналар арасындағы сенімді қарым-қатынас – бұл өзара түсіністік, құрмет пен қолдау сезіміне негізделген тығыз байланыс. Бала ата-анасына сенгенде, ол өзін қауіпсіз сезінеді және кез келген қиын жағдайда көмек сұрай алатынын біледі. Сонымен қатар сенімді қарым-қатынас балалардың тәуелсіздігін дамытады және өз-өзіне деген сенімділікті дамытады, бұл бастама көтеруге және қателесуден қорықпай шешім қабылдауға мүмкіндік береді. Бала өзіне сенетінін сезінуі керек. Балаға қарапайым және қауіпсіз тапсырмалар беру керек. Егер бала сәтсіздікке ұшыраса, оған бұл үшін ұрысудың қажеті жоқ. Барлық бастамаларда ата-аналар баланы қолдап, оны жиі мақтауы керек. Баланың үй шаруасына, үй жұмысына қатысуы оны жұмысқа дағдыландырады және ата-анасымен жақындастырады. Үйде бірге жұмыс істеу баланың ата-анасына деген құрметін арттырады. Ата-аналар балаға дос болуды және басқа балалармен өзін қалай ұстау керектігін үйретуі керек. Егер ата-ана балаға көмектессе, ол анасы мен әкесінің оны жақсы көретінін және әрқашан қолдайтынын біледі. Жасөспірімдер өміріндегі ата-аналардың ролі, жағдай мысалдары. 3. Топтық жұмыс: Ата-аналардың кеңестері пайдалы болған өмір мысалдарын талқылау. Балалар үшін не маңызды: ата-аналардың кеңестері немесе олардың мысалы? Ең бастысы, ата-аналардың не істейтіні, олар қалай әрекет ететіні, 192 қандай шешімдер қабылдайтыны және олардың кеңестері ғана емес. 3. Қорытынды (2 минут) |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=c-XLeTgcADaJw0Q5 https://youtu.be/QO-rBfC4lcY?si=rvVVWNFO9VyADjB2 https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=EdExSDVi9ATiO32W |
шағым қалдыра аласыз















