Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
5.1.6.4 Таңдаған
тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын,
техникаларын пайдалану мен эксперимент
жүргізу.
5.2.3.3 Шығармашылық
жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет
элементтерін пайдалану.
|
Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу.Түгендеу.Психологиялық
ахуал орнату.
«Қызығушылықты
ояту» әдісі
Ұлттық
бұйымдар мен олардың атауы мен қолданылу аясы қандай?. Ұсынылған
бұйымдардың қайсысы сіздерге таныс?Олар қалай
аталады?
Олардың
қолданылуын түсіндіріңіздер.
Олар
қандай материалдан жасалған?
Формасы, түсі мен
фактурасы қандай?
|
Суретшілердің
жұмыстарын қайталап, атап шығу керек.Жауап
беру.
|
Өзн-өзі
бағалау
|
оқулық
|
Сабақтың
ортасы
|
Ұлттық
заттарды жинақтау (ұлттық ыдыстар, музыкалық аспаптар, бас киімдер,
және т.б.) оқушыларға оймен өзіндік композицияларын құрып,
ұсынылған визуалды ақпараттан 2-3 затты таңдап, алдағы натюрмортта
2 D орналастыру.
Заттарды оймен
жазықтықта орналастыруды таңдап, оқушылар композиция құрастырады.
Композиция құрастырып болған соң оқушылар оны қағаз бетіне түсіруді
бастайды.
ТҚЕ
сақтау.
Заттар
композициясын қағаз бетінде орналастыру ержелерін ескере отырып
конструкциясын тұрғызады.
|
Сурет
салу
Жеке
бастың гигиенасына, қауіпсіздік ережелеріне, материалдар мен құрал
жабдықтарды пайдалану ережелерін сақтауды басты назарға
алады.
|
1.Ұлттық
аспаптарды заттардан натюрморт құрастыра
біледі
2.Натюрморт салудағы заңдылықтарды
ұстанады.
3.Түстерді дұрыс таңдай біледі.
4.Жұмыстың креативті орындалуы
|
Натюрморт:
http://www.picture-russia.ru/genre/6
Қазақтың ұлттық үлгісіндегі
натюрморт
http://hvastushki.ru/hvastushki/raznye/kazahskii-nacionalnyi-natyurmort.html#prettyPhot
http://veta.kz/products/1247420
http://afisha.kz/news/vystavki/the_opening_of_a_personal_exhibition_gulfairus_ismailova/
Сурет
көшірмесі
Айша Ғалымбаев
«Дастархан»
Анар Абжанова
натюрморты
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс.
Сабақ
соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
- нені
білдім, нені үйрендім
- нені
толық түсінбедім
- немен жұмысты
жалғастыру қажет
|
Оқушылар өздерінің
шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды,
техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын
түсіндіреді.
|
Өзара
бағалау
|
стикер
|