Материалдар / Ұлттық саяси баспасөздің дамуы 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлттық саяси баспасөздің дамуы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ, Айқап, Түркістан уәләяты, Дала уәләяты газеттері туралы ақпарат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2024
118
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

   

Бөлім:

XX ғасырдың басындағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық жағдайы

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

§7. Ұлттық саяси баспасөздің дамуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.1.2 – XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру

Сабақтың мақсаты

XX ғасыр басындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірінде болған процестерді бағалау

Түзету мақсаты

Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қазақ зиялыларының қызметін бағалау


Құндылықтарға баулу

Отансүйгіштік, жауапкершілік

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі






  1. Оқушылармен амандасу, түгендеу

  2. Үй тапсырмасын тексеру


Суреттерге қарап, Мемлекеттік Дума депутаттарының есімдерін анықта.


1. 2. 33, 3 4.

Дескриптор: Білім алушы

- А. Бірімжановтың есімін анықтайды;

- Б. Қаратаевтың есімін анықтайды;

-Т. Нүрекеновтың есімін анықтайды;

- М Тынышбаев есімін анықтайды;

- Ш. Қосшығұлұлының есімін анықтайды;

Жауабы: 1-Б.Қаратаев, 2- А. Бірімжанов, 3-Ш. Қосшығұлұлы,

4-М. Тынышбаев


  1. Оқушыларды жаңа тақырыппен және оқу мақсаттарымен таныстыру


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау



Мадақтау







Оқулық

Жұмыс дәптері

Интерактивті тақта



Жаңа сабақ

И:

1-Тапсырма. Сәйкестендіру

Болған оқиғаны жылдармен сәйкестендір


1

1901-1905 ж

А

Бірінші орыс революциясы болды

2

1905-1907 ж

В

Орынбор-Ташкент теміржолы салынды

3

1905 ж, 9 қаңтар

С

Қарқара петициясы жолданды

4

1905 ж, 22 шілде

Д

«Қанды жексенбі» оқиғасы

5

1907 ж

Е

Ресейде Заң шығарушы Мемлекеттік Дума жұмыс жасады

6

1906-1917 ж

Ж

Қазақтар Думаға сайлау құқығынан айырылды

Жауабы: 1-В, 2-А, 3-Д, 4-С, 5-Ж, 6-Е



2-тапсырма. «Дала уәләяты» газетіне сипаттама беріңдер:


Shape1

Shape2

Shape3



«Дала уәләяты»


Shape5 Shape4




3-тапсырма. Кесте толтырыңдар:


Сұрақтар

Айқап

Қазақ

Қашан құрылды?



Қай қалада құрылды?




Қандай қазақ зиялылары қатысты?



Қашан жұмысын аяқтады?







Оқушылар оқулықтағы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды

жүргізеді














Оқушылар тапсырмада берілген кестені толтырады.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады













«Ең үздік жауап»






Жұмыс дәптері








Презентация

















Сызба








Кесте



Қорытынды

Бүгінгі сабақ :

-Маған ұнады-

-Маған қиын болды-

-Маған қызықты болды-

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



конспект


Үй тапсырмасы

§7 тақырыпты мазмұндау.



күнделік







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!