Ұйымдастырылған іс-әрекеті:
Тақырыбы:Ұлттық құндылықтар-тәрбиенің түп қазынасы
Мақсаты:Болашақ қазақ халқының ұрпақтарына еліміздің ұлттық құндылықтарын санасына сіңіру.
Бала тәрбиесі дәстүрлерінің өзекті негіздері: тілі мен діні, тарихы мен салт-дәстүрі, рухани-мәдениетке тәрбелей отыра күнделікт іөмірде қолдануға баулу.Ұлттық рухының кемелдене түсіп, туған халқына қызмет ету бағытындағы парыздылық қасиетінің қалыптасуына бағдар беру.
Шаттық шеңбері:
Алақанды ашайық,
Күннің нұрын алайық.
Таза ауаны жұтайық,
Жүрекке жылу салайық.
Алған жылы шуақты.
Достарымызға силайық.
Сәлеметсіздер ме қонақтар!
Сәлеметсіздер ме балалар!
Балалар қазір жылдың қай мезгіл?
Балалар: көктем мезгілі
Көктем мезгілінде неше ай бар?
Балалар: үш ай бар.
Наурыз, сәуір, мамыр.
Дұрыс айтасыңдар балалар, көктем мезгілінде үш ай бар көктемде күн жылынып табиғат анамыз жандана бастайды , жылы жаққа
ұшып кеткен құстар кайтып келеді ағаштар бүршік жарады.Жаңбыр көп жауады.
(Балаларды отырғызып, бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекетімен таныстыру).
Біздің бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекетіміз ұлттық құндылықтар жайында болмақ.
-Балалар, қалай ойлайсыңдар ұлттық құндылықтар дегеніміз не?
-Бір ұлтты екінші ұлттан ерекшелеп тұратын не?
-Дұрыс айтасындар, балалар әр ұлттың өзінің ұлттық құндылықтары болады. Бір ұлтты екіншілерінен ерекшелендіріп тұратыны оның: тілі, ертегілері, мақал-мәтелдері, лиро-эпостық және батырлар жырлары, әдет- ғұрпы, салт-санасы, менталитеті, мәдениеті, өнері, тағамдары, ұлттық қолөнері, тұрмыстық бұйымдары, ұлттық ойындары, т.б. өзгелерге ұқсамайтын қасиеттері. Осылардың бәрі – ұлттық құндылықтарға жатады. Ұлттық құндылықтарды әр ұлттың ата-бабалары өздерінің өмір сүру салтына байланысты шығарып, пайдаланып, дамытып ұрпақтарына мұра етіп қалдырып отырған. Сондықтан ұлттық құндылықтар сол ұлттың меншігі болып есептеледі. Оны әр ұлттың ұрпақтары сақтап, заманына қарай дамытып отырулары керек. Егер халық өздерінің ұлттық құндылықтарын жоғалтып алса, ол халық – «ұлт» деп саналмайды. Сондықтан әр ұлт өздерінің ұлттық құндылықтарын сақтауға тырысады, әрі қорғайды.
Ғажайып сәт:
Балалар қараңыздаршы бізге бейне қоңырау шалынуда:
(Сол кезде телефон шырылдайды )
Ата мен әже немерелері Әли мен Аяны сағынып отырғанын олардың келе жатқанда жолда кедергіге тап болып келе алмай жатқанын айтып, балалардан көмек сұрайды.Ол үшін балалар тапсырма орындауы керек болады.
Балалар ата мен әжені немерелері Әли мен Ая тезірек ата-әжесіне келуіне көмектесемізбе?
Балалар:Иә!
Олай болса тапсырмаларды орындайық
1-Тапсырма:
Мақалды жалғастыр?
Шарты:Балалар сурет арқылы мақалды жалғастырып айтады.
2-тапсырма
«Кім жылдам?»дидактикалық ойыны.
Шарты:Балалар кубикті лақтыру арқылы қандай түсте асық түссе сол асықта жасырынған суреттің атын атайды.
3-тапсырма:
«Асықтарды сана және түстерін ата?»
Шарты:Асықтарды санап рет-ретімен қояды.
Сергіту сәті:
Қара жорға биі
4-тапсырма:
«Оюларды түстеріне қарай сәкестендір?»
Шарты:Оюларды түстеріне қарай сәйкестендіреді.
Балалар осымен тапсырмаларымыз аяқталды ата-әжемізден сұрап көрейік нмерелері ата*әжесіне бардыма екен.
Ата-әже:Көп рақмет сендерге балалар сендер ақылды балалар екенсіңдер бізге көмектестіңдер.Біз сендерге ауылдан құрт балқаймақ беріп жібердік.Қош сау болыңдар! балалар.
Қортынды:
Бүгінгі іс-әрекетімізде біз кімге көмектестік?
Балалар:Ата мен әжеге
Қандай тапсырмаларды орындадық?
Мақалдарды суретке қарап айтып бердік.
Асықтарды санадық және түстерін атадық.
Оюларды түстеріне қарай сәйкестендірдік.
Асықтың артында жасырынған суретті атадық.
Жарайсыңдар балалар!,тамаша олай болса бүгінгі ұйымдастырылған қортынды іс-әрекетіміз аяқталды.Қош сау болыңыздар!.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлттық тәрбие ұлт қазынасы
Ұлттық тәрбие ұлт қазынасы
Ұйымдастырылған іс-әрекеті:
Тақырыбы:Ұлттық құндылықтар-тәрбиенің түп қазынасы
Мақсаты:Болашақ қазақ халқының ұрпақтарына еліміздің ұлттық құндылықтарын санасына сіңіру.
Бала тәрбиесі дәстүрлерінің өзекті негіздері: тілі мен діні, тарихы мен салт-дәстүрі, рухани-мәдениетке тәрбелей отыра күнделікт іөмірде қолдануға баулу.Ұлттық рухының кемелдене түсіп, туған халқына қызмет ету бағытындағы парыздылық қасиетінің қалыптасуына бағдар беру.
Шаттық шеңбері:
Алақанды ашайық,
Күннің нұрын алайық.
Таза ауаны жұтайық,
Жүрекке жылу салайық.
Алған жылы шуақты.
Достарымызға силайық.
Сәлеметсіздер ме қонақтар!
Сәлеметсіздер ме балалар!
Балалар қазір жылдың қай мезгіл?
Балалар: көктем мезгілі
Көктем мезгілінде неше ай бар?
Балалар: үш ай бар.
Наурыз, сәуір, мамыр.
Дұрыс айтасыңдар балалар, көктем мезгілінде үш ай бар көктемде күн жылынып табиғат анамыз жандана бастайды , жылы жаққа
ұшып кеткен құстар кайтып келеді ағаштар бүршік жарады.Жаңбыр көп жауады.
(Балаларды отырғызып, бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекетімен таныстыру).
Біздің бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекетіміз ұлттық құндылықтар жайында болмақ.
-Балалар, қалай ойлайсыңдар ұлттық құндылықтар дегеніміз не?
-Бір ұлтты екінші ұлттан ерекшелеп тұратын не?
-Дұрыс айтасындар, балалар әр ұлттың өзінің ұлттық құндылықтары болады. Бір ұлтты екіншілерінен ерекшелендіріп тұратыны оның: тілі, ертегілері, мақал-мәтелдері, лиро-эпостық және батырлар жырлары, әдет- ғұрпы, салт-санасы, менталитеті, мәдениеті, өнері, тағамдары, ұлттық қолөнері, тұрмыстық бұйымдары, ұлттық ойындары, т.б. өзгелерге ұқсамайтын қасиеттері. Осылардың бәрі – ұлттық құндылықтарға жатады. Ұлттық құндылықтарды әр ұлттың ата-бабалары өздерінің өмір сүру салтына байланысты шығарып, пайдаланып, дамытып ұрпақтарына мұра етіп қалдырып отырған. Сондықтан ұлттық құндылықтар сол ұлттың меншігі болып есептеледі. Оны әр ұлттың ұрпақтары сақтап, заманына қарай дамытып отырулары керек. Егер халық өздерінің ұлттық құндылықтарын жоғалтып алса, ол халық – «ұлт» деп саналмайды. Сондықтан әр ұлт өздерінің ұлттық құндылықтарын сақтауға тырысады, әрі қорғайды.
Ғажайып сәт:
Балалар қараңыздаршы бізге бейне қоңырау шалынуда:
(Сол кезде телефон шырылдайды )
Ата мен әже немерелері Әли мен Аяны сағынып отырғанын олардың келе жатқанда жолда кедергіге тап болып келе алмай жатқанын айтып, балалардан көмек сұрайды.Ол үшін балалар тапсырма орындауы керек болады.
Балалар ата мен әжені немерелері Әли мен Ая тезірек ата-әжесіне келуіне көмектесемізбе?
Балалар:Иә!
Олай болса тапсырмаларды орындайық
1-Тапсырма:
Мақалды жалғастыр?
Шарты:Балалар сурет арқылы мақалды жалғастырып айтады.
2-тапсырма
«Кім жылдам?»дидактикалық ойыны.
Шарты:Балалар кубикті лақтыру арқылы қандай түсте асық түссе сол асықта жасырынған суреттің атын атайды.
3-тапсырма:
«Асықтарды сана және түстерін ата?»
Шарты:Асықтарды санап рет-ретімен қояды.
Сергіту сәті:
Қара жорға биі
4-тапсырма:
«Оюларды түстеріне қарай сәкестендір?»
Шарты:Оюларды түстеріне қарай сәйкестендіреді.
Балалар осымен тапсырмаларымыз аяқталды ата-әжемізден сұрап көрейік нмерелері ата*әжесіне бардыма екен.
Ата-әже:Көп рақмет сендерге балалар сендер ақылды балалар екенсіңдер бізге көмектестіңдер.Біз сендерге ауылдан құрт балқаймақ беріп жібердік.Қош сау болыңдар! балалар.
Қортынды:
Бүгінгі іс-әрекетімізде біз кімге көмектестік?
Балалар:Ата мен әжеге
Қандай тапсырмаларды орындадық?
Мақалдарды суретке қарап айтып бердік.
Асықтарды санадық және түстерін атадық.
Оюларды түстеріне қарай сәйкестендірдік.
Асықтың артында жасырынған суретті атадық.
Жарайсыңдар балалар!,тамаша олай болса бүгінгі ұйымдастырылған қортынды іс-әрекетіміз аяқталды.Қош сау болыңыздар!.
шағым қалдыра аласыз













