Сабақтың
басы
10мин
|
Жүргізуші1
-Қош келдіңіздер, құрметті ата
- аналар және әріптестер. Бүгінгі біздің отырысымыз ерекше болады
деген үмітпен аналар мектебі жобасы бойынша өткізілетін сабағымызды
бастаймыз.,
Жүргізуші
2:
Отбасы - Адам баласының алтын діңгегі,әрі
қасиетті алтын бесігі. Бала қанша білім алып, мектеп
табалдырығын аттағанымен, оның өмірінің көп бөлігі әке - шешесінің
қасында өтеді екен.
Жүргізуші
1:
- Ал сіздердің ата - ана, өміріңізде үш рет
мектепке баратыныңызды әрқашан естен шығармаңыз. Бірінші рет –
өзіңіз, екінші рет – балаңыз, ал үшінші рет – немереңіз барады
екен. Ендеше бүгінгі сабағымызға қатысып отырған ата - аналарға
әрдайым осы балаларыңыздың қорғаны болып, немере сүйіп мектепке
келе беріңіздер дей келе
«Ана» әнімен 6 «А» сынып оқушыларын
ортаға шақырамыз
Хор айтылады.Балалар қолдарына жүрекше ұстап
тұрады,хормен екі ән
айтады.
|
Аналар амандасады,бір-бірімен
сәлемдеседі,сандар бойынша 2 топқа бөлініп әркім өз орнына
жайғасады.
Аналарға арналған хормен
айтылған ән тыңдайды.
|
Керемет!
Жақсы!
|
Презентация
«Ана»
Садраддин
«Мама»
Мадина
Садуақасова
|
Сабақтың
ортасы
10минут
Бәйге
10минут
Психологиялық
тренинг
10минут
|
Бейнебаян
көрсетеді.
Жүргізуші
2
Қазақ халқының ұлттық тәрбиесі
– әлемде теңдесі жоқ тәрбие. Жалпы «ұлттық» деген сөздің астарында
елге-жерге, тілімізге, дінімізге деген құрмет жатыр. Ал осы ұлттық
тәрбиені бала бойына сіңіруде бастауыш сыныпта атқарылатын жұмыстың
орны ерекше
Жүргізуші
1:
Ұлттық тәрбиенің
мақсаты – ұлттық сана-сезімі
қалыптасқан, ұлттық мүдденің өркендеуіне үлес қоса алатын ұлттық
құндылықтар мен жалпы адамзаттық құндылықтарды өзара ұштастыра
алатын ұлтжанды тұлғаны тәрбиелеу.
Жүргізуші
2
Ұлттық тәрбиенің
көздері: Фольклор,халық ауыз әдебиеті,
ұлттық әдебиет, әдет-ғұрып, салт-дәстүр, ұлағатты қағидалар,
шешендік сөздер, мақал-мәтелдер, ұлы ойшылдардың еңбегінде жатыр
Ұлттық қазынаның бір түрі ретінде домбыра 6 «А» сынып оқушысы
Муталиев Ернұрды «Еркесылқым»күйін
орындайды
Жүргізуші
2
-Ал енді аналарды екі топқа
сыйлық арқылы бөлінген едік,енді әр топ өз атауларымен таныстырса
жақсы болар еді.сол топ атауы бойынша «Бәйге» сайыс-ойынымызды
бастайық!
Төрт Қонақ
түрі
Арнайы
қонақ
Құдайы
қонақ
Қыдырма
қонақ
Қылқыма
қонақ
Қазақша апта күндер
атаулары
1.Бүгін
2.Ертең
3.Бүрсікүні
4.Арғы
күні
5.Ауыр
күн
6.Соңғы
күн
7.Азына
Жеті
ата
Ата,Әке,Бала,Немере,Шөбере,Шөпшек,Немене
ІІ. Сыңарын
тап
1. Әдепті бала ата-анасын мақтатар……….
(әдепсіз бала ата-анасын
қақсатар) 2.
Әке тұрып ұл сөйлегеннен без……….(шеше тұрып қыз сөйлегеннен без
) 3.
Қарағайға қарап тал өсер…………… (қатарына қарап бала өсер)
4. Ұяда не көрсең…………(ұшқанда соны ілерсің)
Жүргізуші
1
Ал енді сөз кезегін
Мектебіміздің психологына берейік!
Психологиялық тренинг «Ата-ана
махабаты»
Балаңыздың психологиялық
денсаулығына әсер ететін маңызды
факторлар.
«Балама қандай жылулық
беремін?»ойыны
Жүргізуші
2
-Ал енді осы туралы өз ойларымен таныстырғысы
келетін аналар болса
тыңдайықшы!
Ана:Әрбір отбасының
қалыптасқан әдет-ғұрпы, ата дәстүрі болады. Сонымен бріге жалпы
қазақ отбасына ортақ дәстүрлер де бар. Оларды атап өтсек мыналар:
жасы кішілер үлкендердің атын атамай, ата-әже, әпке ,аға, әке деп
сыйлап қарым-қатынас жасауы, сондай-ақ жасы кішілер үлкендердің,
әсіресе қариялардың алдын кесіп өтпеуі, отбасы мүшелерің бірін-бірі
ренжітпеуі, әрқайсысының шама шарқынша іс
атқаруы
Жүргізуші
1
Екінші топтан тақырыпқа
байланысты сөз сөйлейтін аналарымыз
болса,тыңдайық!
Ана: «Ұлдың ұяты-әкеге, қыздың
ұяты-шешеге» деп қараған халқымызда ұл баланы тәрбиелеуді аталар
мен әкелер өз қолына алса, ал қыз баланы тәрбиелеу әжелер мен
аналардың міндеті болып
саналған
|
Аналар бейнебаян
көреді.
Слайд,презентация
арқылы
Түсіндірмені
тыңдайды.
Әр топтан бір анадан шығады ол
бәйгеге қосқан қолына жылқы суретін
алады.
Қай топтың жауабы дұрыс болады
сол топтың жүйрігінің суретін ұстаған топ мүшесі бір қадам жылжып
отырады,ең көп және тез жауап берген аналар тобы
жеңеді.
Әр топтан 1 анадан ұлттық
тәрбие туралы сөз сөйлейді,өз ойларын
білдіреді.
|
Топтық
бағалау
Керемет!
Әр жауапқа топтық бағалау
жүреді.
Топтық
бағалау
|
«Ұлттық тәрбие-тал бесіктен
деген 3минуттық бейнебаян көреді
Интербелсенді тақта/
компьютер
Муталиев Ернұрды
домбырамен
«Еркесылқым»
күйін
орындайды
Power point презентация ойын
сұрақтары жасырынылады
|
Сабақтың
соңы
5минут
|
Кері
байланыс
Бағалау Ал енді кері байланыс
берейік!
Болашақта қандай тақырыпта
қозғалғанын қалайсыз?
Жүргізуші1:
Халқымыздың аяулы ұлы, зиялы
азаматы Б.Момышұлы кезінде «Жаудан да, даудан да қорықпаған қазақ
едім. Енді қорқынышым көбейіп жүр. Балаларын бесікке бөлемеген,
бесігі жоқ елден қорқам. Немересіне ертегі айтып беретін әжелердің
азаюынан қорқам. Дәмді, дәстүрді сыйламайтын балалар өсіп келеді.
Оның қолына қылыш берсе, кімді де болса шауып тастауға даяр. Қолына
кітап алмайды. Үйреніп жатқан бала жоқ, үйретіп жатқан әке- шеше
жоқ.»- деп мұнайған екен
Жүргізуші2
Бауыржан атамыз бүгінде біздің
арамызда жоқ. Осы атамыз көтерген мәселе бүгінде бәрімізді
алаңдатуы тиіс. Бұл ата-анаға да, ұстаздарға да, балаларға да ой
салады деп ойлаймын. «Жұмыла көтерген жүк жеңіл» демекші,
балаларымызды бірлесе тәрбиелейік дей келе бүгінгі ата-ана
сағатымызды аяқтаймыз.
|
Аналар келесі қандай тақырыпта
сөз қозғалғандығы туралы өз ойларын саусақ суретіне жазып
береді,кейін суретке өз эмоцияларды суретін салып кері байланыс
береді.
|
«Саусақ»
Әдісі
«эмоциянды
білдір»
|
Саусақ
суреті
Адам
бет-бейнесінің
суреті.
|