Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақ басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныптың дайындығын тексеру. Бейне материал Мұғалім сабақтың тақырыбын түсіндіріп, теңгенің тәуелсіз Қазақстанның маңызды символдарының бірі екенін айтып өтеді. "Тәуелсіздік", "ұлттық валюта" ұғымдары жайлы қысқаша мәлімет беру.
Қазақстан тәуелсіздік алғаннан кейін 1993 жылы 15 қарашада өз валютасын айналымға енгізді. Бұл күн Қазақстанда "Ұлттық валюта күні" ретінде аталып өтеді. Ұлттық валютаны енгізу Қазақстанның қаржы және экономика жүйесінде жаңа кезеңнің басталғанын білдіреді. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Теңге бойынша пікір алысып,ойларын айтады
|
Бейне материал https://www.youtube.com/watch?v=6CqCDrp6gnY
|
|
Ортасы |
1993 жылғы 12 қарашадағы жарлығымен 15 қараша күні таңертеңгі сағат 8:00-ден бастап енгізіліп , елдің қолына тиіп, ел мәре –сәре болысты. Өйткені төл теңгеміз тәуелсіздігіміздің басты белгісі еді. Теңгенің 16-ға жуық құпия қорғанысы, белгісі бар. Ұлттық валютамыздың дизайнын жасаушы авторлық топтың жетекшісі Тимур Сүлейменов болды. Төл теңгеміз тек өз еліміздің экономикасын ғана емес , көрші жатқан елдің экономикасына да үлесін қосты. Одан түскен пайда елге оралып экономикамыздың дамуына, халықтың тұрмысын жақсартуға жұмсалуда. Теңге – біздің дербес ел болғанымыздың белгісі. Басқаның валютасына тәуелді болу – барлық байлығыңды біреудің билігіне беру. Ұлттық валюта – еліміздің даму көзі, әлемдік деңгейге теңелудің алғашқы факторларының бірі. Ол барлық уақытта тәуелсіздігімізді қамтамасыз етеді. Топтық жұмыс: Сыныпты 3-4 топқа бөліп, әр топқа келесі тапсырмаларды беру: 1. Қазақстан теңгесінің ерекшеліктерін сипаттау. 2. Теңгенің ел экономикасындағы рөлі. 3. Басқа елдердің валюталарымен салыстыру (мысалы, рубль, доллар, еуро). Әр топ өз жұмысын сынып алдында қорғайды.
"Әр елде өз валютасы" Қырғызстанда-/сом/ Ресейде -/рубль/ Германияда — /марка/ Америкада — / доллар/ Ұлыбританияда-/фунт/ Украинада — /гривна/ Қытайда — / юань/ Тәжікстанда — /манат/ Өзбекстанда — /сум/ Түркияда -/ лира / Латвияда - / лат / Кореяда — / йена / |
Теңге туралы пікір алысып,ойларын айтады
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар әр елдің валютасын талқылайды |
|
|
Соңы 2мин
|
«Тиыннан теңге құралады»,- демекші, ақшаны үнемді пайдаланып, ақшаның қызығына түсіп кетпей жан - жағымыздағы адамдарды ойлайық. «Ақша – уақыт тынысы», бірақ ақшаға достықты,туыстықты сатпа, ақшаны көріп жолдан тайып кетіп жүрме, 100 сомың болғанша, 100 досың болсын... Қазіргі кезеңде Мемлекетіміз көтеріліп келеді, болашақта білімді, саналы азамат болып өсуімізге барлық жағдай жасалуда. Осы мүмкіндікті дұрыс пайдаланып еліміздің ертеңі жарқын болуына сіздер де ертең еңбек етесіздер, соған лайықты ұлан болып өсіңіздер. Мың жаса, тәуелсіз Қазақ елі! - дей келе «Ұлттық теңге-тәуелсіздігіміздің нышаны» атты тәрбие сағатымызды аяқтаймыз. |
|
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы Кәмелетке толмаған бала заңды жауапкершілікке тартылуы мүмкін бе? |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ұлттық теңге - Тәуелсіздігіміздің нышаны" сынып сағаты
"Ұлттық теңге - Тәуелсіздігіміздің нышаны" сынып сағаты
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақ басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныптың дайындығын тексеру. Бейне материал Мұғалім сабақтың тақырыбын түсіндіріп, теңгенің тәуелсіз Қазақстанның маңызды символдарының бірі екенін айтып өтеді. "Тәуелсіздік", "ұлттық валюта" ұғымдары жайлы қысқаша мәлімет беру.
Қазақстан тәуелсіздік алғаннан кейін 1993 жылы 15 қарашада өз валютасын айналымға енгізді. Бұл күн Қазақстанда "Ұлттық валюта күні" ретінде аталып өтеді. Ұлттық валютаны енгізу Қазақстанның қаржы және экономика жүйесінде жаңа кезеңнің басталғанын білдіреді. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Теңге бойынша пікір алысып,ойларын айтады
|
Бейне материал https://www.youtube.com/watch?v=6CqCDrp6gnY
|
|
Ортасы |
1993 жылғы 12 қарашадағы жарлығымен 15 қараша күні таңертеңгі сағат 8:00-ден бастап енгізіліп , елдің қолына тиіп, ел мәре –сәре болысты. Өйткені төл теңгеміз тәуелсіздігіміздің басты белгісі еді. Теңгенің 16-ға жуық құпия қорғанысы, белгісі бар. Ұлттық валютамыздың дизайнын жасаушы авторлық топтың жетекшісі Тимур Сүлейменов болды. Төл теңгеміз тек өз еліміздің экономикасын ғана емес , көрші жатқан елдің экономикасына да үлесін қосты. Одан түскен пайда елге оралып экономикамыздың дамуына, халықтың тұрмысын жақсартуға жұмсалуда. Теңге – біздің дербес ел болғанымыздың белгісі. Басқаның валютасына тәуелді болу – барлық байлығыңды біреудің билігіне беру. Ұлттық валюта – еліміздің даму көзі, әлемдік деңгейге теңелудің алғашқы факторларының бірі. Ол барлық уақытта тәуелсіздігімізді қамтамасыз етеді. Топтық жұмыс: Сыныпты 3-4 топқа бөліп, әр топқа келесі тапсырмаларды беру: 1. Қазақстан теңгесінің ерекшеліктерін сипаттау. 2. Теңгенің ел экономикасындағы рөлі. 3. Басқа елдердің валюталарымен салыстыру (мысалы, рубль, доллар, еуро). Әр топ өз жұмысын сынып алдында қорғайды.
"Әр елде өз валютасы" Қырғызстанда-/сом/ Ресейде -/рубль/ Германияда — /марка/ Америкада — / доллар/ Ұлыбританияда-/фунт/ Украинада — /гривна/ Қытайда — / юань/ Тәжікстанда — /манат/ Өзбекстанда — /сум/ Түркияда -/ лира / Латвияда - / лат / Кореяда — / йена / |
Теңге туралы пікір алысып,ойларын айтады
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар әр елдің валютасын талқылайды |
|
|
Соңы 2мин
|
«Тиыннан теңге құралады»,- демекші, ақшаны үнемді пайдаланып, ақшаның қызығына түсіп кетпей жан - жағымыздағы адамдарды ойлайық. «Ақша – уақыт тынысы», бірақ ақшаға достықты,туыстықты сатпа, ақшаны көріп жолдан тайып кетіп жүрме, 100 сомың болғанша, 100 досың болсын... Қазіргі кезеңде Мемлекетіміз көтеріліп келеді, болашақта білімді, саналы азамат болып өсуімізге барлық жағдай жасалуда. Осы мүмкіндікті дұрыс пайдаланып еліміздің ертеңі жарқын болуына сіздер де ертең еңбек етесіздер, соған лайықты ұлан болып өсіңіздер. Мың жаса, тәуелсіз Қазақ елі! - дей келе «Ұлттық теңге-тәуелсіздігіміздің нышаны» атты тәрбие сағатымызды аяқтаймыз. |
|
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы Кәмелетке толмаған бала заңды жауапкершілікке тартылуы мүмкін бе? |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
|
шағым қалдыра аласыз













