Материалдар / “Ұлттық теңге-Тәуелсіздігіміздің нышаны” 10-сынып.Тәрбие сағаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

“Ұлттық теңге-Тәуелсіздігіміздің нышаны” 10-сынып.Тәрбие сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
“Ұлттық теңге-Тәуелсіздігіміздің нышаны” 10-сынып.Тәрбие сағаты 2024жыл
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2024
65
0 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады








15 қараша – ұлттық валюта күні «Ұлттық валюта – тәуелсіздігіміздің нышаны»

Қауіпсіздік сабағы:№ 10 САБАҚ. «СІЗГЕ ҚАТЫСТЫ ЖАҒЫМСЫЗ СӨЗДЕРГЕ ЖАУАП БЕРУДІҢ ТИІМДІ СТРАТЕГИЯЛАРЫ»





Сынып жетекшісі: Нурлыбаева А.

Сынып: 10



















2024-2025 оқу жылы


Тақырыбы:

15 қараша – Ұлттық валюта күні «Ұлттық валюта – тәуелсіздігіміздің нышаны»

Қауіпсіздік сабағы:№ 10 САБАҚ. «СІЗГЕ ҚАТЫСТЫ ЖАҒЫМСЫЗ СӨЗДЕРГЕ ЖАУАП БЕРУДІҢ ТИІМДІ СТРАТЕГИЯЛАРЫ»

Құндылық:

Тәуелсіздік және отаншылдық. Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік.

Мақсаты:

Өзінің халқына деген сүйіспеншілігін білдіру және ұлттық мәдениетті құрметтеу

Мемлекеттің дамуындағы ел бірлігінің маңызын бағалау және мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті сезіну; Ұлттық және мәдени бірегейлікті сезіну; Халық пен мемлекеттің тарихи жетістіктеріне мақтаныш сезімін ояту және мәдени мұрасын, дәстүрлерін әрі қарай ілгерілету; Мемлекеттің, қоғамның дамуы үшін еңбекті, өзінің және басқалардың еңбегінің нәтижелерін бағалай білу; Жеке өмірлік жоспарларды, қажеттіліктерді ескере отырып, білім мен кәсіби қызметті саналы түрде таңдауға

дайын болу.

Қауіпсіздік сабағы: оқушылардың өзіне деген сенімділігін арттырып, эмоциясын

бақылай білуге үйрету.

Негізгі міндеттері:

1. Оқушылардың өзіне деген сенімділігін артыру.

2. Кез келген жағдайды сабырлы, мәдениетті түрде шешуге үйрету.

Күтілетін нәтиже:

Өзінің халқына деген сүйіспеншілігін білдіріп, ұлттық мәдениетті құрметтейді;

Мемлекеттің дамуындағы ел бірлігінің маңызын бағалап, мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті сезінеді; Ұлттық және мәдени бірегейлікті сезінеді; Халық пен мемлекеттің тарихи жетістіктеріне мақтаныш сезімін оянып,мәдени мұрасын, дәстүрлерін әрі қарай ілгерілетеді; Мемлекеттің, қоғамның дамуы үшін еңбекті, өзінің және басқалардың еңбегінің нәтижелерін бағалай біледі; Жеке өмірлік жоспарларды, қажеттіліктерді ескере отырып, білім мен кәсіби қызметті саналы түрде таңдауға

дайын болады.

Қауіпсіздік сабағы бойынша: оқушылар өзіне деген сенімділігін арттырып, эмоциясын бақылай білуге үйренеді.

Уақыты

Бөлімі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Гимн орындалады.
https://www.youtube.com/watch?v=TwhxoGcngFM&t=88s тақырыпқа байланысты бейнематериал көрсету.

Талқылау сұрақтары:

Сіздің ойыңызша, теңгенің ұлттық экономика үшін маңызы қандай?

Басқа елдердің валюталарынан қандай қызықты ерекшеліктер байқадыңыз?

Егер сіз теңгенің жаңа үлгісін жасасаңыз, оның дизайнына қандай ұлттық символдарды қосар едіңіз?

Мұғалімді мұқият тыңдайды.





Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын ортаға салады.

Презентация

Жазба дәптері


Сабақтың ортасы

20 мин

Теңге тарихы:

  • Теңгенің алғаш рет 1993 жылы 15 қарашада айналымға енген.

  • Ұлттық валютаны енгізудің негізгі себебі – Қазақстанның егемендігін нығайту, дербес экономика құру .

  • Теңгенің алғашқы үлгілерінде ұлттық символика мен тарихи тұлғалардың бейнелері көрініс тапқанЫ.

Теңгенің дизайны:

  • Қазіргі теңгенің дизайнындағы өзгерістер мен жаңартуларды түсіндіру.

  • Теңгеде қазақтың мәдени мұрасы, тарихы бейнеленген. Мысалы, Шоқан Уәлиханов, Әбілқайыр хан сияқты ұлы тұлғалар, ұлттық ою-өрнектер, сәулет өнері үлгілері бар.

Ойын - "Теңгені тану":

  • Оқушыларға бірнеше купюра мен тиындардың суреттерін көрсету, олардың ерекшеліктерін айтып, сұрақтар қою.

  • Тиындар мен купюраларды номиналы бойынша анықтау, ерекшеліктерін талдау.

Талқылау:

  • Оқушылардан ұлттық валютаның маңызы туралы сұрау.

  • Теңге күнінің мәнін талқылау: ұлттық құндылықтарды, елдің экономикасы мен егемендігін нығайтудағы рөлін түсіндіру.


-мұғалімді мұқият тыңдайды



















-талқылауға белсене қатысады.








Презентация

Жазба дәптері





















Үлестірмелі материалдар


10 мин

Қауіпсіздік сабағы:

Сабақтың барысы

1. Кіріспе

Есте ұстаңыз, кез келген адамды басқару үшін алдымен оның эмоциясын басқаруды үйрен дейді психологтер. Олай болса сізді басқалар басқарып жүр. Сіздегі көңіл күйді неге өзгелер басқаруы керек? Ол сізге тиесілі ғой. Ендеше, өзіңізді өзіңіз

басқарғыңыз келсе, эмоцияларыңызды бағындырып үйреніңіз. «Ит үреді, керуен

көшеді», өмірде өзгенің жағымсыз сөзі мен ұнамсыз жайттар ешқашан таусылмайды,

тек олардың кейбіріне көңіл аудармай өтіп кеткен жөн, елемей естімеуге тырысқан дұрыс-ақ, сонымен қатар барлық жайтты сабырмен және заң аясында шешуге болады.

2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

«Жақсы сөз – жарым ырыс», «Ойнап сөйлесең де, ойлап сөйле», «Сөз сүйектен өтеді» деген өнегелі нақылдарын қалдырған ата-бабамыз сөздің құдіретін жете сезінген дана болған. Сөз арқылы адамның көңілін көтеруге де, мұңайтуға да,

күлдіруге де, жылатуға да болады. Сондықтан да, жақсы байқап сөйлер, жаман шайқап сөйлер деген сөз бекерге айтылмаса керекті. Жақсы сөз жанды жадыратады. Позитивті мағынада айтылған әр сөз жағымды әсер қалдырады. Жалпы алғанда, айтылған сөздердің позитивті және негативті әсерлері бар екені бағзы заманнан бері белгілі. Медицина ғылымы жақсы дамымаған заманда халық дауаны дұғалар мен жақсы тілек сөздерден тапқан. Ал әдепсіз және

балағат сөздерді айтудың өзін қарғыс деп есептеген. Тіпті, сол заманда адамдардың

ойында балағат сөздерді айтудың дұрыс еместігі туралы болжамдар болса, бүгінде ол сөздердің зияндығы ғылыми түрде дәлелденіп отыр. Сол себепті, не ойлап жүргеніңізге, қандай кітаптар оқып, қандай ақпараттар қабылдап жатқаныңызға, айналаңызға қандай сөздер айтып, қандай сөздер естіп жүргеніңізге аса мән беріңіз.

Өміріңізді жақсарту да, құлдырату да өз қолыңызда! Дөрекілікке тиімді жауап берудің стратегияларымен бөлісу.

3. Қорытынды.


-мұғалімді мұқият тыңдайды.

















-Пікірталасқа белсене қатысады.


Презентация

Жазба дәптерлері


Түрлі түсті қарындаш, А4 қағаз

Пайдалы сілтеме:

https://youtu.be/sJgmacWuhW0

Сабақтың соңы

5мин



«ҚҚҚ» әдісі бойынша кері байланыс


Тиімді кері байланыс береді

Стикер, жапсырма қағаз






























Қосымша

Жағымсыз сөздерге қалай жауап беруге болады?

Құқық бұзушыға өзінің қадір-қасиетін жоғалтпай және басқалардың құрметін

жоғалтпай қалай дұрыс жауап беруге болады?

Қақтығысты бастаушының сәтсіз сценарийі

Қақтығысты бастаушы сізге ауызша (психологиялық) шабуыл жасай

бастағанда, оның ойында қандай да бір сценарий болады. Әсіресе, егер сіз өте жақсы

таныс болсаңыз. Ол сіздің оның шабуылдарына қалай қарайтыныңызды болжайды

және қазірдің өзінде бірқатар қарсы дәлелдер жинады.

Оған бармаңыз, сабыр сақтаңыз. Ол үшін күтпеген жолмен әрекет етіңіз,

алдыңғы қақтығыс жағдайларында жасағандай емес.

Егер сіз оған жанашырлық білдірсеңіз, бұл ол үшін мүлдем күтпеген қадам

болады: иә, мен сондай сенімсіз серіктес екенімді түсінемін, сенің жолың болмады.

Әрине, әңгімелесуші абдырап, шабуылды тоқтатады.

Үнсіз ойын

Келесі техниканы орындау өте оңай, бірақ күтпеген жерден тиімді болуы

мүмкін. Рас, бұл үшін сіз ерік-жігерді де, актерлік шеберлікті де жаттықтыруыңыз

керек. Бұл әдіс әсіресе қоғамдық орындарда жақсы жұмыс істейді.

Сондықтан, егер сіз ауызша шабуылға ұшырасаңыз, онда барлық қорлауға

жауап ретінде жай ғана үнсіз болуға тырысыңыз. Әңгімелесуші көп ұзамай өзінің

жалынын жоғалтады және тынышталады. Дегенмен, сізге әртүрлі жолмен үндемеуге

болады. Бұл жағдайда сіз бұл жерде болмағандай тыныш, қабылдауға болады. Бұл

жағдайда сарқыраманың жанындағы таулардың баурайын елестетіп, медитация

жасап, жағдайдан бас тартқан жөн. Айтпақшы, бұл әдіс жақсы, өйткені

айналаңыздағылар сіздің екеуіңіздің кім ересек адам сияқты әрекет ете алатынын

және кімге емделетін уақыт келгенін бірден түсінеді.

Көзбен байланыс орнату

Көзбен байланыс жасау – бұл әртүрлі жағдайларда ең күшті психологиялық

әдіс: іскерлік келіссөздер, көпшілік алдында сөйлеу, кездейсоқ әңгіме және тіпті

сүйіспеншілік таныту. Өзіңіздің пайдаңызға қарай қолдануға тырысыңыз. Әдіс үнсіз

ойнау техникасымен тамаша үйлеседі.

Сіздің келесі жолы өзіне дөрекілік танытуға мүмкіндік бергенде (бұл тіркеу

бөліміндегі медбике, кассадағы сатушы, жұмыстағы бастық болсын), жай ғана оның

көзіне үнсіз көз тастаңыз. Бұл оның ұялуына ұялуына әкелуі мүмкін. Әрине, ол сіздің

көзқарасыңызға төтеп бере алмайды және көзін тез тартып алады немесе мүлдем

кетеді. Маған сеніңіз: адамның ұялған басына емес, көзіне қарап, негізсіз

шағымдарды айту әлдеқайда қиын.

Диалогтен бас тарту

Егер бұл сіздің жеке мүдделеріңізге қатысты болса, ең ақылға қонымды тактика

бұл мәселені талқылауды біраз уақытқа кейінге қалдыру. Әйтпесе, қарсыластың

шабуылдарының әсерінен өзіңізді тастап кету қаупі бар, сіз артық нәрсені айтасыз.

Сайып келгенде, бұл сізге жақсылық әкелмейді. Сондықтан пікірталастан үзіліс

жасап, ашуды басыңыз.

Жағымпаздық

Іске өзіндік көзқарас мың қауіп пен қорлаудан гөрі тиімді болуы мүмкін.

Дөрекілік пен дөрекілікке тап болғанда, ескі ережені есте сақтаңыз: шыбын ащыға

емес, балға ұшады. Тәкаппарлықты басу қаншалықты қиын болса да, көрегендік пен

икемділік танытыңыз. Егер сіз әңгімелесушінің жағымпаздыққа бой алдырғанын

білсеңіз (бұл сөзсіз: дөрекі адамдардың көпшілігі өзіне деген сенімсіз келеді,

мақтаған жанына майдай жағады), оны қолданыңыз. Сонымен қатар оған әрі қарай

өзін мақтаған адамға шабуыл жасауды жалғастыру қиынға соғады.

Бос қауіптер жоқ ультиматум

Егер сіз шыдамдылық шегі іс жүзінде таусылғанын түсінсеңіз, қатаң және

нақты ультиматум қою керек. Мұны мүмкіндігінше тыныш және салқын түрде жасау

керек. Егер сіздің бастығыңыз сізге тағы бір рет дөрекілік танытса, байыппен

айтыңыз: «Алды-арты осы болсын, менімен осылай сөйлесуге соңғы рет шыдаймын.

Келесі жолы мені жұмыстан босату туралы өтініш беремін».

Бірақ мұндай ультиматумдарды қою арқылы қауіп-қатерге дайын болыңыз. Бос

сөз және жалған қорқыту кері әсер етеді. Кейін бұл сөзде тұру керек болады.

«Айкидо» техникасы

Бұл әдіс «сәтсіз сценарий» техникасымен үндеседі, бірақ жағдайды абсурд

дәрежесіне дейін көтеруге болатындығымен ерекшеленеді. Ондағысы сіз

қаншалықты әділетсіз немесе тіпті күлкілі болса да, қарсыластың әрбір ескертуі мен

айыптауына келісуіңіз керек.

Әзілмен шабуыл

Қарсылас ашумен ызалы сөзін бастағалы жатқанда, ол кеудесіне көбірек ауа

жинайтыны сөзсіз. Тосын қадам – оны осы сәтте күлдіру. Рас, бұл әдіс әзілкештік мен

үлкен тапқырлықты талап етеді және оны әзіл түсінетін адамдарға қолданған жөн.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!