|
Бөлім 1А Визуалды өнер |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Карашова Г |
||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтақырыбы |
Ұлттық үлгідегі сәндік натюрморт |
||||||
|
Осысабақта қолжеткізілетін оқумақсаттары |
5.1.5.2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау. 5.1.6.4 Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану мен эксперимент жүргізу. |
||||||
|
Сабақмақсаттары |
|
||||||
|
Жетістіккритерийлері |
|
||||||
|
Тілдікмақсаттар
|
Оқушыларорындайалады… білімдерінжәнетүсініктерінқолдауүшіноларжұппенжұмысістейалады. Диалогтарменжазбажұмыстарыүшінқажеттісөздер:
Пәнгетән лексика жәнетерминалогия: Өнердіңқайтаөркендеуі, заманауиөнер, мүсін, пейзаж, натюрморт, дақ, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық. |
||||||
|
Құндылықтардыдарыту
|
Оқушы бір-бірімен ынтымақтастықпен ашық пікір бөлісіп, шығармашылық көзқараспен еңбектенеді. Сабақ барысындаеңбектенуқұндылығынбойынасіңіреді. |
||||||
|
Пәнаралықбайланыстар |
Тарих: ОқушыларҚазақстандықжәнеәлемдіксуретшілердің (натюрморт) туындыларынзерттеп, қарастырады. |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет желісін пайдалана отырып әлемдік суретшілердің жұмыстарын талқылау мысалы, Снайдерс, Ф.Хальс, А.Ғалымбаева. |
||||||
|
Бастапқы білім |
АлдыңғысабақтаҚазақстан суретшілерінің шығармашылығы. Бейнелеу өнері түрлері мен жанрларымен танысты. |
||||||
|
Сабақбарысы |
|||||||
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Амандасу. Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Натюрморт өнері, Ұлттық үлгідегі сәндік натюрморт. Оқушыларға мақсатпен критерий парағын таратып беру. Презентация Қазақстандық және әлемдік суретшілердің (натюрморт) туындыларын оқушылар назарына ұсыну. Сұрақ:
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Сәндік натюрморт http://artisthall.ru/zanyatiya-zhivopisyu/dekorativnyj-natyurmort/ Көркемдік галерея ARTUMAR. Натюрморт бөлімі Натюрморт салу үлгілері |
|||||
|
Сабақтыңортасы(25 минут) |
Практикалықжұмыс: жекежұмыс Бірнеше ұлттық заттарды жинақтау (ұлттық ыдыстар, музыкалық аспаптар, бас киімдер, және т.б.) оқушылар оймен өзіндік композицияларын құрастырады. Оқушылар таңдаған бірнеше заттарды құрастырып форматқа композициясын орындайды. Оқушылар орындалу техникасын таңдайды (гуашь, акварель, түрлі түсті қарындаштар) |
Натюрморт: http://www.picture-russia.ru/genre/6 http://veta.kz/products/1247420 http://afisha.kz/news/vystavki/the_opening_of_a_personal_exhibition_gulfairus_ismailova/ Сурет көшірмесі Айша Ғалымбаев |
|||||
|
Сабақтыңсоңы (10 минут)
(5 минут) |
Жұмыстарынтаныстыруүшін 3-4 минут беріледі. Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді. Сабақтың соңында рефлексия орындайды: -нені білемін, нені үйрендім -не түсініксіз болды -немен міндетті түрде жұмыс жасау керек |
|
|||||
|
Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
|||||
|
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін. Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады |
Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз |
Денсаулықсақтаутехнологиялары. Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері. ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары |
|||||
|
Сабақбойыншарефлексия
Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға
Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқу туралы даойланыңыз)? 1:
2:
Сабақтыжақсартуғанеықпалетеалады (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)? 1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарданегекөңілбөлуқажет?
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлттық үлгідегі сәндік натюрморт
Ұлттық үлгідегі сәндік натюрморт
|
Бөлім 1А Визуалды өнер |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Карашова Г |
||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтақырыбы |
Ұлттық үлгідегі сәндік натюрморт |
||||||
|
Осысабақта қолжеткізілетін оқумақсаттары |
5.1.5.2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау. 5.1.6.4 Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану мен эксперимент жүргізу. |
||||||
|
Сабақмақсаттары |
|
||||||
|
Жетістіккритерийлері |
|
||||||
|
Тілдікмақсаттар
|
Оқушыларорындайалады… білімдерінжәнетүсініктерінқолдауүшіноларжұппенжұмысістейалады. Диалогтарменжазбажұмыстарыүшінқажеттісөздер:
Пәнгетән лексика жәнетерминалогия: Өнердіңқайтаөркендеуі, заманауиөнер, мүсін, пейзаж, натюрморт, дақ, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық. |
||||||
|
Құндылықтардыдарыту
|
Оқушы бір-бірімен ынтымақтастықпен ашық пікір бөлісіп, шығармашылық көзқараспен еңбектенеді. Сабақ барысындаеңбектенуқұндылығынбойынасіңіреді. |
||||||
|
Пәнаралықбайланыстар |
Тарих: ОқушыларҚазақстандықжәнеәлемдіксуретшілердің (натюрморт) туындыларынзерттеп, қарастырады. |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет желісін пайдалана отырып әлемдік суретшілердің жұмыстарын талқылау мысалы, Снайдерс, Ф.Хальс, А.Ғалымбаева. |
||||||
|
Бастапқы білім |
АлдыңғысабақтаҚазақстан суретшілерінің шығармашылығы. Бейнелеу өнері түрлері мен жанрларымен танысты. |
||||||
|
Сабақбарысы |
|||||||
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Амандасу. Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Натюрморт өнері, Ұлттық үлгідегі сәндік натюрморт. Оқушыларға мақсатпен критерий парағын таратып беру. Презентация Қазақстандық және әлемдік суретшілердің (натюрморт) туындыларын оқушылар назарына ұсыну. Сұрақ:
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Сәндік натюрморт http://artisthall.ru/zanyatiya-zhivopisyu/dekorativnyj-natyurmort/ Көркемдік галерея ARTUMAR. Натюрморт бөлімі Натюрморт салу үлгілері |
|||||
|
Сабақтыңортасы(25 минут) |
Практикалықжұмыс: жекежұмыс Бірнеше ұлттық заттарды жинақтау (ұлттық ыдыстар, музыкалық аспаптар, бас киімдер, және т.б.) оқушылар оймен өзіндік композицияларын құрастырады. Оқушылар таңдаған бірнеше заттарды құрастырып форматқа композициясын орындайды. Оқушылар орындалу техникасын таңдайды (гуашь, акварель, түрлі түсті қарындаштар) |
Натюрморт: http://www.picture-russia.ru/genre/6 http://veta.kz/products/1247420 http://afisha.kz/news/vystavki/the_opening_of_a_personal_exhibition_gulfairus_ismailova/ Сурет көшірмесі Айша Ғалымбаев |
|||||
|
Сабақтыңсоңы (10 минут)
(5 минут) |
Жұмыстарынтаныстыруүшін 3-4 минут беріледі. Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді. Сабақтың соңында рефлексия орындайды: -нені білемін, нені үйрендім -не түсініксіз болды -немен міндетті түрде жұмыс жасау керек |
|
|||||
|
Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
|||||
|
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін. Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады |
Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз |
Денсаулықсақтаутехнологиялары. Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері. ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары |
|||||
|
Сабақбойыншарефлексия
Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға
Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқу туралы даойланыңыз)? 1:
2:
Сабақтыжақсартуғанеықпалетеалады (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)? 1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарданегекөңілбөлуқажет?
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз













