Жаңа білім: Мағынаны
ажырату
Ой
қозғау Білу және түсіну.
Сөз
таптары елінде ұлан асыр той боп жатыр.
Қандай той болып жатқанын жаттығу орындау арқылы
білеміз
Оқылым.
1-жаттығу
-
Мәтінді түсініп оқы.
-
Мирас, ертең біздің үйге көп қонақтар келеді. Шілдехана
жасаймыз.
-
Шілдехана деген не?
- Шілдехана – жаңа туған нәрестенің құрметіне
арналған той. Тойда «Балаңыздың бауы берік болсын!» деген
құттықтаулар айтылады. Қонақтар ән салып, домбыра тартып, өлің
айтады. Шілдеханаға шақырумен де, шақырусыз да келе
береді. Бұл той – өмірге адам келгенінің
белгісі.
Айтылым.
-Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар
қояды
-Мәтінге ат ойлап табады
(Шілдехана)
Жазылым.
-Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп
жазу.
Дескриптор:
1.Мәтінді түсініп оқи алады.
2.Мәтіннің мазмұны
бойынша сұрақтар қоя алады.
3.Мәтінге ат ойлап таба алады.
4.Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп
жаза алады.
ҚБ «Өте жақсы!»
2-жаттығу. Сөздерді оқы.
Ата, салт-дәстүр, қырық, үйренді, жеті, қызық,
шілдехана, бесік, салды, үлкен, немере, жасайды, шақырды, қонақ,
әже, кішкентай.
Берілген сөздерді кестеге
орналастыру
Кім ? Не?
|
Не істеді?
|
Қандай?
|
Қанша?
|
|
|
|
|
Дескриптор:
1.
Сөздерге сұрақ қоя алады
2.
Кестедегі сөз мағыналарының әр басқа екенін және олардың қалай
топтастырылғанын байқап,қорытынды жасай алады
Ережемен таныстыру.
Кім? – Кто?- who?
Не?- Что?- What?
Не
істеді?- Что делает?-what does?
-Бала дүниеге келгеннен кейін түрлі салт
–дәстүрлер басталады Кім тапқыр?
ҚБ «Керемет!»
Сергіту сәті «Ормандағы ағаштар»
ойыны
Мақсаты: Балаларға қозғалуға, демалуға мүмкіндік
беру. Музыка ойналады.
Мәтін: Сендер ағашқа айналуға дайынсыңдар
ма?
Бір-біріңнің артына тұрыңдар. Орманда күн шығып
барлық ағаштар оған жапырақтарын жайып қарап тұрды. Күнге әрбір
жапырағы жылыну үшін жоғары-жоғары созылды. Саусақ-жапырақтар
күннің астында билеп тұрды. Кенеттен қатты жел тұрып, талдарды
жан-жаққа шайқай бастады. Бірақ талдың тамырлары тереңге кеткен,
олар жәй ғана тербеледі. Желдің артынан жаңбыр жауып, талдар
алғашқы жауын тамшыларын сезінді.Алдыңғы тұрған баланың арқасын
саусақтарыңмен жауын тамшыларындай тырсылдат. Кәдімгі майда жаңбыр
жауып жауып тұрғандай қимыл жеңіл болу қажет.Жауын одан әрі күшейіп
қатты жауа бастады. Талдар бір-біріне жанашырлық білдіріп жаңбырдың
қатты соққысынан қозғалып, сипалай бастады. Көп ұзамай көкжиектен
күн көрініп, талдар қуанды, олар өздеріндегі артық жауын тамшыларын
сілкіп тастады. Өздерін сенімді, сергек, тап-таза сезініп
қалады.
Дәптермен жұмыс. Жеке
жұмыс.
3-жаттығу
Жас
баланың қалай атайтынын тауып жаз
Сә...и, нем...ре, бө...е, бө...ек,
ба...апан.
4-жаттығу. Кім? Сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек,
Не? Сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек топтап
жазу.
ҚБ «Жарайсыңдар!»
|