Ұлы адамдардың өмірінен

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұлы адамдардың өмірінен

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: «Ұлы адамдардың өмірінен» тақырыбында мәтінге сәйкес жоспар құру, туынды сөздерді және күрделі сөздерді анықтау; Көптеген оқушылар: берілген мәтінге сәйкес қарапайым жоспар құру, туынды сөздерді және күрделі сөздерге талдау жүргізу; Кейбір оқушылар: берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру, жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім атауы: Бос уақыт және хобби

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ұлы адамдардың өмірінен.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.1.1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру;

5.4.4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: «Ұлы адамдардың өмірінен» тақырыбында мәтінге сәйкес жоспар құру, туынды сөздерді және күрделі сөздерді анықтау;

Көптеген оқушылар: берілген мәтінге сәйкес қарапайым жоспар құру, туынды сөздерді және күрделі сөздерге талдау жүргізу;

Кейбір оқушылар: берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру, жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.

Бағалау критеийлері

  • берілген мәтінге сәйкес жоспар құрады;

  • кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтиды.

  • туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолданады.

Осыған дейін меңгерілген білім

«Бос уақыт және хобби» бөлімі

Жоспар


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Қызығушылықты ояту

Зымыран сұрақтар қою:

  1. Бос уақыттарыңды қалай өткізесіңдер?

  2. Уақытты тиімді пайдалану деген не?

  3. Өздеріңе таныс адамнан жеке хоббиі туралы сұхбат алдыңдар ма?

Өздері білетін ұлы адамдардың сүйікті істері туралы білетін мәліметтерімен бөліседі.

І.ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.

«Президенттер хоббиі» туралы видеоролик тамашалайды.

Видеоны тамашалап, ой тұжырымдайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды

Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы сабақ тақырыбын анықтайды.



Видеоны тамашалап, ой тұжырымдайды.



ҚБ








ҚБ











https://www.youtube.com/watch?v=QcwPW8Nok7s






Сабақтың ортасы
















Мағынаны тану

ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді оқыңыз.

1. Әлкей неге басқа балалардан жырақ кетті деп ойлайсыңдар?

2. Бала Әлкей не туралы армандады?

2. Ғалым Әлкей Марғұланның бала кезіндегі қызығушылығы өміріне әсер етті ме?

Мәтін бойынша құрылымын сақтай отырып, жоспар құрыңыз.

Жоспар

Кіріспе бөлім ____________________________

Негізгі бөлім ____________________________

а)

ә)

Қорытынды бөлім ________________________

Дескриптор:

  • мәтін құрылымын сақтайды;

  • мәтін бойынша жоспар құрады.

ІІІ.ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

4-тапсырма. Оқылым мәтінінен жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді бір бағанға, күрделі сөздерді екінші бағанға теріп жазыңдар.

Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздер

Күрделі сөздер



5-тапсырма. Венн диаграммасы бойынша салыстырыңдар.

Дескриптор:

  • оқылым мәтінінен жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді анықтайды;

  • күрделі сөздерді анықтайды;

  • Венн диаграммасы бойынша біріккен сөздер мен тіркесті сөздерді салыстырады.

ҚБ

Бекіту. «Төрт сөйлем» тәсілі

Дескриптор:

  • оқылым мәтіні бойынша өз пікірін бір сөйлеммен білдіреді;

  • өз пікірін дәлелдейді;

  • пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді;

  • тақырып бойынша қорытынды шығарады.

Бағалау.



Мәтінді оқиды.







Жұптық жұмыс.


Мәтінді оқып, құрылымын сақтай отырып, жоспар құрады.


















Оқылым мәтінінен жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді анықтайды;

күрделі сөздерді анықтайды;

Венн диаграммасы бойынша біріккен сөздер мен тіркесті сөздерді салыстырады.




«Төрт сөйлем» тәсілі арқылы тақырыпты қорытындылайды.


















ҚБ







ҚБ












ҚБ







ҚБ




(Ермек Өтетілеуов)




















Сабақтың соңы










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.03.2022
508
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі