Материалдар / Ұлы адамдардың өмірінен
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлы адамдардың өмірінен

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: «Ұлы адамдардың өмірінен» тақырыбында мәтінге сәйкес жоспар құру, туынды сөздерді және күрделі сөздерді анықтау; Көптеген оқушылар: берілген мәтінге сәйкес қарапайым жоспар құру, туынды сөздерді және күрделі сөздерге талдау жүргізу; Кейбір оқушылар: берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру, жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Наурыз 2022
422
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім атауы: Бос уақыт және хобби

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ұлы адамдардың өмірінен.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.1.1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру;

5.4.4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: «Ұлы адамдардың өмірінен» тақырыбында мәтінге сәйкес жоспар құру, туынды сөздерді және күрделі сөздерді анықтау;

Көптеген оқушылар: берілген мәтінге сәйкес қарапайым жоспар құру, туынды сөздерді және күрделі сөздерге талдау жүргізу;

Кейбір оқушылар: берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру, жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.

Бағалау критеийлері

  • берілген мәтінге сәйкес жоспар құрады;

  • кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтиды.

  • туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолданады.

Осыған дейін меңгерілген білім

«Бос уақыт және хобби» бөлімі

Жоспар


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Қызығушылықты ояту

Зымыран сұрақтар қою:

  1. Бос уақыттарыңды қалай өткізесіңдер?

  2. Уақытты тиімді пайдалану деген не?

  3. Өздеріңе таныс адамнан жеке хоббиі туралы сұхбат алдыңдар ма?

Өздері білетін ұлы адамдардың сүйікті істері туралы білетін мәліметтерімен бөліседі.

І.ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.

«Президенттер хоббиі» туралы видеоролик тамашалайды.

Видеоны тамашалап, ой тұжырымдайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды

Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы сабақ тақырыбын анықтайды.



Видеоны тамашалап, ой тұжырымдайды.



ҚБ








ҚБ











https://www.youtube.com/watch?v=QcwPW8Nok7s






Сабақтың ортасы
















Мағынаны тану

ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді оқыңыз.

1. Әлкей неге басқа балалардан жырақ кетті деп ойлайсыңдар?

2. Бала Әлкей не туралы армандады?

2. Ғалым Әлкей Марғұланның бала кезіндегі қызығушылығы өміріне әсер етті ме?

Мәтін бойынша құрылымын сақтай отырып, жоспар құрыңыз.

Жоспар

Кіріспе бөлім ____________________________

Негізгі бөлім ____________________________

а)

ә)

Қорытынды бөлім ________________________

Дескриптор:

  • мәтін құрылымын сақтайды;

  • мәтін бойынша жоспар құрады.

ІІІ.ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

4-тапсырма. Оқылым мәтінінен жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді бір бағанға, күрделі сөздерді екінші бағанға теріп жазыңдар.

Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздер

Күрделі сөздер



5-тапсырма. Венн диаграммасы бойынша салыстырыңдар.

Дескриптор:

  • оқылым мәтінінен жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді анықтайды;

  • күрделі сөздерді анықтайды;

  • Венн диаграммасы бойынша біріккен сөздер мен тіркесті сөздерді салыстырады.

ҚБ

Бекіту. «Төрт сөйлем» тәсілі

Дескриптор:

  • оқылым мәтіні бойынша өз пікірін бір сөйлеммен білдіреді;

  • өз пікірін дәлелдейді;

  • пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді;

  • тақырып бойынша қорытынды шығарады.

Бағалау.



Мәтінді оқиды.







Жұптық жұмыс.


Мәтінді оқып, құрылымын сақтай отырып, жоспар құрады.


















Оқылым мәтінінен жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді анықтайды;

күрделі сөздерді анықтайды;

Венн диаграммасы бойынша біріккен сөздер мен тіркесті сөздерді салыстырады.




«Төрт сөйлем» тәсілі арқылы тақырыпты қорытындылайды.


















ҚБ







ҚБ












ҚБ







ҚБ




(Ермек Өтетілеуов)




















Сабақтың соңы










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!