Апта дәйек сөзі
Шығармашыл бала – ойлы бала
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)
Күшенбаева Г
Күні:
12.02.2025
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Тәрбие тақырыбы
№ 22-САБАҚ Тақырыбы: "Ұлы баба – Жанқожа"
Мақсаты
Оқушыларға батыр Жанқожа Нұрмұхаммедұлының өмірі мен ерліктері туралы мағлұмат беру, оның ел тәуелсіздігі жолындағы күресін түсіндіру, ұлттық рух пен патриоттық сезім қалыптастыру.
Құндылық
Жаңашылдық және жасампаздық
Қауіпсіздік сабағы 10 мин
«Төтенша нөмірлер»
Сабақтың кезеңдері
| 
 Кезең  | 
 Педагогтің әрекеті  | 
 Оқушының әрекеті  | 
 Бағалау  | 
 Ресурстар  | 
| 
 Сабақтың басы  | 
 1. Оқушыларды жылы қарсы алу.  | 
 Мұғалімді тыңдап, сабаққа дайындалады.  | 
 Мадақтау  | 
 | 
| 
 | 
 2. "Батыр деген кім?" деген сұрақ қою.  | 
 Өз ойларымен бөліседі.  | 
 | 
 | 
| 
 | 
 3. Тақырыпты жариялау: "Бүгін біз Жанқожа батырдың ерліктері туралы білеміз."  | 
 | 
 | 
 | 
| 
 Сабақтың ортасы  | 
 1. Түсіндіру:  | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | 
 - Жанқожа батырдың өмірі мен жорықтары туралы қысқаша мәлімет беру.  | 
 Мұғалімді тыңдайды.  | 
 Формативті бағалау  | 
 Тақырыптық суреттер, слайдтар  | 
| 
 | 
 - Жанқожа батырдың қазақ жерін қорғаудағы рөлі мен ерліктерін сипаттау.  | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | 
 2. Талқылау: "Жанқожа батырдың ерліктері бізге қандай үлгі береді?" тақырыбында топтық талқылау.  | 
 Өз ойларын ортаға салады.  | 
 | 
 | 
| 
 | 
 3. Практикалық тапсырма:  | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | 
 - Кесте толтыру: "Жанқожа батырдың ерліктері" – "Батырдың қасиеттері".  | 
 Жұптасып немесе топпен кестені толтырады.  | 
 | 
 А4 қағазы, қалам  | 
| 
 | 
 4. Рөлдік ойын: Тарихи сахналық көріністер көрсету.  | 
 Рөлдерді ойнап, батырдың әрекеттерін түсінеді.  | 
 | 
 | 
| 
 Сабақтың соңы  | 
 1. Сабақты қорытындылау: "Жанқожа батырдың ел қорғаудағы рөлі қандай болды?"  | 
 Өз ойларын ортаға салады.  | 
 | 
 | 
| 
 | 
 2. "Батырлық туралы 3 басты ереже" шығару.  | 
 Әр оқушы жеке немесе топпен ережелер құрастырады.  | 
 | 
 | 
Қауіпсіздік сабағы: "Төтенше нөмірлер"
| 
 Төтенше нөмір  | 
 Қызмет түрі  | 
 Қандай жағдайда хабарласу керек?  | 
| 
 101  | 
 Өрт сөндіру қызметі  | 
 Өрт шыққанда, түтін байқалғанда, газдың иісі сезілгенде.  | 
| 
 102  | 
 Полиция  | 
 Құқық бұзушылық, ұрлық, төбелес немесе қауіп төнген жағдайда.  | 
| 
 103  | 
 Жедел жәрдем  | 
 Денсаулыққа байланысты төтенше жағдайлар, жарақат, есінен тану.  | 
| 
 104  | 
 Газ қызметі  | 
 Газдың иісі шыққанда, газ жабдықтарында ақау байқалғанда.  | 
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлы бабаЖанқожа тәрбие сағаты ҚМЖ
Ұлы бабаЖанқожа тәрбие сағаты ҚМЖ
Апта дәйек сөзі
Шығармашыл бала – ойлы бала
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)
Күшенбаева Г
Күні:
12.02.2025
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Тәрбие тақырыбы
№ 22-САБАҚ Тақырыбы: "Ұлы баба – Жанқожа"
Мақсаты
Оқушыларға батыр Жанқожа Нұрмұхаммедұлының өмірі мен ерліктері туралы мағлұмат беру, оның ел тәуелсіздігі жолындағы күресін түсіндіру, ұлттық рух пен патриоттық сезім қалыптастыру.
Құндылық
Жаңашылдық және жасампаздық
Қауіпсіздік сабағы 10 мин
«Төтенша нөмірлер»
Сабақтың кезеңдері
| 
 Кезең  | 
 Педагогтің әрекеті  | 
 Оқушының әрекеті  | 
 Бағалау  | 
 Ресурстар  | 
| 
 Сабақтың басы  | 
 1. Оқушыларды жылы қарсы алу.  | 
 Мұғалімді тыңдап, сабаққа дайындалады.  | 
 Мадақтау  | 
 | 
| 
 | 
 2. "Батыр деген кім?" деген сұрақ қою.  | 
 Өз ойларымен бөліседі.  | 
 | 
 | 
| 
 | 
 3. Тақырыпты жариялау: "Бүгін біз Жанқожа батырдың ерліктері туралы білеміз."  | 
 | 
 | 
 | 
| 
 Сабақтың ортасы  | 
 1. Түсіндіру:  | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | 
 - Жанқожа батырдың өмірі мен жорықтары туралы қысқаша мәлімет беру.  | 
 Мұғалімді тыңдайды.  | 
 Формативті бағалау  | 
 Тақырыптық суреттер, слайдтар  | 
| 
 | 
 - Жанқожа батырдың қазақ жерін қорғаудағы рөлі мен ерліктерін сипаттау.  | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | 
 2. Талқылау: "Жанқожа батырдың ерліктері бізге қандай үлгі береді?" тақырыбында топтық талқылау.  | 
 Өз ойларын ортаға салады.  | 
 | 
 | 
| 
 | 
 3. Практикалық тапсырма:  | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | 
 - Кесте толтыру: "Жанқожа батырдың ерліктері" – "Батырдың қасиеттері".  | 
 Жұптасып немесе топпен кестені толтырады.  | 
 | 
 А4 қағазы, қалам  | 
| 
 | 
 4. Рөлдік ойын: Тарихи сахналық көріністер көрсету.  | 
 Рөлдерді ойнап, батырдың әрекеттерін түсінеді.  | 
 | 
 | 
| 
 Сабақтың соңы  | 
 1. Сабақты қорытындылау: "Жанқожа батырдың ел қорғаудағы рөлі қандай болды?"  | 
 Өз ойларын ортаға салады.  | 
 | 
 | 
| 
 | 
 2. "Батырлық туралы 3 басты ереже" шығару.  | 
 Әр оқушы жеке немесе топпен ережелер құрастырады.  | 
 | 
 | 
Қауіпсіздік сабағы: "Төтенше нөмірлер"
| 
 Төтенше нөмір  | 
 Қызмет түрі  | 
 Қандай жағдайда хабарласу керек?  | 
| 
 101  | 
 Өрт сөндіру қызметі  | 
 Өрт шыққанда, түтін байқалғанда, газдың иісі сезілгенде.  | 
| 
 102  | 
 Полиция  | 
 Құқық бұзушылық, ұрлық, төбелес немесе қауіп төнген жағдайда.  | 
| 
 103  | 
 Жедел жәрдем  | 
 Денсаулыққа байланысты төтенше жағдайлар, жарақат, есінен тану.  | 
| 
 104  | 
 Газ қызметі  | 
 Газдың иісі шыққанда, газ жабдықтарында ақау байқалғанда.  | 
шағым қалдыра аласыз













