|
Бөлім: |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлы Дала сал-серілері (Ақан сері) |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында: музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін анықтау және ажырату; |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
<Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Қызығушылықты ояту үшін қысқаша әңгіме немесе бейнеролик көрсету.> |
<Сабақтың тақырыбын тыңдау, сұрақтар
қою арқылы белсенді қатысу.> |
<Оқушылардың қызығушылық деңгейін бақылау, алынған сұрақтарға жауап беру.> |
<Бейнеролик, мультимедиялық құралдар.> |
|
Сабақтың ортасы (35 минут) |
<Ақан
сері өмірі мен шығармашылығы жайлы мәлімет беру. Музыкалық
шығармаларды тыңдату және талқылау.> |
<Музыка тыңдау, тыңдалған
шығармаларды сипаттау, алған әсерлерімен бөлісу.> |
<Оқушылардың қатысу белсенділігін,
жауаптарының дұрыстығын бақылау.> |
<Аудиожазбалар, көрсетілім
материалдары.> |
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
<Сабақтың қорытындысын шығару, негізгі идеяларды қайталау.> |
<Сабақ туралы пікірлерін айту,
рефлексия жасау.> |
<Оқушылардың сабақты түсіну деңгейін бағалау, сұрақтарға негізделе отырып.> |
<Рефлексия парақтары.> |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлы Дала сал-серілері (Ақан сері)
Ұлы Дала сал-серілері (Ақан сері)
|
Бөлім: |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлы Дала сал-серілері (Ақан сері) |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында: музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін анықтау және ажырату; |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
<Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Қызығушылықты ояту үшін қысқаша әңгіме немесе бейнеролик көрсету.> |
<Сабақтың тақырыбын тыңдау, сұрақтар
қою арқылы белсенді қатысу.> |
<Оқушылардың қызығушылық деңгейін бақылау, алынған сұрақтарға жауап беру.> |
<Бейнеролик, мультимедиялық құралдар.> |
|
Сабақтың ортасы (35 минут) |
<Ақан
сері өмірі мен шығармашылығы жайлы мәлімет беру. Музыкалық
шығармаларды тыңдату және талқылау.> |
<Музыка тыңдау, тыңдалған
шығармаларды сипаттау, алған әсерлерімен бөлісу.> |
<Оқушылардың қатысу белсенділігін,
жауаптарының дұрыстығын бақылау.> |
<Аудиожазбалар, көрсетілім
материалдары.> |
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
<Сабақтың қорытындысын шығару, негізгі идеяларды қайталау.> |
<Сабақ туралы пікірлерін айту,
рефлексия жасау.> |
<Оқушылардың сабақты түсіну деңгейін бағалау, сұрақтарға негізделе отырып.> |
<Рефлексия парақтары.> |
шағым қалдыра аласыз


















