Ұлы дала табиғаты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұлы дала табиғаты

Материал туралы қысқаша түсінік
7.Т/А1. Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау 7.Ж3. Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет,сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ

Пәні : Қазақ тілі

3-бөлім

Денсаулық-зор байлық

5-6-сабақ

Бейнеу ауданы Бейнеу селосы

Мектеп:Бейнеу аудандық әкімдігінің

« Үстірт орта мектебі » КММ


Күні: 13-15.09. 2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Жаксыбаева Шолпан


СЫНЫП: 7 «А, Ә»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Ұлы дала табиғаты. 5-6-сабақ


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

7.Т/А1. Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау

7.Ж3. Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет,сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжай алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, процесті сипаттап жаза алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: графиктік мәтін (шартты белгі, сурет,сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жаза алады.




Бағалау критерийлері:

*оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжай алады

*процесті сипаттап жаза алады


Ойлау дағдылары

Білу,түсіну,қолдану,талдау,жинақтау,бағалау


Құндылықтарға баулу



Пәнаралық байланыс

Тарих,қазақ тілі,өзін-өзі тану


Тақырып бойынша алдыңғы білім

Тілдік қарым-қатынас талаптары


Сабақтың барысы


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Басы

5 мин

Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийі айтылады.

Миға шабуыл

Ұлы дала дегенді қалай түсінесің?

Қазақ халқы неге өзін «Ұлы Дала перзентімін» деп атайды?



Сабақ ортасы ортасы

3минут







15 минут



15 минут




5 мин

1-тапсырма.Тыңдалым тапсырмасы.Өлеңді үнтаспадан тыңдап, негізгі мәліметтерді ірікте.

Көктем де келер,

От ойнар әлі аспанда.

Көгерер әлі:

Кәрі емен, қайың, жас тал да.

Дүлейдің шоғы түспесе екен

деп тіле,

Аспанда апат зарядтары

жағаласқанда.

Көктем де келер,

Құстар да жетер ән салып.

Көктер де шығар,

Көгілдір нұрға тамсанып.

Сулар да тасар,

Кетпесе екен деп тіле,

Мұхиттар көлге қарсы ағып.

Бұлттар да көшер,

Жыртық па, әлде бүтін бе?

Жауласа бермей, жайғасар,

келер бітімге.

Ақкөңіл бұлттар,

Ақ нөсер төгіп өтсін де,

Айналып кетпей түтінге.

Келсе екен көктем,

Көк, жасыл шұғыла тартылса.

Көкжиек барып

Көкжиектерге артылса.

Көктем де келер,

Көрерміз әлі жазды да,

Осылай өмір

Тұрса егер тыныш қалпынша.

М.Мақатаев

Естсақта!

Мәтін бойынша сұрақтар:

1. Өлеңде көктемді суреттеуден басқа қандай идея қозғалған?

2. Өлеңде көктемді суреттеуден басқа қандай идея қозғалған?

3. М.Мақатаевтың табиғат туралы қандай өлеңін жатқа білесіңдер?

Дескрипторлар:

  • 1. Өлеңді интонацияға сай мәнерлеп оқиды.

  • 2. Дауыс ырғағы мен кідірістің дұрыс қолданады.

ҚБ « Қол шапалақтау »әдісі


7-тапсырма. Жазылым тапсырмасы.

Дескрипторлар:


1 Мәтін құрастыра алады.

2. Шылау түрлерін қатыстырып жазады.

ҚБ « Қол шапалақтау »әдісі

5-тапсырма Мәтінді оқып,негізгі ақпаратты анықтайды.


Тапсырма. Мақал-мәтелдердің мәнін түсіндіріңдер және ондағы септік, жіктік жалғаулы сөздерді табыңыздар,

Тау мен тасты су бұзар,

Адамзатты сөз бұзар.

* * *

Жер тағдыры — ел тағдыры.

* * *

Асқар таудың ауасы — аурудың дауасы.

* * *

Халқыңа орман салғаның,

Өзіңе қорған салғаның.

Бір жаманның кесапатынан аққан дария

құриды.

* * *

Кішкентай сіріңке үлкен орманды өртейді.

* * *

Бау-бақшаның қараусыз қалғаны,

Көк ағаштың отын болғаны.

* * *

Бір тал кессең, он тал ек.


Дескрипторлар:

  1. Мақал-мәтелдердің мәнін түсіндіреді.

2. Септік, жіктік жалғаулы сөздерді табыңыздар,

ҚБ « Қол шапалақтау »әдісі



























Үй жұмысы

11-тапсырма




Сабақ соңы

2 мин

Рефлексия«Бес саусақ» әдісі арқылы жүзеге асады. (Парақшада оқушының не жазуы тиіс екені толығымен көрсетілген). Парақшаны жеке оқушы толтырады.




Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау

көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

Қауіпсіздік техникасын сақтау


Спиральділік қағидатын сақтай отырып, оқушыларға тапсырманы жеңілден күрделіге қарай түрлендіріп беру.



Бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы жүргізілді. Критерийлерге сай бағалау нақты, шынайы жүзеге асырылды.




«Тарих»,«Өзін-өзі тану», «Қазақ тілі »

пәндерімен байланыс болды.

АКТ қолданылады

Оқушылардың жас ерекшелігін сақтау.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.11.2018
2209
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі