Тілдік
мақсаттар
|
1-тапсырмада оқушылар мәтінді
оқып, талдайды (оқылым дағдысы). Зерттеу нәтижелерін сынып алдында
қорғайды (айтылым дағдысы).
Пәндік лексика және
терминология:
Жібек, Ұлы Жібек жолы,
ортағасырлық қалалар, сәулет өнері, экономикалық байланыстар,
қолөнер, дін, өнер мен ғылым, сауда, керуен жолы, айырбас сауда,
көш, тауар;
Диалогқа және жазуға
қажетті сөздер тізбегі:
Ұлы Жібек жолы қалалардың
экономикалық/ мәдени дамуына әсер етті, себебі
...
Ұлы Жібек жолы арқылы ....
дамыды.
Ұлы Жібек жолы қалалардың
сәулет өнері/ дін/ білім/ ғылым/ сауданың дамуында маңызды рөл
атқарды, өйткені...
|
Сабақтың
басы
5
минут
Сабақтың
ортасы
Дайындық
–
15
мин
Қорғау – 3
мин
3
минут
|
Ұйымдастыру
бөлімі
Бастапқы ынталандырушы
материал.
Ұлы Жібек жолының картасын
немесе түрлі-түсті суреттермен берілген иллюстрациясын көрсетіп,
жібек матасының өндірісі туралы әңгіме-диалог өткізіңіз. Не
білетіндерін анықтауға бағытталған сұрақтар
қойыңыз
-
Сіздер көріп отырған суреттен
қандай мәлімет алуға болады?
-
Берілген суреттердің арасында
қандай байланыс бар?
-
Бұл жол неліктен Ұлы Жібек
жолы деп аталған?
Сабақтың тақырыбын, оқу
мақсаттарын, бағалау критерийлерін
таныстырыңыз.
Т
1-тапсырма. Ортағасырлық қалалар бойынша
көрме дайындау.
1-топ.
Отырар
2-топ.
Испиджаб
3-топ.
Тараз
4-топ.
Йасы
Рөлдік ойын сценарийі бойынша
«қала тұрғындары» (топтағы оқушылар) өнер көрмесін көрсетуге
дайындалу қажеттігін ескертіңіз.
Әр топ өзіне бөлінген қала
бойынша қосымша материалдарды, оқулықтардан алынған деректерді,
таратпа сурет, иллюстрацияларды зерттеуге
кіріседі.
Зерттелетін аспектілер
негізінде тапсырмаларды беріңіз:
-
Өз қалаңның архитектурасын
суретте;
-
Сенің қалаңда сауданың қандай
түрлері дамығанын анықта;
-
Жергілікті шеберханалар
өнімдерінің тізімін жаса;
-
Ақша түрлерін
анықта;
-
Сенің қалаңда қандай діни
мекемелер барын зертте.
-
Сенің қалаңа шетелдік
саяхатшылар, саудагерлер келе ме?
-
Сенің қалаңда қандай атақты
ғұламалар, білім ордалары бар екендігін білесің
бе?
Оқушылар өз жауаптарын
презентация немесе макет түрінде суреттеп, «Өнер көрмесінде»
ортағасырлық қаланың Ұлы Жібек жолындағы маңызын дәлелдеуі керек.
Гид рөлінде өз қаласын таныстырулары
керек.
Топтық
бағалау
Бағалау
критерийі:Ұлы Жібек жолының қала
мәдениетінің, сәулет өнері, өнер мен білімнің дамуына ықпалын
түсіндіреді.
Дескрипторлар:Әр топ өз қаласы
бойынша:
Архитектурасын
суреттейді;
Сауда түрлерін
түсіндіреді;
Қолөнердің дамуына дәлелдер
келтіреді;
Діннің таралуын
сипаттайды;
Шетелдік саяхатшы,
саудагерлердің болғанына дәлел келтіреді;
Атақты ғұламалардың
еңбектерінен мысал келтіреді.
|
Таратпа суреттер,
иллюстрациялар.
http://e-history.kz/kz/publications/view/1310
Ұлы Жібек жолының
картасы және суреттері
http://www.kazakhstanzaman.kz/wp-content/uploads/2014/02/231.jpg
ЦБР
(бейнематериал)
http://lms.nci.kz/history/view?f=144&id=7&lang=kaz
Байпақов. К., Нұржанов
А. Ұлы Жібек жолы және ортағасырлық
қалалар – Алматы, 2005 ж.
Мамраимов А. Ұлы
Жібек жолындағы киелі жерлер. – Алматы: Алматыкітап,
2009.
http://lms.nci.kz/history/view?f=143&id=7&lang=kaz
|
Дифференциация
(саралау)
–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз?
Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақтың мақсаты мен
оқу мақсаты қолжетімді болдыма?
Барлық оқушылар оқу
мақсаттарына қол жеткізді ме?
Оқушылар оқу
мақсаттарына қол жеткізбесе, неліктен қол
жеткізбеді?
Сабақта
дифференуциациялау қалай жүргізілді?
Сабақтың кезеңдерін
пайдалы қолдана алдыңыз ба?
Сабақта сабақ
жоспарынан ауытқушылықтар болды ма? Болса, неліктенболды?
|
|