Ой
қозғау.
Оқушылар біз Ұлы Жібек жолы
жайлы әңгімемізді бүгінгі сабақта одан әрі
жалғастырамыз.
Дәптерлеріңді ашып бүгінгі күн
ретін сабақ тақырыбын жазыңдар.
Ұлы Жібек жолының
халықаралық қатынастарды нығайтудағы орнын
анықтау.(2-сабақ)
Сабата қол жеткізетін
мақсаттар.
6.4.2.2-Ұлы Жібек жолының
халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын
анықтау
6.4.2.1-Ұлы Жібек жолының
қала мәдениетінің дамуына ықпалын
анықтау.
Яғни түрлі тапсырмалар орындау
арқылы білімімізді
жетілдіреміз.
Топтық
жұмыс.
Электронды оқулықпен
жұмыс
«Дөңгелек
стол» Топқа 1 парақ беріледі. Топ
оқушысының бірі сол параққа бейнематериал бойынша 1 сөйлем жазады.
Екіншісі оның жазған ойын әрі қарай жалғастырып, екінші сөйлемді
жазады.
Соңында тақырып жайлы мәтін
шығады. Бір оқушы мәтінді оқиды, сынып болып
талдайды.
Бағалау .Мұғалімнің ауызша
бағалауы.
«Адасқан
әріптер»
Топтар 2 минутта әріптерден
сөздер құрастыруы керек. 7-9 сөз құрастырған топқа жұлдызшалар
беріледі.
(Хуанхэ)Эунахх,
(Рихтгофен)Фргхеиотн,(Византия)Ивяитзна,(Дін таратушылар)Нді
рттаауыралш,(Керуен сарай)Ункрее
Йааср,(нефрит)тнрфие,(Валюта)Ювтлаа,(Өркениет)Етөкирен,
(Баласағұн)Нбаааұслғ,(Испиджаб)Дбаиипжс,(Жібек)Бкжбі.
Сергіту сәті. “Оркестр”
жаттығуы.
Мен – дирижер, тыңдаушылар
– оркестр. Қолымды төмендетсем ақырын шапалақтайды, жоғарылатқан
сайын қатты шапалақтайды.
«Кубизм»
әдісі.
Топтар кубикті
айналдыра,лақтырады.Қандай сан түседі,сол сұраққа жауап
береді.
-
Ұлы Жібек жолы қай
ғасырға жатады?
-
Ұлы жібек жолында
қаңдай сауда жолдары бар?
-
Сауда жолында қаңдай
тауарлар тасымалданды?
-
Қазақстан жерінде
шығысқа шығатын негізгі
қақпа?
-
Қазақстан жерінде
батысқа шығатын негізгі
қақпа?
-
Ұлы Жібек жолында
қаңдай ортағасырлық қалалар
бар?
Бағалау.Топтардың
бірін-бірі бағалауы. «Бағдаршам»әдісі
|