Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Ұлы Жібек жолының қақпасы
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан және «Ұлы Жібек жолы» Мектеп: «№16 ЖОББМ» КММ
Дүкенбай Досжан «Жібек Жолы» Мұғалімнің аты – жөні: Темиржанова А.Н.
Күні: 07.02.2024ж. Қатысқандар:
Сынып: 6 «А», «Б» Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы «Жібек жолының алтын қақпасы»
Оқу мақсаттары: 6.Т1.Тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау
6.А5. Коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру.
Сабақ мақсаттары Жаңа сөздерме танысу,аудару,нақ осы шақ жұранқтарын жалғау,Ұлы жібек жолының қақпасы жайында білімдерін әрі қарай жалғастарыу.Үлкен магистарль жолының маңыздылығын білуге тәрбиелеу.
Бағалау критерийлері Мәтін оқу,негізгі ойды айту.Көп нүктенің орнына -ып,-іп тиісті жалғауарды қойып, сөйлемді жазу. Aдасқан сөйлемдерді дұрыс құрастыру; сөйлемдерді таза қатесіз жазe;
Ойлау дағдыларының деңгейі
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қазақстан және «Ұлы
Жібек жолы»Мектеп:«№16 ЖОББМ»
КММ
Дүкенбай Досжан
«Жібек Жолы»Мұғалімнің аты –
жөні:Темиржанова
А.Н.
Күні:
07.02.2024ж.Қатысқандар:
Сынып:6 «А»,
«Б»Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы
«Жібек жолының алтын
қақпасы»
Оқу
мақсаттары:
6.Т1.Тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін
тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені
болжау
6.А5. Коммуникативтік жағдаят бойынша
диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып
отыру.
Сабақ
мақсаттары
Жаңа
сөздерме танысу,аудару,нақ осы шақ жұранқтарын жалғау,Ұлы жібек
жолының қақпасы жайында білімдерін әрі қарай жалғастарыу.Үлкен
магистарль жолының маңыздылығын білуге
тәрбиелеу.
Бағалау
критерийлері
Мәтін оқу,негізгі ойды айту.Көп нүктенің
орнына -ып,-іп тиісті жалғауарды қойып, сөйлемді
жазу.Aдасқан сөйлемдерді дұрыс
құрастыру; сөйлемдерді таза қатесіз
жазe;
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу, түсіну , қолдану, жоғары
деңгей (бағалау)
Тілдік
мақсат
Пәнге қатысты сөздік қор мен сөз тіркестері:
круен
жолы,
Құндылықтарға
баулу
Өз елінің тарихын білу,
құрметтеуөз мәдениеті мен тіліне, өнеріне деген
сүйіспеншілігін
ояту.
Пәнаралық
байланыс
Тарих,
география
АКТ қолдану
дағдылары
Компьютерден видеоролик
көрсету
Тақырып бойынша алдыңғы
білім
Дешті Қыпшақ
елінде
Сабақтың жоспарларған
кезеңдері
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
10
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
«Жүректен
жүрекке»тренингі: оқушылар жүрек
қағаздарын бір-біріне беріп, жылы лебіздерін
айтады.
Сынып реттілігін
қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу. Оқу
құралдарын байқау.
Өткенді қайталау. Өткен
тақырыпта өткен мәліметтерді қайталап, еске
түсіру.
Қызығушылық
ояту.Оқушылардың жаңа сабаққа деген
қызығушылығын ояту мақсатында«Ой
шақыру»әдісін пайдаланып,
интерактивті тақтадан«Жібек
Жолы»жобасы туралы бейнеролик
көрсетіледі.
Сөздікпен
жұмыс.Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа
сөздерді мәтіннен алып шық.
1-тапсырма Мәтінді
оқыңдар.Мәтіннің негізгі ойын
айтыңдар.
Ұлы Жібек Жолы – Қытай жерінен
басталып, Қиыр Шығыс пен Еуропа елдеріне беттеген керуен жолы. Бұл
жолдың басым бөлігі Орта Азия мен Қазақстан жерінің үстімен
өтті.Ұлы Жібек Жолы арқылы тек
сауда жүйесі дамып қана қоймай, Шығыс пен Батыс өркениеті тоғысып,
мәдениет және дипломатиялық қарым-қатынас
орнады.
VI-VII ғасырларда Қытайдан
бастау алған керуен Жетісу мен Оңтүстік Қазақстан даласын кесіп
өтетін. Отырар, Тараз, Сайрам (Испиджаб), Түркістан (Яссы), Суяб,
Баласағұн т.с.с көне қалалар тек сауда ғана емес, мәдениет және
ғылым орталықтары болды.
Ертеде Тараз қаласындағы сауда
базарын көргендер «Тараз базары – әлем айнасы» дейтін. Себебі, бұл
жақта кез келген дүниені айырбастауға, сату мен сатып алуға
болатын. Мыстан жасалған тұрмыстық бұйымдар мен қару-жарақтар,
киім-кешек пен ер-тұрмандар саудаға
түсетін.
Отырар алқабына жүз елуден
астам кішкентай қалалар кіретін. Бұл елді мекен қорған сарайларға
бай болатын. Саудамен қатар, бұл аймақта білім мен ғылым саласы
дамыды.
Түркістан (Яссы) ертеден
«екінші Мекке» деп аталып кеткен. Бүгінгі таңда көне қала әлемдік
туризм орталығына айналды.
Суяб пен Баласағұн қалаларында
жыл сайын кең көлемде сауда жәрмеңкелері өткізілетін. Әр түрлі
елден жиналған саудагерлер бас қосып, сауда қарым-қатынасын
орнататын.
Жібек Жолы б.з.д III ғасырда
сауда магистралі ретінде пайда болып, XVI ғасырға дейін қызмет
етті. Жібек Жолының бойында орналасқан көне қалалар бірталай соғыс,
өрт, аштық, апат-ойрандардың куәсі
болды.
1-тапсырма.Мәтінмен
жұмыс.Берілген мәтінді оқыңыз. Мәтін
бойынша кестені толтырыңыз.
F
Тақырыбы
I
Қысқаша
мазмұны
L
Сұрақ
A
Негізгі
идеясы
Дескриптор:
-берілген мәтінді
оқиды,
-мәтін бойыша кестені
толтырады.
Қалыптастырушы
бағалау:
2-тапсырма.Көп нүктенің орнына -ып,-іп
тиісті жалғауарды қойып, сөйлемді жазыңыз.
Ұлы Жібек Жолы –
Қытай жерінен бастал..., Қиыр Шығыс пен Еуропа елдеріне беттеген
керуен жолы. Ұлы Жібек Жолы арқылы тек сауда жүйесі дам... қана
қоймай, Шығыс пен Батыс өркениеті тоғыс..., мәдениет және
дипломатиялық қарым-қатынас орнады.Түркістан (Яссы) ертеден
«екінші Мекке» деп атал...
кеткен.
Дескриптор:
-Көп нүктенің орнына
-ып,-іп тиісті жалғауарды қойып, сөйлемді
жазады.
3-тапсырма.«Адасқан сөйлемдер» әдісі.
Сөйлемдерді дұрыс құрастырып,
жазыңыз.
жыл сайын кең Суяб
пен Баласағұн қалаларында көлемде сауда жәрмеңкелері өткізілетін.
сауда қарым-қатынасын орнататын. Әр түрлі елден жиналған
саудагерлер бас қосып,
декриптор
-адасқан сөйлемдерді дұрыс
құрастырады
-сөйлемдерді таза
қатесіз жазады
Кері
байланыс.БББ
кестесі
Б (Мен не
білемін?)
Б (Менің не білгім
келеді?)
Б (Мен не
білдім?)
Үйге
тапсырма:6-тапсырма
39-бет.
«Жүректен-жүрекке»тренинкке қатысты.Бір-біріне жылы тілек
тіледі.
Сөздікпен
танысты,жазды.
Мәтінді
оқиды.Негізгі ойды айтады.
1-тапсырма
Мәтінмен жұмыс
жасады.Кесте толтырды.
Кері байланыс.БББ
кестесін толтырады.
Үйге берілген
тапсырманы белгілеп,жазады.
ҚБ ауызша жүзеге
асады. Мысалы: «Жарайсың!», «Табысқа жетуге тырыстың», «Керемет»
т.б.
ҚБауызша жүзеге асады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады