Ұлы Отан соғысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұлы Отан соғысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлы Отан соғысы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

14 орта мектеп-гимназиясы

Пәні

Қазақстан тарихы

Бөлім

Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында

Педагогтың аты-жөні

Отарбаева Н.О

Күні

17.04.2023ж

Сынып: 8 Б

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысы шайқастарына қатысуы

Іс-әрекетті зерттеу мақсатым

«Сюжетті кесте» тәсілі арқылы 8-сынып оқушыларының шешім қабылдау дағдыларын қалай дамытуға болады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.2.1 қазақстандықтардың Екінші дүниежүзілік соғысының жеңісіне қосқан үлесін бағалау;
8.3.2.2 Бауыржан Момышұлының батырлық, тұлғалық қасиетін айқындау

Сабақтың мақсаты:

Екінші дүниежүзілік соғысының жеңісіне қазақстандықтардың қосқан үлесіне баға береді.

Бауыржан Момышұлының батырлық, тұлғалық қасиетін айқындайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

қолдану,талдау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин


Picture 1 Картамен жұмыс тәртібі түсіндіріледі. Альбрехт Дюрер
"Төрт салт атты" картинасы (гравюра).

  1. Автордың осы картинаны салудағы негізгі ойы не?

  2. Картина ХҮІІ ғасырда салынған, біздің тақырыбымызға қандай қатысы бар?

  3. Қазір біз қалай өмір сүріп жатырмыз?

Картинада Соғыс, Ашаршылық, Індет және Ажал кейпіндегі салт аттылар бейнеленген

Сабақтың ортасы

5мин

1-кезең.











2-кезең

15 минут



























































3-кезең

7 минут









Сабақтың соңы

Қорытынды

10 минут

Рефлексия

І. Есте сақтау

1. Пакт

2. Арбайтегемайншафт

3. Демобилизация

4. Блакада

5. Барбаросса

6. Конгламират

7. Тайфун

8. Фашизм

9. Мобилизация

10 Осланд

Термин сөздердің мағынасын сұрайды.

ІІ. Мәтінмен жұмыс. Берілген тақырыпты оқып, сол тақырып бойынша сұрақтар қояды.

  1. ҰОС қашан басталды?

  2. Неміс басқыншыларының Қазақстанға байланысты жоспары қандай болды?

  3. Соғыс неге «Отан соғысы» деп аталды?

  4. Н.Ф.Гастелло мен Масловтың экипажында болған ұшқыштың ерлігі

  5. Дзот амбразурасын кеудесімен жауып ерлікпен қаза тапқан КО батыры кім және қай шайқасқа қатысты?

  6. Білемін мен әлі әскери өнердің білгірі емеспін. Алайда адам Отанға деген сүйіспеншілігін дәлелдейтін жерде екеніме ризамын. Мен мұны дәлелдеймін. Кімнің сөзі? ( толық мәлімет беріп кет)

  7. Шайқастар қай қалаларда өтті, жылдарын ата)

  8. Брест шекералық отряды құрамындағы қазақстандықтарды ата

  9. Алматылық 316 атқыштар дивизияны кім басқарды? Мәскеу үшін шайқаста бұл двизияның рөлі қандай болды.

  10. Төлеген Тоқтаровтың қандай ерлігі үшін КО батыр атағы берілді.

  11. Россия кең байтақ,......( жалғастыржәне кімнің сөзі)

  12. Серпухов түбіндегі Вородино селосы үшін болған ұрыста 843 атқыштар полкінің жауынгері, қазақ батыры, автаматшы

  13. Мәскеу шайқасы қай жылы болды және қанша күнге созылды.

  14. Қоршауда қалған қала?

  15. Қазақстанға жақын майдан

  16. Ленинградқа неліктен «Батыр қала» атағы берілді? Тағы қандай батыр қалаларды білесіңдер?

  17. Ә.Молдағұлова майданда кім болып соғысты?

  18. Мәскеу шайқасына қатысқан КО батырлары қандай орденімен марапатталды?

  19. Сталинградты басып алу Гитлер үшін неге маңызды болды?

  20. Куба Мемлекеттік кеңесінің тұңғыш төрағасы Фидель Кастро сұхбатында « ІІ дүниежүзілік соғыстың батыры кім деп атар едіңіз?»- деген сұраққа Кастро: ...........


ІІІ тапсырма: Сюжеттік кесте.

Оқиғаның орны,

уақы-ты

Кейіп-кері

Оқиға

(не бол-ды?)

Қандай мәселе

туында-ды?

Тұлғаға баға беру






4-5 сұрағына жауап бергендер ғана бағаланады.



  • Ерліктің өнегелік мәні неде деп ойлайсыңдар?

«Ерліктің өнегелік мәні неде?»тақырыбында эссе жазу. Сөз көлемі – 65 сөз.

Бір ауыз сөз




Оқушылар 1 минут термин сөздерді оқып естеріне сақтайды. 1 минут жазады, және жанындағы көршісі термин сөздерді тексереді.











-мәтінді оқиды;

-сұрақтарға жауап береді.



























































Сюжеттік карта толтырады



9-10 сөздерді дұрыс жазандарға + қойылады.











Тақырып бойынша сұрақтар қойылады.



Тақырып бойынша оқулықтан алынған термин сөздер.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.05.2023
517
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі