Бекітемін: _____________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі
|
Бөлім: |
9-бөлім: Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым. Лексика |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
С. М. Жамбеков |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
07.04.2025 |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7-А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлы Отан Соғысы жылдарындағы Қазақстан |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтай алады. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жаза алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік құндылығы: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Тәуелсіздік және жаңашылдық құндылығы: адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басталуы 5 минут
Сабақтың ортасы 10 минут
10 минут
15 минут Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ойтүрткі 1-тапсырма 1.Ұлы Отан соғысы қай жылдары болды? 2.Ұлы Отан соғысы туралы қандай ақпарат білесің? 3. Неліктен бұл соғыс Ұлы Отан соғысы деп аталды? 4.Сенің ата-әжең немесе туыстарың Ұлы Отан соғысына қатысқан ба? 2-тапсырма Суретті пайдаланып, Ұлы Отан соғысы туралы қысқаша мәтін құрастырып жазыңдар. (100 сөз)
3-тапсырма Топтық жұмыс Ф.Оңғарсынованың «Қасірет пен ерлік жыры» атты өлеңін мұқият тыңдап, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы алған әсеріңмен бөліс. Негізгі ойды анықта. 1-топ:
2-топ:
3-топ:
4-тапсырма Ф.Оңғарсынованың «Қасірет пен ерлік жыры» атты өлеңін толық оқып шығыңдар. Өлеңде көтерілген мәселе соғыс зардаптары жөнінде ой толғап, мақала жазыңдар. Мақаланың жанрын, стилін сақта. Көркемдегіш құралдарды қолдан. Мақалаға қойылатын талаптар: -тақырыптан ауытқымау, -берілген уақыттан асырмау; -сөз әдебін сақтау; -тіл сауатталығы -мақал-мәтелдердің, тұрақты тіркестердің эмоционалдық қызметін түсініп қолданады. -өзіндік ойы мен көзқарастарын жүйелі жеткізеді.
Үйге: 4-тапсырма Рефлексия Кестені пайдалана отырып, «Шығу парағын» толтыр. Қызықты болды. Бүгін мынаны түсіндім. Қиын болды.
|
Сұрақтарға жауап береді.
Суретті пайдаланып, Ұлы Отан соғысы туралы қысқаша мәтін құрастырып жазады.
Өлеңді мұқият тыңдап, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы алған әсерімен бөліседі. Негізгі ойды анықтайды.
Ф.Оңғарсынованың «Қасірет пен ерлік жыры» атты өлеңін толық оқып шығады. Өлеңде көтерілген мәселе соғыс зардаптары жөнінде ой толғап, мақала жазады. Мақаланың жанрын, стилін сақтайды. Көркемдегіш құралдарды қолданады.
Рефлексия жасайды. Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды. |
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін! Дескриптор Білім алушы -суретті пайдаланады, -тақырыпқа сәйкес мәтін құрайды, -құрылымын сақтайды.
Дескриптор Білім алушы - сөйлеушінің сөйлеу мәнерін ажыратады; - өз әсерімен бөліседі; - негізгі ойды анықтайды.
Жеке жұмысты бағалау Алшы – (9-10 балл) Тәйке (тауа) – (7-8 балл) Бүге (бүк) – (4-6 балл) Шіге (шік) – (1-4 балл)
Дескриптор Білім алушы -мақаланың жанрлық және стильдік ерекшеліктерін сақтайды; - көркемдегіш құралдарды қолданады; - мақаланы тақырыпқа сай жазады.
|
7-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 7-сынып
Оқулық 7-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл
|
||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлы Отан Соғысы жылдарындағы Қазақстан
Ұлы Отан Соғысы жылдарындағы Қазақстан
Бекітемін: _____________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі
|
Бөлім: |
9-бөлім: Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым. Лексика |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
С. М. Жамбеков |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
07.04.2025 |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7-А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлы Отан Соғысы жылдарындағы Қазақстан |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтай алады. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жаза алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік құндылығы: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Тәуелсіздік және жаңашылдық құндылығы: адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басталуы 5 минут
Сабақтың ортасы 10 минут
10 минут
15 минут Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ойтүрткі 1-тапсырма 1.Ұлы Отан соғысы қай жылдары болды? 2.Ұлы Отан соғысы туралы қандай ақпарат білесің? 3. Неліктен бұл соғыс Ұлы Отан соғысы деп аталды? 4.Сенің ата-әжең немесе туыстарың Ұлы Отан соғысына қатысқан ба? 2-тапсырма Суретті пайдаланып, Ұлы Отан соғысы туралы қысқаша мәтін құрастырып жазыңдар. (100 сөз)
3-тапсырма Топтық жұмыс Ф.Оңғарсынованың «Қасірет пен ерлік жыры» атты өлеңін мұқият тыңдап, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы алған әсеріңмен бөліс. Негізгі ойды анықта. 1-топ:
2-топ:
3-топ:
4-тапсырма Ф.Оңғарсынованың «Қасірет пен ерлік жыры» атты өлеңін толық оқып шығыңдар. Өлеңде көтерілген мәселе соғыс зардаптары жөнінде ой толғап, мақала жазыңдар. Мақаланың жанрын, стилін сақта. Көркемдегіш құралдарды қолдан. Мақалаға қойылатын талаптар: -тақырыптан ауытқымау, -берілген уақыттан асырмау; -сөз әдебін сақтау; -тіл сауатталығы -мақал-мәтелдердің, тұрақты тіркестердің эмоционалдық қызметін түсініп қолданады. -өзіндік ойы мен көзқарастарын жүйелі жеткізеді.
Үйге: 4-тапсырма Рефлексия Кестені пайдалана отырып, «Шығу парағын» толтыр. Қызықты болды. Бүгін мынаны түсіндім. Қиын болды.
|
Сұрақтарға жауап береді.
Суретті пайдаланып, Ұлы Отан соғысы туралы қысқаша мәтін құрастырып жазады.
Өлеңді мұқият тыңдап, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы алған әсерімен бөліседі. Негізгі ойды анықтайды.
Ф.Оңғарсынованың «Қасірет пен ерлік жыры» атты өлеңін толық оқып шығады. Өлеңде көтерілген мәселе соғыс зардаптары жөнінде ой толғап, мақала жазады. Мақаланың жанрын, стилін сақтайды. Көркемдегіш құралдарды қолданады.
Рефлексия жасайды. Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды. |
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін! Дескриптор Білім алушы -суретті пайдаланады, -тақырыпқа сәйкес мәтін құрайды, -құрылымын сақтайды.
Дескриптор Білім алушы - сөйлеушінің сөйлеу мәнерін ажыратады; - өз әсерімен бөліседі; - негізгі ойды анықтайды.
Жеке жұмысты бағалау Алшы – (9-10 балл) Тәйке (тауа) – (7-8 балл) Бүге (бүк) – (4-6 балл) Шіге (шік) – (1-4 балл)
Дескриптор Білім алушы -мақаланың жанрлық және стильдік ерекшеліктерін сақтайды; - көркемдегіш құралдарды қолданады; - мақаланы тақырыпқа сай жазады.
|
7-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 7-сынып
Оқулық 7-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл
|
||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














