Материалдар / Ұлықбектің асыл мұрасы. Сызықша. Сабақ жоспары. ҚМЖ. 6-сынып қазақ тілі

Ұлықбектің асыл мұрасы. Сызықша. Сабақ жоспары. ҚМЖ. 6-сынып қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
"Мектеп" баспасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2024
303
7 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т1

Күні:

Сынып: 6

Педагогтің аты-жөні: Көрпебаева А.

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Аспан әлемі..

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.1.6.1- коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу;

6.4.5.1- қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану.

Сабақ мақсаттары

- коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысады, ойын анық жеткізеді;

- қазақ тіліндегі тыныс белгілері – үтір, сызықша, қос нүктенің қызметін түсінеді, дұрыс қолданады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Психологиялық ахуал

Оқушыларды түгелдейді,


Үй тапсырмасы сұралады.


Ойқозғау

1-тапсырма.

«Менің көңіл-күйім» жаттығуы

Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу

Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар .

Қазақстан шахматшылары туралы мәліметтер табу.

«Ортадағы қаламсап» әдісімен сұралады

Суреттерді байланыстырып әңгімелеңдер.

Мұғалімнің кері байланысы








Оқу құралдары

Сабақтың ортасы












2-тапсырма

Тыңдалым.С

-тапсырма

Топтық жұмыс.


2б-тапсырма.








2в-тапсырма.

Жұптық жұмыс



Үнтаспадан 26-аудиомәтінді тыңдаңдар.


«Тыңдап отырған үшбұрыш» әдісі

Мәтін құрылымына талдау жасап, әр бөлімге ат қойыңдар. (топ ішінде талқылап, диалог құрады)

Берілген термин сөздерді пайдаланып, мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастырыңдар.

Астрономия, математика, обсерват ория, биіктік, телескоп, қондырғы.

Дескриптор:

- аспан әлемі тақырыбында дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданады; -тақырып бойынша диалогке қатысады,

- ойын анық жеткіз

Оқулық,

презентация


Сергіту сәті

«Қолдағы хат»


Әрқайсысы өзіне серігін таңдап, қарама-қарсы тұра қалады. Бойы ұзындау бала, көзін жұмып тұру керек. Егер бойлары бірдей болса, кімнің жасы үлкен (туған күні 1-2 айға ертерек) бала көзін жұмады. Көзін жұмып тұрған бала қолын алға созып тұрады. Көзі ашық бала соның алақанына хат жаза бастайды, жеке тұрған баспа әріптерді. «Соқыр» ойыншы сол әріптерді табуға тырысып, не оқығанын айтып беру керек. Бір әріпті жазғаннан кейін келесіні жазар алдында бұрын жазылған әріпті өшіріп тастап отыру керек.



Сабақтың ортасы

Грамматикалық тақырыпты болжау

Сынып










Жаңа грамматикалық тақырып














2б-тапсырма.

Мәтіннен алынған сөйлемдердегі сызықшаның қойылу себебі неде? Өз болжамдарыңды айтыңдар.

  1. Ұлықбек есімімен бірге аталатын нысан – самарқандағы астрономиялық обсерва тория

  2. Бұл – Ұлықбектің ғылым мүддесін көздеп, болашақ үшін салдырған асыл мұрасы.

  3. Обсерваторияның негізгі мақсаты – дәлдігі өте жоғары бақылаулар жасау.

Оқушылар ережені оқып, бір-біріне «иә-жоқ» форматтағы сұрақтар қояды.


Дескриптор:

-оқушылар үтір, сызықша, нүктелі үтір туралы біледі;

-оларды ажырата алады;

-қате қойылған тыныс белгілерін түзетіп қояды.




Сабақты

бекіту

3-тапсырма

Жазылым.

Жеке жұмыс



Қате қойылған тыныс белгілерін тауып, түзетіңдер. (оқушылар тыныс белгілерінің ережелеріне сүйеніп, қатені түзетіп жазады. Қойылу себептерін түсіндіру арқылы телориялық білімдерін бекітеді.)


Кері байланыс

3 минут

Рефлексия. «321» әдісі



Үй тапсырмасы:

Жақсы түсінген 3 мәселе.

Қиындық туғызған 2 нәрсе.

Туындаған 1 сұрақ.


4- тапсырма.

Ережені жаттау
































Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!