Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
/ҰМЖ/ 1-9 сыныпқа дейін ұзақ мерзімді жоспар, Т2
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
«Қазақ тілі мен әдебиеті» Т2 пәні.
1-сынып
№ |
Ортақ тақырыптар Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат
Сағ. саны |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Мерзімі
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
1-бөлім Өзім туралы |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
1 |
1-сабақ. Сәлем! Сенің атың кім? |
1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру;1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну; 1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын ауызша тілде қолдану. |
Әдістемелік құрал Аудиодиск 1.1 Суреттер Оқулық |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
2 |
2-сабақ. Бұл кім? |
1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру; 1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну; |
Әдістемелік құрал Аудиодиск 1.2 Суреттер Оқулық |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
3 |
3-сабақ. Бұл не? |
1.1.3.1. Тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар/сызбалар орналастырып, сұрақтарға жауап беру; 1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру; 1.3.3.1. Мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ, әңгіме т.б.) ажырату; |
Әдістемелік құрал Аудиодиск 1.3 Суреттер Оқулық Ақ қағаз түрлі түсті қалам |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
4 |
4-сабақ. Қандай доп? |
1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету; 1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну; 1.2.1.1. Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану; 1.4.1.1. Суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу немесе постерлер жасау. |
Әдістемелік құрал Аудиодиск 1.4 Суреттер Оқулық |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
5 |
5-сабақ. Неше доп? |
1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету; 1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну; 1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру; 1.3.3.1. Мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ, әңгіме т.б.) ажырату. |
Әдістемелік құрал Аудиодиск 1.5 Суреттер Оқулық |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
6 |
6-сабақ. Киімдер |
1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету; 1.1.3.1. Тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар/сызбалар орналастырып, сұрақтарға жауап беру; 1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру; 1.2.6.1. Тыңдаған/оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды, ұнамайды) жасау. |
Әдістемелік құрал Аудиодиск 1.6 Суреттер Оқулық Ақ қағаз түрлі түсті қалам |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
7 |
7-сабақ. Сен не киесің? |
1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну; 1.2.1.1. Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану; 1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру; 1.2.6.1. Тыңдаған/оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды, ұнамайды) жасау; 1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану. |
Әдістемелік құрал Аудиодиск 1.7 Суреттер Оқулық |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
8 |
8-сабақ. Кел, қайталайық! |
1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету; 1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну; 1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру; 1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану. |
Әдістемелік құрал Аудиодиск 1.8 Суреттер Ақ қағаз түрлі түсті қалам |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
9 |
9-сабақ. Менің кітапшам |
1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету; 1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну; 1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру; 1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану. |
№3 жұмыс дәптері |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
2-бөлім Менің мектебім |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
10 |
1-сабақ. Мынау мектеп |
1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету; 1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну; 1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну; 1.4.1.1. Суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу немесе постерлер жасау. |
Әдістемелік құрал Аудиодиск 2.1 Суреттер Оқулық |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
11 |
2-сабақ. Менің сыныбым |
1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету; 1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру; 1.3.3.1. Мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ, әңгіме т.б.) ажырату; 1.4.1.1. Суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу немесе постерлер жасау. |
Әдістемелік құрал Аудиодиск 2.2 Суреттер Оқулық |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
12 |
3-сабақ. Оқу құралдары |
1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету; 1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру; 1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну; 1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану. |
Әдістемелік құрал Аудиодиск 2.3 Суреттер Ақ қағаз түрлі түсті қалам |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
13 |
4-сабақ. Мен жеті жастамын |
1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету; 1.2.1.1. Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану; 1.2.3.1. Сұхбаттасының не
туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, т Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |