Материалдар / /ҰМЖ/ 1-9 сыныпқа дейін ұзақ мерзімді жоспар, Т2

/ҰМЖ/ 1-9 сыныпқа дейін ұзақ мерзімді жоспар, Т2

Материал туралы қысқаша түсінік
/ҰМЖ/ 1-9 дейін ұзақ мерзімді жоспар, Т2
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2024
130
0 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыптық-күнтізбелік жоспар

«Қазақ тілі мен әдебиеті» Т2 пәні.

1-сынып




Ортақ тақырыптар

Сабақтың тақырыбы



Оқу мақсаттары


Сағат


Сағ. саны















Мерзімі











1-бөлім

Өзім туралы









1

1-сабақ. Сәлем! Сенің атың кім?

        1. Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету;Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну;

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру;1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну;

1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын ауызша тілде қолдану.


Әдістемелік құрал


Аудиодиск 1.1


Суреттер

Оқулық

1








2

2-сабақ.

Бұл кім?

        1. Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету;

        1. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну;

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру;

1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну;


Әдістемелік құрал


Аудиодиск 1.2


Суреттер

Оқулық

1








3

3-сабақ.

Бұл не?

        1. Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету;

        1. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну;

1.1.3.1. Тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар/сызбалар орналастырып, сұрақтарға жауап беру;

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру;

1.3.3.1. Мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ, әңгіме т.б.) ажырату;

Әдістемелік құрал

Аудиодиск 1.3

Суреттер

Оқулық


Ақ қағаз түрлі түсті қалам

1








4

4-сабақ. Қандай доп?

1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету;

1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну;

1.2.1.1. Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану;

1.4.1.1. Суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу немесе постерлер жасау.

Әдістемелік құрал


Аудиодиск 1.4


Суреттер

Оқулық

1









5


5-сабақ.

Неше доп?


1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету;

1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну;

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру;

1.3.3.1. Мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ, әңгіме т.б.) ажырату.


Әдістемелік құрал


Аудиодиск 1.5


Суреттер

Оқулық


1








6

6-сабақ. Киімдер

1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету;

1.1.3.1. Тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар/сызбалар орналастырып, сұрақтарға жауап беру;

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру;

1.2.6.1. Тыңдаған/оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды, ұнамайды) жасау.

Әдістемелік құрал

Аудиодиск 1.6

Суреттер

Оқулық

Ақ қағаз түрлі түсті қалам

1








7

7-сабақ.

Сен не киесің?

1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну;

1.2.1.1. Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану;

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру;

1.2.6.1. Тыңдаған/оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды, ұнамайды) жасау;

1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану.

Әдістемелік құрал


Аудиодиск 1.7


Суреттер

Оқулық

1








8



8-сабақ.


Кел, қайталайық!

1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету;

1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну;

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру;

1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану.

Әдістемелік құрал

Аудиодиск 1.8

Суреттер

Ақ қағаз түрлі түсті қалам

1








9

9-сабақ.

Менің кітапшам

1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету;

1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну;

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру;

1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану.

3 жұмыс дәптері

1











2-бөлім

Менің мектебім










10

1-сабақ.

Мынау мектеп

1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету;

1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну;

1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну;

1.4.1.1. Суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу немесе постерлер жасау.

Әдістемелік құрал


Аудиодиск 2.1


Суреттер

Оқулық

1








11

2-сабақ.

Менің сыныбым

1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету;

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру;

1.3.3.1. Мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ, әңгіме т.б.) ажырату;

1.4.1.1. Суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу немесе постерлер жасау.

Әдістемелік құрал


Аудиодиск 2.2


Суреттер

Оқулық

1








12

3-сабақ.

Оқу құралдары

1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету;

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру;

1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну;

1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану.

Әдістемелік құрал

Аудиодиск 2.3

Суреттер

Ақ қағаз түрлі түсті қалам

1








13

4-сабақ.

Мен жеті жастамын

1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету;

1.2.1.1. Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану;

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, т

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ