Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Үндіқытай елдері
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа бағдарламамен әріптестеріммен бөліскім келеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Тамыз 2018
1114
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні:Дүниежүзі тарихы | Мектеп : Тұрар Рысқұлов атындағы орта мектебі | ||
Күні:20.02.2018 ж | Мұғалімнің есімі: Ильясова Г.С. | ||
Сынып:11 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы: | Үндіқытай елдері | ||
Сабақ мақсаттары | Оқушылар Үндіқытай елдері туралы түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге тілді қадірлеуге, кісі еңбегін сыйлауға дағдыланады | ||
Сабақ түрі | Жаңа білімді меңгерту сабағы | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар ............(істей) алады.Үндіқытай еледері жайындағы білімдерін қорытындылап картамен, сәйкестендіру кестелерін орындай алады. | ||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | |||
«ашық есік» саясаты, «Азаттық аудандар» | |||
Талқылауға арналған тармақтар: | |||
Халық армиясыСоциалистік РеспубликаАСЕАН | |||
Айтылым бойынша ұсыныстар:Тақырыпты оқу кезіндегі түсінігін айта білуі. | |||
Жетістік критерийі | Үндіқытай елдерін картадан атап ,көрсетіп бере аладыАзаттық қозғалыстарының қорытындыларын атап бере алады.Саяси-әлеуметтік және экономикалық жағдайын зерделейді.. | ||
Алдыңғы оқу 2 мин | Корея түбіндегі соғыстың себептері не? | ||
Жоспар | |||
Жоспарланған уақыт | Ресурстар | ||
Басталуы | 2 мин 2 мин | Топқа бөлу: Сабақ тақырыбына сәйкес, түрлі-түсті қағаз қиындылары арқылы топқа біріктіріледі.Жаңа сабаққа кіріспе: Миға шабуыл | Қағаз қиындылары Интерактивті тақта |
Ортасы | 4 мин 10мин. 15мин | Жеке жұмыс: Тарихи диктантты орындауСоғыс жылдары ........басқыншылары Үндіқытай жеріндегі ......... билігін құлатып, өз жүйесін орнатты.Жұптық жұмыс: картадан Үндіқытай елдерін тауып, азаттық үшін болған күрестердің нәтижесін сараптау.Топтық жұмысІ-топ Вьетнам Социалистік РеспубликасыІІ-топ Лаос.ІІІ-топ Камбоджа. "Өкіл" әдісі арқылы жүредіЕкі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалауКері байланыс 1.Жұмыс барысында топтағы қарым - қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер етті?2. Тапсырма орындау барысында топта ауызбіршілік сақталды ма?3. Топтық жұмыс жасау кезінде қиындық келтірген тұстарыңыз болды ма?Жұптарда өзара бағалау | Карта Бағалау парағы Үлестірмелі парақшалар |
ҰБТ мен қорытынды аттестаттауға дайындық | 5 мин | Тест тапсырмаларыДайын үлгі жауап арқылы бағалау Рефлексия | Үлестірмелі парақша |
Бағалау | 2 мин | Жеке бағалау парақшалары жүргізіледі | Үлестірмелі парақша |
Қосымша ақпарат | |||
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс | |
"Өкіл" әдісіСәйкестендіруТарихи диктант | Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалау Жұптардың өзара бағалауыДайын үлгі жауап арқылы бағалау | Қазақстан тарихы әдістеме АКТКарта | |
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді.Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | ||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
2.Осындай қиын жағдайда ......................................................................... Орталық бюросының тұрақты комитеті «...................................................................................................................................................»Атты қаулы қабылдады.--------------------------------------------------------------.-------------------------------------------------------------------------
- ............................................ партияның Тұрақты комитеті Солтүстік Вьетнам аймақтарының әскери қызметшілерінің кеңесін шақырды.
- ............6 провинцияның аумағын қамтитын «-----------------------------------» пайда болды
- Вьетнам Демократиялық Республикасы қашан жарияланды, алғашқы президенті кім?
- Лаос өз тәуелсіздігін қашан алды?
- Камбоджа тәуелсіздікке қашан қол жеткізді?
- «Азаттық аудандар» дың қызметі
- Қай жылыфранцуз корпусы Сайгонды басып алды
- Хо Ши Мин Вьетнам халқын қай жылы жаппай қарсыласу соғысына шақырды?
- Вьетнамдағы қарсыласу соғыстарының бірінші кезеңі қай жылдарды қамтыды?
- Вьетнамдағы қарсыласу соғыстарының екінші кезеңі қай жылдарды қамтыды?
- Вьетнамдағы қарсыласу соғыстарының үшінші кезеңі қай жылдарды қамтыды?
- Женева қаласындағы бейбіт келісімнің нәтижесі?
- Қай жылы АҚШ агрессорлары Вьетнам жеріне ойран салды
- АҚШ Вьетнам соғысы қай жылы аяқталды
- Біртұтас Вьетнам Социалистік Республикасы қай жылы жарияланды
- Екі Вьетнам арасындағы 17 параллель бойымен орнатылған сызық
- Тэйбак өңірі Үндіқытай түбегіндегі қандай нүкте
Тақырыптық тест1.Үндіқытай түбегін отарлаған елА)АнглияБ)ФранцияВ)Италия2.Хо Ши Мин Вьетнам Демократиялық Республикасын қай жылы жариялады?А)1945 2 қыркүйекБ) 1953 2 қыркүйекВ)1954 2 қыркүйек3. Лаос тәуелсіздігі қай жылы мойындалды?А)1945 Б) 1953 В)1954 4. АҚШ Вьетнам соғысы қай жылдары юолдыА)1965-1973Б) 1953-1965В)1954 -19735.Камбоджа Халық Республикасы қай жылы жарияланды?А)1979 Б) 1980В)19756.Камбоджа жеріндегі Вьетнам әскерлері қай жылы шығарылды?А)1979 Б)1989В)19787.Камбоджадағы 1954 жылға билік қай тұрпатта болдыА)Республикалық Б) МонархиялықВ)Зайырлы8.Лаоста 1975ж 2 желтоқсаннан бастап...А)Республикалық билік жойылды Б)Монархиялық билік жойылды В) Әкімшіл-әміршіл билік жойылды9.1976ж 2 шілдеде Ханой қаласындаА)Вьетнам Социялистік Республикасы жарияландыБ) Лаос Социялистік Республикасы жарияландыВ)Камбоджа Социялистік Республикасы жарияланды
10. Вьетнамдағы қарсыласу соғыстарының екінші кезеңі қай жылдарды қамтыды? А)1978-1980Б)1948-1953В)1953-1965
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)