Үнемділік – сараңдық емес 10-сынып (ҚГБ)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үнемділік – сараңдық емес 10-сынып (ҚГБ)

Материал туралы қысқаша түсінік
"Үнемділік – сараңдық емес" тақырыбында дайын сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Қазіргі қоғам: әлеуметтік теңсіздік.

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП:

Қатысқандар : Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Үнемділік – сараңдық емес

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.3.4.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі, аргументативті эссе)

10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: тақырып мазмұнын түсіну, өз ойын талдап жазу,сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу;

Көпшілігі: қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып эссе жазу, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу;

Кейбір оқушылар: қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу(дискуссивті эссе), сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу.

Бағалау критерийі

  • қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданады;

  • көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп дискуссивті эссе жазады;

  • сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтайды.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы























Сабақтың ортасы










































І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал: Оқушылар «Бір уыс мақта» әңгімесі ьойынша түсірілген бейнероликті көреді, өз пікірлерін білдіреді.

https://www.youtube.com/watch?v=q8LJyGgr6wo

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Мақал-мәтелдердегі ойды анықтап, пікірлеріңмен бөлісіңдер.

(оқушылар жауабы тыңдалады).

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

  1. Мәтіндерді оқып, негізгі ойды анықтаңдар.


ӘТН

2. Қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша ойларын дәлелдеп, тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай қолданып, келісу/келіспеу эссесін жазыңдар. Сөз саны – 80–100.

  • Алдымен, балалар, келісу/келіспеу эссесі туралы білімімізді еске түсіріп алайық.

Дескриптор:

  • мәтінмен оқып танысады;

  • Көтерілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептері туралы өз ойларыңды дәлелдейді;

  • келісу/келіспеу эссесін жазады;

  • шығармашылық жұмыстарын «Автор орындығында» оқиды.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. Эсселерін «Автор орындығында» оқиды.

Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.


Оқушылар берілген мақал-мәтелдердегі ойды анықтайды, мақалдарды қатыстыра отырып, сабақ мазмұны не туралы болатынына болжам жасайды. Өзіндік ой түйеді.






Мәтіндерді оқып, негізгі ойды анықтайды.




Оқылым мәтінін оқып танысады.














Оқушылар қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша ойларын дәлелдеп, тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай қолданып, келісу/келіспеу эссесін жазады.














Эсселерін «Автор орындығында» оқиды.









ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап






























ҚБ












ҚБ


10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы




















(К.Ақниязқызы)




(Ы.Алтынсарин)













Рефлексия





Кері байланыс:

Үй тапсырмасы: Эссені аяқтау.

































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.02.2025
353
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі