Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
10.3.4.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды
қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу
(«келісу, келіспеу» эссесі, аргументативті
эссе)
10.4.4.1 сөзжасамдық
және синтаксистік нормаларды сақтай
білу.
|
Сабақ мақсаты
|
Барлық оқушылар: тақырып мазмұнын
түсіну, өз ойын талдап жазу,сөзжасамдық және синтаксистік
нормаларды сақтай білу;
Көпшілігі: қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып эссе жазу,
сөзжасамдық
және синтаксистік нормаларды сақтай білу;
Кейбір
оқушылар: қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу(дискуссивті эссе), сөзжасамдық және синтаксистік
нормаларды сақтай білу.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты
хабарланады.
Жағымды
психологиялық ахуал: Оқушылар «Бір уыс
мақта» әңгімесі ьойынша түсірілген бейнероликті көреді, өз
пікірлерін білдіреді.
https://www.youtube.com/watch?v=q8LJyGgr6wo
ЖАЗЫЛЫМ
АЛДЫ. Мақал-мәтелдердегі ойды
анықтап, пікірлеріңмен
бөлісіңдер.

(оқушылар жауабы
тыңдалады).
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
-
Мәтіндерді оқып, негізгі ойды
анықтаңдар.


ӘТН 
2. Қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды
қолданып, көтерілген мәселе бойынша ойларын дәлелдеп, тілдік
бірліктерді орфографиялық нормаға сай қолданып, келісу/келіспеу
эссесін жазыңдар. Сөз саны –
80–100.

Дескриптор:
-
мәтінмен оқып танысады;
-
Көтерілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе
себептері туралы өз ойларыңды
дәлелдейді;
-
келісу/келіспеу эссесін
жазады;
-
шығармашылық жұмыстарын «Автор орындығында»
оқиды.
ҚБ
ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.
Эсселерін «Автор орындығында»
оқиды.
|
Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа
аударылады.
Оқушылар берілген мақал-мәтелдердегі ойды анықтайды,
мақалдарды қатыстыра отырып, сабақ мазмұны не туралы болатынына
болжам жасайды. Өзіндік ой түйеді.
Мәтіндерді оқып, негізгі ойды
анықтайды.
Оқылым мәтінін оқып
танысады.
Оқушылар қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды
қолданып, көтерілген мәселе бойынша ойларын дәлелдеп, тілдік
бірліктерді орфографиялық нормаға сай қолданып, келісу/келіспеу
эссесін жазады.
Эсселерін «Автор орындығында»
оқиды.
|
ҚБ «Одағайлар» әдісі 
Оооооо! – тамаша жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
ҚБ

ҚБ

|
10-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
(К.Ақниязқызы)
(Ы.Алтынсарин)
|