Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру
саласы: Қатынас. Әлеуметтік
орта
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің түрі: Көркем
әдебиет
Тақырыбы: «Жұмыстың бәрі жақсы»
(өлең)
Мақсаты:
Білімділік: қоршаған ортаның жан-жақтылығы
жайлы түсініктерін көркем туындылар, мамандық арқылы
кеңейту.
Дамытушылық:Туынды кейіпкерлерінің
іс-әрекетін бағалау, өз ойлары мен алған әсерлерін айта білу
білігін дамыту.
Тәрбиелік: Адамдар еңбегіне құрметпен
қарауға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі
құралдар: суреттер,
хрестоматия.
Сөздік
жұмыс: қалаң, сарай, кен, шахтер,
ғарыш.
Оқу іс-әрекетінің
кезеңдері
|
Тәрбиешінің іс-әрекеті
|
Балалардың іс-әрекеті
|
Мотивациялық –
қозғаушылық
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
-Балалар, бәріміз ортаға шығып,
«Шаттык, шеңберін» қүрайың.
Шеңбер болып түрайық жылы
жүзбен,
Амансыңба алтын
күн
Амансыңба жарқын
күн
Амансыңба
достарым
Сендерге мен
қуанам
- Ал енді мен сендерді
ыңғайланып отыруға шаңырамын.
- Бүгінгі оқу іс-әрекетімізде
ақын Мұзафар Әлімбаевтың «Жұмыстың бәрі жақсы» өлеңімен
танысамыз.
|
Өлең
жолдарына сәйкес қимылдар
жасайды.
Жайғасып отырады.
|
Ұйымдастырушылық –
ізденістік
|
Кіріспе әңгіме.
Құрылысшы:
Қолда темір қалағым,
Содан сарай қаладым.
Алматыдан аумайтын
Әсем ңала саламын.
Шахтер:
Орны бөлек
елдегі,
Шахтердің көп
еңбегі.
Тау-тау болып
үйілген,
Оның қазған
кендері.
Ұстаз:
Оқу-білім
ордасы,
Ұстаз оның
арнасы.
Ұстаздың деген ұлы
іс,
Адамдардың
айнасы.
Ғарышкер:
Тұңғышты -
ғарышты,
Тұнып тұрған
алысты,
Орындалып
арманы
Ғарышкерлер
шарлады.
Сұрақ-жауап.
-
Өлең шумағында не жайлы айтылған?
- Кім білім
береді?
- Автобусты кім
айдайды?
- Тұрғын үйлерді кім
салады?
- Балаларды кім
емдейді?
Дидактикалық ойын: «Кім
болам?»
Мақсаты: мамандық туралы
білімдерін бекіту.
Шарты: бала өзі қалаған
мамандығын (сурет) алады да, сол мамандың туралы
әңгімелейді.
|
Мұқият
тыңдайды.
Ұстаз
Жүргізуші
Құрылысшы
Дәрігер
Ойын
ойнайды
|
Рефлексиялық -
түзетушілік
|
Қорытындылау (сурет арқылы):
-
Балалар, мына суреттерге назар аударыңдар. Кімдерді көріп
тұрсыңдар?
-
Суретте қандай мамандың иелері бейнеленген?
-
Тағы қандай мамандың түрлерін білесіңдер?
- Сендер өскенде кім болғыларың
келеді?
|
Балалардың
жауабы.
|
Күтілетін
нәтиже:
Біледі: мамандық туралы білімдерін
кеңейту.
Игереді: болашақ мамандыққа байланысты
ұғымын тереңдетуді.
Меңгереді: өлең мазмұнына қарай мамандық
түрлерін ажыратуды.