Материалдар / ҰҚЖ.ОРТАҒАСЫРЛАР
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҰҚЖ.ОРТАҒАСЫРЛАР

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: қоленер мен сауданың рөлін анықтай отырып,ортағасырлық қалалардың даму ерекшіліктерін сипаттай біледі және ортағасырлық экономикалық және мәдени даму ерекшіліктерін біледі. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Өнердің дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын түсінеді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Қолөнер мен сауданың ортағасырдағы алатын орнын саралайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2022
350
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Пәні: Дүние жүзі тарихы

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Ортағасырлар


Мектеп: С.Мұқамеджанов ЖББМ КММ







Күні:

Мұғалімнің аты жөні: Мадыканова А.Р

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді

Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.2-өнердің ( сәулет,сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау.

Сабақ мақсаттары:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

қоленер мен сауданың рөлін анықтай отырып,ортағасырлық қалалардың даму ерекшіліктерін сипаттай біледі және ортағасырлық экономикалық және мәдени даму ерекшіліктерін біледі.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Өнердің дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын түсінеді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Қолөнер мен сауданың ортағасырдағы алатын орнын саралайды.

Бағалау критерийлері

Сәулет өнері үлгілерінің ерекшеліктерін анықтайды

Ойлау деңгейі

Біліу, тусіну ,қолдану.

Тілдік мақсаттар

Мәтінмен жұмыс, кестемен жұмыс істейді, оқиды.

Пәнге тән арнайы лексика мен терминология:

Романдық стиль, Готика, Бург, Витраж, Сабор, ратуша

2. Диолог жазылымға арналған пайдалы сөз таптар:

Сәулет өнері, бейнелеу өнері, мүсін өнері.

Құндылықтарды дарыту


«Мәңгілік Ел»4-ші құндылық: Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу.

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы, бейнелеу

Алдыңғы білім

Феодалдық қоғамның қалай ұйымдасқанын біледі

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы





3 мин












7 мин








5 мин










1 мин



І.Ұйымдастыру кезеңі


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Топқа бірігу: « Санамақ» әдісі бойынша


Өткенді қайталау

  1. Феодалдық сатысын ата.(король,герцогтар мен графтар, борондар мен виконттар, рыцарлар)

  2. Король міндеттері ( жоғарғы сот және әскер колбасшысы)

  3. Герцогтер мен графтар міндеттері (жүздеген елді мекендер қарады және әскер жасағы болды)

  4. Барондар мен виконттар міндеттері ( 20-30 елді мекен, әскери бөлімін жасақтау, рыцарьлардың мырзасы)

  5. Рыцарлар міндеттері: (салт атты әскер, қатардағы жауынгерлердің мырзасы)


Қ: кері байланыс



ІІ.Ой қозғау :



Суреттерді сөйлететін сұрақтар:

Суретте не бейнеленген?

Сыртқы келбеті арқылы нені аңғаруға болады?

Бұл өнерлердің құндылығы неде?

Қ: «Басбармақ»





1-топ:Сәулет өнері

2-топ: Мүсін өнері

3-топ:Бейнелеу өнері













суреттер

Сабақтың ортасы






15 мин










7 мин












2 мин

Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

Жаңа сабақ:

1 тапсырма. Мәтінмен жұмыс


1 топ . Сәулет өнері

2 топ. Мүсін өнері

3 топ. Бейнелеу өнері.


Оқушыларға салыстырмалы кестені толтыруға тапсырма беріледі:

Үлгі ( стиль)

Ерекшеліктері

Сәулет өнері

Мүсін өнері

Бейнелеу өнері

Романдық





Готикалық







Дескриптор

1. Романдық сәулет өнерінің ерекшелігін сипаттайды.

2. Романдық мүсін өнерінің ерекшелігін сипаттайды.

3. Романдық бейнелеу өнерінің ерекшелігін сипаттайды.

4. Готикалық сәулет өнерінің ерекшелігін сипаттайды.

5. Готикалық мүсін өнерінің ерекшелігін сипаттайды.

6. Готикалық бейнелеу өнерінің ерекшелігін сипатттайды


Қ: кемшілігі , + артықшылығы






Оқулық

Мәтіндер










Кестемен жұмыс









Сабақтың соңы


3 минут




2 мин

« Серпілген доп» әдісі


1. Суреттегі ортағасырлық архитектуралық сәулет өнері өртағасырлық қоғам туралы қандай ақпарат берді?


Қ. Смайликтер.


Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу

Доп







Смайликтер





Саралау – оқушыларға қалай көбі

рек қолдау көрсетудіжоспарлайсыз?

Қабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау

Оқушылардың барлығы: мынаны орындай алады:

қоленер мен сауданың рөлін анықтай отырып,ортағасырлық қалалардың даму ерекшіліктерін сипаттай біледі. Ортағасырлық экономикалық және мәдени даму ерекшіліктерін біледі.

Оқушылардың көбісі: мынаны орындай алады:

Өнердің дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын түсінеді.

Оқушылардың кейбіреуі: мынаны орындай алады:


Саралау:бағалау,жіктеу,дереккөздер,қарқын





1. Оқушыларды әрдайым ынталандыру, қолдау көрсетіп отыру.

2.Жаңа сабақ кезеңінде оқушылар әр тапсырмадан кейін топтар бірін- бірі бағалайды.

3.Тапсырма топпен және жұппен жұмыс жасағанда картамен, суретпен, дәптермен жұмысты тексеру.

4. КБ жасау «Екі жұлдыз, бір тілек»

Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары қо

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!